• .

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 2:00 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Oke, dat is erg, echt heel erg voor je schat...(h)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    o daz super erg !

    ik zelf niet, ik ken wel veel mensen waarvan de familie of vrienden aan kanker zijn gestorven. kanker is echt erg ö

    veel sterkte x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Jou moeder?
    ÖÖ
    Echt, zoo veel sterkte<3

    En, ik ben mijn oma eraan verloren, zondag zou ze 76 zijn geworden...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMG! Ö I'm so sorry... Ik spot nooit met kanker, omdat een familielid van mij kanker heeft gehad, gelukkig is ze er doorgekomen. En een soort 2e opa [die eigenlijk geen echte familie is] voor mu is overleden aan kanker =( Daarom spot ik er niet mee, da vind ik super erg! Het spijt me van je moeder meid, VEEL STERKTE. Ook al ken ik je niet, je mag altijd met me praten als je een moeilijk moment hebt.. <33.


    What you see, is what you get.

    Ik heb al veel mensen verloren aan kanker en nu is ook m'n opa er ziek van geworden. Gelukkig is de kans groot dat hij overleeft. Omg dit vind ik zo erg voor jouw! Meid, als je wil praten ofzo, ik ben er vor jouw!
    Sterkte<3

    :o Da's erg.
    Super veel STERKTE (flower)


    I live for the applause, you will die for it.

    OMG erg :O
    Maar meid, ik zal je gerust stellen. Soms is er nog kans dat ze geneest. Er zijn zoveel mensen tegen wie wordt verteld dat ze niet lang te leven hebben en dan overleven ze het toch =O

    -Weet even niks te zeggen-
    Als er wat is weet dan dat je altijd bij mij mag komen. Ik weet wat het met je kan doen.


    Music is the new sex

    OMG:O Zoveel sterkte toegewenst<3
    Ik weet hoe erg het is:S Ben er al 4 familieleden aan verloren en nu doodsbang dat mn pa het ook zal krijgen:S

    Maar maar maar... Helpen de chemokuren dan niet meer bij je ma ö?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    o_o
    dat is echt erg voor je!, maar ik snap niet dat ze dat zo door de telefoon vertellen...
    Hopelijk heeft je moeder niet teveel pijn..

    Mijn oma en opa zijn doodgegaan aan kanker, maar ik was toen nog heel jong, dus ik kan me er niets meer van herinneren..

    Veel sterkte iig!


    If you want me to listen, whisper...

    Ik heb al iemand verloren aan kanker.Het was geen familie maar toch.
    Veel sterkte! x.


    The soul needs autumn.

    o_O
    Whoa, dat is echt heftig. Heel veel sterkte! Ik heb nooit gespot met kanker. Niet dat ik er iemand aan verloren ben, ik deed het gewoon niet. Vind het niet respectvol.
    Echt heel veel sterkte met je moeder <3.
    Geniet van de tijd.


    I recycle my thoughts.

    Veel sterkte meid <3
    In mijn familie hebben er al veel mensen kanker gehad en kort geleden zijn er ook 2 familieleden gestoreven aan kanker. Het was weliswaar verre familie, 2 neven van mijn mama, maar toch vind ik het supererg! Nog eens, Veel sterkte , meidd
    <333


    Listen to what we're not saying..

    Ja gister is er ook iemand uit mijn familie overleden aan kanker.
    Rotziekte

    Oeff.. je moeder ?:O Sterkte meid(flower)
    En weet je zeker dat ze niet meer zo lang te leven heeft ? :X God ik vind dit echt heel erg :$
    Mijn opa is er ook aan overleden, maar dat is al 2 jaar terug.
    Xx


    Every tear falls down for a reason.