• .

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 2:00 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Sterkte meid!

    Een van mijn beste vriendinnen, die ik al mijn hele leven ken, heeft ook kanker. Ze is geopereerd en nu is ze 'kankervrij' Nu moet ze nog chemo's krijgen en heel lang op bed blijven liggen. Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moest.

    Ook mijn tante heeft kanker gehad.


    Think before you act.

    Mijn oma is ook dood gegaan aan kanker,Alleen toen was ik nog klein enseu ,,
    Ik vind het egt erg voor je ,, EN natuurlijk ook voor je familie enseu..
    Ik ben der altijd voor je <33^^


    Crack a bottle

    owh, sterkte joh!

    mijn opa is 27 december 2007 gestorve, 2 dage na kerstmis, kwas toen net daar op vakantie, ook aan kanker :S
    en men tante heeft nu ook al kanker :S en mijn overoma is der ook aan gestorven :(
    kwens je écht veel sterkte!
    xXx <3


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nog veel sterkte,
    Ik heb nog nooit iemand verloren aan kanker
    maar wel iemand aan een hart stil stand (huil)


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    Ach sgat, wat erg voor je. Het spijt me voor je..
    Mijn oma is aan kanker gestorven en mijn beste vriendin.. :(


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...


    Arme meid toch.
    Mijn bomma & bompa zijn gestorven aan kanker.
    Mijn bomma aan baarmoederkanker en mijn bompa aan longkanker. Mha.. het is zot KUT ziekte !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Omg veel sterkte, ik weet hoe het is om iemand te verliezen om kanker, like mijn oma had het en is op haar 64e overleden, en nog veel familieleden, like mijn tante die op haar 40 is overleden daaraan,

    echt veel sterkte, ik leef met je mee


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Heel veel sterkte meis!!!!(flower) Ik ben er voor je(A)..
    en ja,mijn opa en oma zijn aan kanker overleden. vroeger schold ik er nooit mee ik was nog jong,nu doe ik het nog niet omdat ik weet hoe erg het is. elke keer als ik het woord hoor of tegen me gescholden word met kanker komen de beelden terug van vroeger. het is wel 7 tot 8 jaar geleden,maar kan er nog steeds om huilen...

    Sterkte.. in mijn familie komt gelukkig geen kanker voor. Inderdaad, met kanker moet je niet spotten, dat kan zoveel pijn doen. Al heb ik er zelf niet mee te maken gehad, toch heb ik er respect voor. Helaas luisteren de meeste mensen hier niet naar die er mee schelden.


    Life is hard and then we die

    Ikke!
    Mijn bompa aan longkanker =(

    Nouja,
    sterkte! (flower)


    Let's do this poo

    Een kennis van mij is een paar weken geleden overleden aan kanker.

    Ze had een kindje van anderhalf jaar.


    rules don't stop me

    Heel veel sterkte!<33 Dat is echt erg!
    Ergens in mijn familie aan kanker overleden, mijn lievelingslerares van vorig jaar heeft het 2 keer gehad en de broer van mijn oma heeft ms, spierziekten ='(

    Xx Nogmaals sterkte <33


    bla bla bla

    omg:O je moeder:|.... das heftig!

    ik heb ook egt zo'n hekel aan de rotziekte kanker! heb er al 2 familieleden aan verloren en een stapel vrienden/kennisen(huil):(


    I am an idiot, I move.

    Bij mij zit er ook een meisje in de klas die het heeft gehad. Vind het zo sneu voor haar. Ze loopt met een pruik rond en zelf doet ze er wel lollig over agg ik hoef me haar te minste niet te wassen ben lekker snel klaar. maar ik vind het zoo zielig voor haar eerst moest mijn lerares om haar huilen en ik en een goede vriendin van haar zaten naast elkaar en liepen toen ook samen te huilen


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Aaah! Meisje. :( Heeel veel sterkte! <3 Ik vind het echt heel erg voor je! Bij mij is mijn oma eraan overleden.
    XX. (L)