• Ik wil eens voorstellen wat je zou vinden moest je op je profiel ook kon zien hoeveel polls dat je al ingevuld hebt?
    :)


    I'm a girl in the world

    Mij maakt dat niet veel uit


    Queer zijn is gewoon alles

    Lijkt mij een beetje onnodig.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    onnodig.

    Onnodig, maar er zijn veel dingen op Quizlet onnodig, maar toch zijn ze aan de site toegevoegd.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het niet per se nodig, maar het zou wel in lijn zijn met al die andere statestieken. Dus het mag van mij, maar het is geen prioriteit. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind het niet per se nodig, maar het zou wel in lijn zijn met al die andere statestieken. Dus het mag van mij, maar het is geen prioriteit. =)


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Ik vind het niet per se nodig, maar het zou wel in lijn zijn met al die andere statestieken. Dus het mag van mij, maar het is geen prioriteit. =)


    ©1998

    neirrey schreef:
    onnodig.


    -

    Ik zat er laatst ook al aan te denken. Ik vind het eigenlijk een goed idee. Net als voor de vragenlijsten; dat zit zo verstopt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scandal schreef:
    Ik vind het niet per se nodig, maar het zou wel in lijn zijn met al die andere statestieken. Dus het mag van mij, maar het is geen prioriteit. =)


    Whut

    Niet echt nodig vind ik.


    •*• Lululu •*•

    Bridgit schreef:
    Ik zat er laatst ook al aan te denken. Ik vind het eigenlijk een goed idee. Net als voor de vragenlijsten; dat zit zo verstopt!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    dooddoenervo schreef:
    Mij maakt dat niet veel uit


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Scandal schreef:
    Ik vind het niet per se nodig, maar het zou wel in lijn zijn met al die andere statestieken. Dus het mag van mij, maar het is geen prioriteit. =)


    Precies dit. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scandal schreef:
    Ik vind het niet per se nodig, maar het zou wel in lijn zijn met al die andere statestieken. Dus het mag van mij, maar het is geen prioriteit. =)


    Pretty is just a pretty word.