• Ik denk ongeveer 4 a 3 maand geleden heb ik mijn haar best kort laten knippen maar inmiddels is het alweer een flink aangegroeid. Als ik mensen vertel dat ik mijn haar weer korter wil laten knippen verklaren ze mij voor gek. Ik weet het inmiddels niet meer. Ik weet dat het uiteindelijk mijn eigen beslissing is maar ik vroeg mij af wat jullie er van denken?


    (dit is de lengte van mijn haar nu)


    ( en zoiets lijkt mij wel leuk)


    (resultaat)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:41 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Je moet doen wat je zelf wilt en ik vind het haar op de foto echt awesome! :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hmm, je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt. Maar persoonlijk vind ik lang haar leuk. Maar je moet doen wat je leuk lijkt. Niet wat anderen vinden dat je moet doen.


    -

    WildSprinkle schreef:
    Hmm, je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt. Maar persoonlijk vind ik lang haar leuk. Maar je moet doen wat je leuk lijkt. Niet wat anderen vinden dat je moet doen.


    26 - 02 - '16

    Ichiya schreef:
    Je moet doen wat je zelf wilt en ik vind het haar op de foto echt awesome! :Y)


    + Haar groeit gewoon weer aan so chop those motherfuckers!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ichiya schreef:
    Je moet doen wat je zelf wilt en ik vind het haar op de foto echt awesome! :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb er ook best lang over staan twijfelen, moet ik eerlijk zijn - maar toch had ik 't gedaan en later kreeg ik geen problemen, ook had ik geen spijt. Bovendien staat het ook leuk bij me volgens sommige mensjes, maar ik geloof ze nog steeds niet. Als je spijt krijgt, like you care. Haar groeit gewoon weer aan :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Sinistre schreef:
    (...)

    + Haar groeit gewoon weer aan so chop those motherfuckers!


    Dat is waar!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Scorpia schreef:
    Ik heb er ook best lang over staan twijfelen, moet ik eerlijk zijn - maar toch had ik 't gedaan en later kreeg ik geen problemen, ook had ik geen spijt. Bovendien staat het ook leuk bij me volgens sommige mensjes, maar ik geloof ze nog steeds niet. Als je spijt krijgt, like you care. Haar groeit gewoon weer aan :Y)


    Ik heb het ook wel eens eerder korter laten knippen en mensen zeiden dat het leuk stond maar elke keer blijft iedereen zeggen dat het zonde is van mijn haar.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik had ook ongeveer zulk lang haar als jij en heb het een tijdje geleden ook korter laten knippen. Ik denk dat met de lengte die jij wil, je desnoods nog een staart(je) of een knotje kan maken als je het echt niet mooi vind.


    Physics is awesome

    Ichiya schreef:
    Je moet doen wat je zelf wilt en ik vind het haar op de foto echt awesome! :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MissElmo schreef:
    (...)

    Ik heb het ook wel eens eerder korter laten knippen en mensen zeiden dat het leuk stond maar elke keer blijft iedereen zeggen dat het zonde is van mijn haar.

    Ach, het is inderdaad jouw beslissing. Zij gaan echt niet bepalen of je het weer kort knipt of niet. Als jij het graag wilt, doe je het lekker! Fuck they! :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ach, het is inderdaad jouw beslissing. Zij gaan echt niet bepalen of je het weer kort knipt of niet. Als jij het graag wilt, doe je het lekker! Fuck they! :Y)


    Dat is waar:) Ik ga het denk ik ook gewoon doen!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Afspraak is gemaakt ik ga vandaag naar de kapper :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ichiya schreef:
    Je moet doen wat je zelf wilt en ik vind het haar op de foto echt awesome! :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Ichiya schreef:
    Je moet doen wat je zelf wilt en ik vind het haar op de foto echt awesome! :Y)

    + het zal je best leuk staan, zoals daar onder! (: