• Ik vind dat er tegenwoordig superveel quizzen worden gemaakt over stories. Ik vind dat er nu zo weinig echte quizzen worden gemaakt die niet over iemands storie gaat. Ik weet het. Iedereen vind stories leuk maar ik vind het gewoon niet leuk als het superveel in quizzen ook voorkomt

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:53 ]


    I'm a girl in the world

    Ik vind het nog wel meevallen hoor.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind het nog wel meevallen hoor.


    -

    Ik geef je daar wel gelijk in, maar erg veel kan er niet aan gedaan worden, gezien ze meestal jammer genoeg wel netjes volgens de regels zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kwam er laatst eentje tegen: "Welke story van mij past bij jou?"
    Vraag 1. Houd je van 1D (meteen op nee geklikt).
    Nog wat vragen over hoofdpersonen, genre, etc. Toen het resultaat: Mijn 1D one-shots zijn iets voor jou! Bleek het meisje alleen 1D verhalen te schrijven x.x

    Dus ja, valt mij ook op en ja, ik heb er ook een hekel aan.


    From these ashes, I will rise

    Lupone schreef:
    Ik geef je daar wel gelijk in, maar erg veel kan er niet aan gedaan worden, gezien ze meestal jammer genoeg wel netjes volgens de regels zijn.

    Nu je dat zegt, realiseer ik me dat. Rutger moet dat eens gaan verboden. Problem Solved :Y)
    Ook al vind ik het toch best meevallen.


    -

    WildSprinkle schreef:
    (...)
    Nu je dat zegt, realiseer ik me dat. Rutger moet dat eens gaan verbieden. Problem Solved :Y)
    Ook al vind ik het toch best meevallen.

    Rutger werkt alleen aan de website en houdt zich niet bezig met regels. ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rutger werkt alleen aan de website en houdt zich niet bezig met regels. ;p

    :$


    -

    Ik vind het zelf ook niet geweldig. Als ik aan het rondkijken ben voor de nieuwsbrief zie ik enorm veel onzinquizzen. Het is echt jammer dat Q overspoelt wordt met zulke quizzen omdat users denken dat ze zo meer abo's op hun story krijgen.

    Maar het is nu eenmaal zo. We kunnen er niet veel aan doen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dan maak jezelf een quiz :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Dan maak jezelf een quiz :Y)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ik gebruik er 1 om lezers te wijzen naar een van mijn verhalen die het beste bij hun zou passen. ik vind het niet zo'n probleem eigenlijk....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valt volgens mij heel erg mee , er zijn nog genoeg andere quizzen om te doen '


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Hmm, het is wel zo dat de 'echte' quizzen steeds minder worden ontworpen. Persoonlijk heb ik er vroeger - ik zeg vroeger, maar dat betekent drie, vier jaar geleden - heel veel ontworpen, maar nu doe ik dat ook niet meer. De stories zijn nu belangrijker voor de users, denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is inderdaad wel een beetje vervelend,
    Het is wel leuk dat je praat over tegenwoordig terwijl je nog maar drie maanden op Q zit, of had je al eerder een account?


    ©1998

    fireflower schreef:
    ik gebruik er 1 om lezers te wijzen naar een van mijn verhalen die het beste bij hun zou passen. ik vind het niet zo'n probleem eigenlijk....

    Lijkt mij aleen maar handig. C:


    Whut