• Heya! ^^

    Ik heb nu bijna 2 jaar een Samsung S7. Het was altijd een heel fijn toestel maar sinds eind vorige week ging hij opeens raar doen en dan heb ik het over de accu. Zo wou hij uit het niets niet meer snel opladen en ik dacht eerst dat het aan mijn oplader lag. Maar nu gaat mijn telefoon zelf ook sneller leeg dan ik gewend ben, zelfs op spaarstand. Dus ik vrees dat het eerder aan mijn telefoon ligt. Ook als ik iets 'intensiefs' doe op mijn telefoon (bijvoorbeeld sommige spelletjes of YouTube) terwijl hij oplaad loopt hij leeg. (langzamer, maar nog steeds) Dit heb ik ook nooit gehad.

    Dus... Weet iemand of ik hier nog wat aan kan doen of betekent het gewoon dat mijn telefoon op raakt? Want ik moet er eigenlijk nog tot april mee doen en als dit erger wordt zie ik het een beetje somber in :'D

    Ps. Sorry als het verkeerd staat enzo, maar ik dacht dat het hier wel goed stond


    El Diablo.

    Nou ja de accu's van tegenwoordig zijn er ook niet op gemaakt om echt veel langer dan twee jaar mee te gaan fatsoenlijk (je kunt ook maar maximaal abonnementen nemen van 2 jaar, dus ja....). Mijn accu's gaan meestal ook maar 1,5 jaar goed mee en het laatste half jaar is het de hele tijd laden :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou ja de accu's van tegenwoordig zijn er ook niet op gemaakt om echt veel langer dan twee jaar mee te gaan fatsoenlijk (je kunt ook maar maximaal abonnementen nemen van 2 jaar, dus ja....). Mijn accu's gaan meestal ook maar 1,5 jaar goed mee en het laatste half jaar is het de hele tijd laden :'D


    Ja dat merk ik haha. De S4 die ik hiervoor had kreeg het laatste halfjaar ook allemaal problemen met de accu en ik kon niet wachten tot ik een nieuwe telefoon had. De enige vrij 'moderne' telefoon die ik nog heb liggen waar ik nooit echt problemen mee heb gehad is mijn Blackberry Curve maar daar past mijn simkaart niet meer in :'D


    El Diablo.

    De batterij is dan wellicht op. Je zou een nieuwe kunnen proberen? Even een googletje en je hebt zo een nieuwe! (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    De batterij is dan wellicht op. Je zou een nieuwe kunnen proberen? Even een googletje en je hebt zo een nieuwe! (:


    Dat is ook een optie ja. Ik kan hem echter niet zelf vervangen dus dan moet ik hem laten repareren, maar dan zit ik zonder telefoon en volgens mij is een tijdelijk 'noodtoestel' niet veel duurder. Na ja, ik zal even kijken. Bedankt! (:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Dat is ook een optie ja. Ik kan hem echter niet zelf vervangen dus dan moet ik hem laten repareren, maar dan zit ik zonder telefoon en volgens mij is een tijdelijk 'noodtoestel' niet veel duurder. Na ja, ik zal even kijken. Bedankt! (:

    Kan de achterkant van een S7 er niet meer vanaf? Want dan is het gewoon een kwestie van alsof je een nieuwe batterij is een afstandsbediening doet. Anders inderdaad laten repareren, maar zoals je zelf al zei, kan dat erg duur uitpakken.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Kan de achterkant van een S7 er niet meer vanaf? Want dan is het gewoon een kwestie van alsof je een nieuwe batterij is een afstandsbediening doet. Anders inderdaad laten repareren, maar zoals je zelf al zei, kan dat erg duur uitpakken.


    Nee dat kan niet meer met de S7, wat ik zelf echt heel vervelend vind. Ik heb al een beetje rondgekeken maar alles is rond de 80 tot 100 euro. Ik ga denk ik maar gewoon een goedkope LG aanschaffen, ik heb een goede gezien voor 105 euro. Wanneer ik in april dan een nieuwe heb kan die door naar mijn moeder ofzo :'D


    El Diablo.

    Ik heb ook serieus geen idee? Ik dacht aan de hoeveelheid dingen, apps die erop staan, maar dat de batterij op is klinkt wel logisch, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mania schreef:
    Ik heb ook serieus geen idee? Ik dacht aan de hoeveelheid dingen, apps die erop staan, maar dat de batterij op is klinkt wel logisch, hehe.


    Ja het is ook echt uit het niets. Ik heb niks verwijderd of gedownload en doe niks anders dan normaal. Ik vrees dat het inderdaad aan de batterij ligt :c


    El Diablo.

    Dit heb/had ik met mijn s6.

    Ik heb de luxe dat mijn vader een tijdelijk andere s6 weet te regelen. Ik heb de accu eruit gehaald en terug naar fabrieksinstellingen. Momenteel internet ik er alleen op en dit gaat weer goed. De vraag is alleen of ie dit met SIM kaartje ook blijft doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan