• Moet jij - als fan - niets opbiechten wat te maken heeft met Tokio Hotel? Bv. : op concerten knietjes geven, posters zoenen, mensen uitmaken, ...

    Ik wil hier verdomme (excuseer) geen ruzie dus, doe een beetje normaal tegen elkaar! :'D




    Maialen. x





    Edit:
    aangezien iedereen biecht, zal ik er ook maar één doen. ;D
    Op een concert gooide Bill zijn handdoek mijn richting uit en ik ving hem op. Toen kwam er een trut (met LELIJK LELIJK LELIJK haar) die hem afpakte. En ja, toen sprong iedereen er op. De security probeerde hem van ons af te pakken, dus: ik heb het meisje kei hard op haar rug geklopt en de security tegen zijn schenen geschopt :')


    Eh, stiekem haat ik de twins. Ik vind het arrogante kutkoters. Niet doorvertellen he.

    Hahahaha. Ik haat ze niet. Maar ze zijn stOm!. Nou eigenlijk ken ik ze niet. Ik wil ze niet kennen. En ik zal ze nooit kennen. En jullie hier op Q. zullenn ze al helemaal nooit kennen. Daarom vind ik mensen die zich aanstellen als ze liedje van TH horen hoeren. !!:P
    So ik hebb gesegt wat ik wilde, Nou ja doeiii (H)

    Ik eb geen posters meer van ze op mijn kamer hangen. >=D

    Ghe. Nehe..
    ik zoen geen posters en ik zeg ook niet weltrusten..
    ik haal posters van mijn muur af. x'D


    AAP

    (...)
    Hahahaha. Ik haat ze niet. Maar ze zijn stOm!. Nou eigenlijk ken ik ze niet. Ik wil ze niet kennen. En ik zal ze nooit kennen. En jullie hier op Q. zullenn ze al helemaal nooit kennen. Daarom vind ik mensen die zich aanstellen als ze liedje van TH horen hoeren. !!:P
    So ik hebb gesegt wat ik wilde, Nou ja doeiii (H)

    Oke, wtf, hoeren?:S Jij spoort geloof ik niet helemaal O.ô
    x


    ok

    Ik heb mezelf erop betrapt dat ik kriebels in mijn buik krijg als ik een concert terugzie.:}
    x


    ok

    En ohja, ik vind Bill hardstikke gay =] En ik kan me hem niet voorstellen met een vriendinnetje, alleen met een vriendje. En ik vind Tom een stomme wannabegangster XD


    Life is hard and then we die

    Ik, vond bill in het begin op een wijf lijken, daardor ben ik fan geworden, omdat ik zekker wouw weten, of hij wijf was of niet.. Sttt. eigenlijk mag niemand dit weten!!:X
    Oja, en ik heb aan mijn vriednin haar haren getroken, tijdens een consert. maar dat was gewoon uit beleeftheid. want Bill keek MIJ toen aan, en toen ging zij lopen roepen, dat hij naar haar stond te kijken, terwel zij dood ergens agter mij stond!


    Dunno ><

    Ik wil hysterische kotertjesfans die denken dat ze met Bill en Tom gaan trouwen in elkaar slaan(6). En ook van die eeuwenlange fans die beweren dat zij 'de enige echte fans' zijn. Mwhahauhauha(6)!!


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ooh en ook de fans die beweren dat Bill niet homo is en heel erg op een jongen lijkt(6)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb mezelf erop betrapt dat ik kriebels in mijn buik krijg als ik een concert terugzie.:}
    x


    heb ik ook ^

    Sorry maar ik vindt georg leuk (ik wil geen ruzie)


    Ik haat sommige th fans (egte die hard fans)




    Wel, ik ben er één :') En het is sterker dan mezelf maar: ik vind is zonder -d ;D é trouwens, ik vind Georg ook leuk. Nee, meer dan leuk. Ik vind hem iiihhiiihihihihihihi oehlalaaa ding dong. :')

    Als mensen op de bus luid over Tokio Hotel beginnen te praten over hoe geweldig ze wel niet zijn lach ik ze uit x)Waarom weet ik niet maar die mensen doen altijd alsof het goden zijn ofzo (:


    The soul needs autumn.