• Ik heb hulp nodig voor mijn story. Ik heb net een idee gekregen voor de story, maar ik heb dus jullie hulp nodig.

    1. Zou ik beginnen met de story; Bevat het een goede inhoud?:

    Het gaat over een meisje, die besluit mee te gaan doen aan de xfactor. Gek genoeg zit er iemand van 1D in de jury.
    Ze ontmoeten elkaar en bla bla bla...

    Is dit een goede inhoud voor een story?

    2. Naam voor de hoofdpersoon.
    Weet iemand een leuke (graag Engelse) naam voor de hoofdpersoon? En dan alsjeblieft één voornaam, één middelste naam en één achternaam.
    Bijvoorbeeld: Niall James Horan.

    3. Is er iemand goed in covers en/of trailers maken?^
    ^^

    Alvast héél erg bedankt!
    xx


    Cute as a button, every single one of you !

    Hmm, persoonlijk vind ik het niet zo origineel aangezien er meerdere mensen zijn die schrijven over iemand die meedoet aan xfactor en er iemand of meerdere van 1D in de jury zitten. Maar het kan uiteindelijk wel een leuke story zijn, dus als jij dat verhaal zo graag wil schrijven moet je dat gewoon doen, je krijgt zeker en vast wel lezers ;)

    Voor namen kan je op internet is zoeken naar babynamen fzo?

    En 3. daar ben ik niet al te best in xp

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 23:59 ]


    16 - 09 - '17

    1. Dat is niet echt origineel (ik lees nu een story waarin een meidenband meedoet aan X Factor en Harry in de jury zit) maar wel heel erg leuk, dus ik zou dat zeker doen! :)

    2. Vraag me niet waarom, maar ik heb iets met de namen; Meredith, Alessandra(afgekort naar Alicia), Laurel en Tori. Andere leuke namen vind ik; Elena, Mara, Emily, Vanessa, Maya, Ashley, Ariana en Serena. En achternamen vind ik zelf ook heel moeilijk haha (:

    3. Nope, sorry!

    Heeeel veel succes met je story! Stuur me een mailtje als het af is, dan kan ik hem bekijken(flower)


    To Infinity And Beyond

    1. De meeste 1D verhalen zijn nu eenmaal niet origineel omdat ze hetzelfde plot hebben (hoofdpersoon eindigt met een 1D lid). Maar hé, als jij het wil.
    2. Google is je vriend. "Engelse namen" of iets dergelijks.
    3. Nope sorry.

    1. Same answer @Dragneel.
    2. Destiny Low Lex - Angel James Fox - Melissa Grace Bradley - Hope Mead Neville - Juliett Dern Conley - Claire Harrison Campell - Lianne Adams Smith.
    3. Nope, maar voor covers heb ik wel een paar mensen voor je: Macabre en Alecia zijn heel goed in covers - ga langs bij hun coverstores!


    Some people are art and do art at the same time

    1. Nee, t is geen originele story, sinds iemand het einde al kan raden.
    2. Ik zal je aanraden te googelen, sinds ik echt geen idee heb.
    3. Macabre is heel erg goed in covers!!


    -

    1. Ik vind het niet origineel. Maar ik weet ook niet of je naar originaliteit streeft. Of het een goede inhoud is, weet ik niet. Dat ligt er geheel aan hoe jij het gaat invullen.
    2. klik
    3. Nope, daar ben ik niet goed in. Maar kijk eens bij een aantal cover stores op het forum, er zijn vast wel mensen die je er graag mee willen helpen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    1. Nee het is totaal niet origineel
    2. Ik gebruik altijd Google
    3. Ik heb een coverstore.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 20:56 ]


    26 - 02 - '16

    1. Op zich kan het wel, maar je moet er iets bij verzinnen dat écht origineel dat weinig tot niemand heeft gedaan.
    2. Google, of namen van films etc.
    3. Kijk bij 'Creativiteit' en leef je uit.


    Do what people say you can't.

    Alecia schreef:
    1. Nee het is totaal niet origineel
    2. Ik gebruik altijd Google
    3. Ik heb een coverstore.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    1. Leuk idee, maar niet origineel ;) Ik ken meerdere stories met zulke hoofdlijnen, en heb er al 2 tussen mn abo's staan. Dus zal niet zo gauw op die van jou afgaan..
    2. Tja, das een moeilijke, haha. Zó veel keus! Oke, de eerste die in mijn hoofd opkomt is Loicy Emerson Cooper, idk why xD
    3. Ik ben een leek, sorry not sorry... x

    1. Als je op quizlet een verhaal wil maken over 1D, dan moet je wel erg origineel zijn. Er zijn er al zoveel dat je sterk uit de hoek zal moeten komen. Veel succes alvast.
    2. Zoeken op google, je vindt er genoeg daar!
    3. Ik heb net mijn eerste gemaakt en hij is best wel gelukt dus als je hulp nodig hebt, ik doe het graag!

    3. Ik wil wel een cover voor je maken als je me zegt hoe het er ongeveer uit moet zien.
    Stuur me maar een bericht als je wil dat ik de cover maak :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    1. niet orgineel.
    2. google maar ik gebruik vaak namen zoals Amy en Mia bijvoorbeeld, Amy Emily Johnson
    3. geen verstand van


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    1. Zulke stories zijn er al.
    2/3 bedenk eerst iets origineels. (;


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Volgensmij ging een story uit de top daar toch ook over?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,