• "Then what are we waiting for?"
    "The right partner."
    "I'm invisible."



    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:44 ]


    help

    Dan is dat stomme lied eindelijk uit mijn hoofd, komt er een nieuwe. D:


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Dan is dat stomme lied eindelijk uit mijn hoofd, komt er een nieuwe. D:

    Ahw. D:
    Ik heb meestal verschillende liedjes in mijn hoofd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jammer. De HandBoogSchutterij Almere heeft zich weer niet geplaatst voor de halve finales van de Leukste Vereniging van Flevoland. Wel een hockeyclub uit Almere, maar die hebben vast geen 230 leden.

    EDIT: Ze hebben er meer......... 1600 ofzo.

    Alsnog HAAT ik hockey.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 21:01 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Jammer. De HandBoogSchutterij Almere heeft zich weer niet geplaatst voor de halve finales van de Leukste Vereniging van Flevoland. Wel een hockeyclub uit Almere, maar die hebben vast geen 230 leden.


    Aww, jammer. Zit jij bij die handboogschutterij vereniging?


    Stenenlikker

    Dempsey schreef:
    (...)
    Geen idee. :')
    Volgens mij begrijpen de meeste mensen niet dat dat en heel gevoelig onderwerp is bij mij. En dan te bedenken dat ik het -gelukkig- nog nooit bewust heb meegemaakt.


    Hm inderdaad. En anders moet je gewoon even zeggen dat ze over leuke dingen moeten praten in plaats van over de dood te praten op een vrijdagavond? :'p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Aww, jammer. Zit jij bij die handboogschutterij vereniging?

    Jep. De leukste vereniging van heel Nederland! Plus de meeste leden van alle Handboogverenigingen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)
    Jep. De leukste vereniging van heel Nederland! Plus de meeste leden van alle Handboogverenigingen.

    Awesome!
    Ik ga zelf na de zomervakantie ook op handboogschieten ^^


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    (...)
    Awesome!
    Ik ga zelf na de zomervakantie ook op handboogschieten ^^

    O yeah! Bij welke vereniging ga je?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)
    O yeah! Bij welke vereniging ga je?


    Bij die van Zeist. Als het aan mij lag was ik daar al veel eerder bij gegaan, maar zij nemen geen jeugdleden aan. Dus moet ik wachten tot ik 16 ben.
    En die van Amersfoort had ook gekund, maar tis 's avonds en dat komt niet zo goed uit, vooral omdat ik dan 's avonds laat nog 15 kilometer moet reizen.

    En ik bedenk me opeens dat mijn fiets nog bij de bushalte staat....

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 21:09 ]


    Stenenlikker

    McGregor schreef:
    (...)
    Ahw. D:
    Ik heb meestal verschillende liedjes in mijn hoofd.

    Me too. :')


    •*• Lululu •*•

    McGregor schreef:
    Jammer. De HandBoogSchutterij Almere heeft zich weer niet geplaatst voor de halve finales van de Leukste Vereniging van Flevoland. Wel een hockeyclub uit Almere, maar die hebben vast geen 230 leden.

    EDIT: Ze hebben er meer......... 1600 ofzo.

    Alsnog HAAT ik hockey.

    *kucht* (;


    •*• Lululu •*•

    Nazario schreef:
    (...)

    Hm inderdaad. En anders moet je gewoon even zeggen dat ze over leuke dingen moeten praten in plaats van over de dood te praten op een vrijdagavond? :'p

    Ja..Ach, even doorzetten dan maar. Het onderwerp bespreken we toch niet graag/vaak.


    •*• Lululu •*•

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Bij die van Zeist. Als het aan mij lag was ik daar al veel eerder bij gegaan, maar zij nemen geen jeugdleden aan. Dus moet ik wachten tot ik 16 ben.
    En die van Amersfoort had ook gekund, maar tis 's avonds en dat komt niet zo goed uit, vooral omdat ik dan 's avonds laat nog 15 kilometer moet reizen.

    En ik bedenk me opeens dat mijn fiets nog bij de bushalte staat....

    Wat een stomme vereniging.
    Bij ons kan je beginnen vanaf 10 jaar. Zelf ben ik begonnen toen ik nog twee weken 10 was. Bij ons is de meerderheid jeugd (volgens mij). Het is namelijk zo dat er op maandagavond, woensdagavond, vrijdagavond en zaterdagochtend jeugdgroepen zijn van alle vier rond de 20 schutters. Verder is er dinsdag en woensdagavond, dat is de officiële training, voor volwassenen plek om te schieten.
    Dinsdagavond en zondagavond is er ook nog competitie. En op donderdagavond is regio of iets dergelijks.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Laatst online: 5 dagen geleden. Olé.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb zin in morgen! Ik heb zin in morgen! Ik heb zin in morgen!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."