• Blijkbaar is Perrie Edwards de ware voor Zayn Malik, want hij heeft een tatoeage van zijn vriendin op zijn lichaam laten zetten.

    De One Direction-ster besloot een tattooshop in het kleine plaatsje Glen Burnie te bezoeken om een unieke tatoeage te laten zetten uit liefde voor zijn liefje. Vanaf heden prijkt er een cartoon van de zangeres op zijn bovenarm. De hunk is er dan ook zeker van dat hij bij de blondine zal blijven.





    Wat vinden jullie ?


    Music only makes me stronger...

    Ik vind het lief. <3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    NEEEEEEEEEE!! Sorry. Ik hou van Zerrie maar ik ben een Zayn girl en daarom is dit best pijnlijk. Ik weet dat ik hem nooit kan ontmoeten en zo... Maar alsnog een tattoo?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 10:01 ]


    'Not all those who wander are lost' - J.R.R. Tolkien

    Nog een voor haar? Wauw.
    Nu maar hopen dat het niet uitgaat, ofzo.


    We need a bigger boat.

    Wauw <3
    Omg hij is zo perfect enzo reisdollkedioedikndiufrf


    they come, they go

    Perfect? Ik zou mijn lichaam niet echt pijn willen doen voor iemand als mijn vriend. Perrie kan ook opslag verliefd worden op iemand anders.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 10:11 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Perfect? Ik zou mijn lichaam niet echt pijn willen doen voor iemand als mijn vriend. Perrie kan ook opslag verliefd worden op iemand anders.


    Precies. Of hij op iemand anders.

    Plus; Hij had ZAP ook al he :')


    We need a bigger boat.

    Ik vind het dom. Mensen die familie namen op hun lichaam zetten, oke. Familie blijft altijd familie. Maar mensen die hun geliefde op hun lichaam zetten, dat vind ik dom. Dan kan hij nog zoveel van haar houden, er is altijd een kans dat het uit gaat.

    Maar goed, het is zijn eigen keuze en dit is slechts mijn mening. Ik vind het gebaar wel lief.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik had het al gelezen, als hij er gelukkig van wordt mag 'ie zich wat mij betreft helemaal onder laten tattoeëren maar ik vind het spuuglelijk.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Als hij er maar blij mee is. :]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 10:28 ]


    Do what people say you can't.

    En dan gaat het uit..


    Some people are art and do art at the same time

    Een naam vind ik eigenlijk al niet kunnen, maar een cartoon van je vriendin gaat helemaal te ver.
    Over een paar jaar heeft die mooie littekens op z'n lichaam staan van het weglaseren.


    Tell me about it, stud.

    Mijn oom had een tattoo met mijn tante erop. Een dag later gingen ze scheiden.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Het is zijn keuze wat hij met zijn lichaam doet, maar ik vind dit echt spuuglelijk. Het is best lief, maar ooit gaat het misschien wel uit en dan zit hij daar, met de tattoo van zijn ex.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Androgyn schreef:
    Een naam vind ik eigenlijk al niet kunnen, maar een cartoon van je vriendin gaat helemaal te ver.
    Over een paar jaar heeft die mooie littekens op z'n lichaam staan van het weglaseren.


    Laseren hoeft niet meer; je kan er ook gewoon iets overheen laten tattoëren. Maarja, kost wel geld natuurlijk. Kaching. :Y)

    Het gebaar blijft lief; dat wel.


    We need a bigger boat.



    Wat artiesten wel niet doen om aandacht te krijgen.


    26 - 02 - '16