• Hebben jullie dat ook?

    Dat je ambities gewoon zo groot en buiten je bereik liggen maar dat je voor jezelf geen ander mogelijk toekomst beeld ziet van wat je überhaupt zo willen doen?
    Het is een probleem waar ik al langer me worstel want ik moet natuurlijk een back-up plan hebben, maar dan vraag ik mezelf weer af 'Wil ik echt de rest van me leven zo iets doen?' en dan is het antwoord al snel nee.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja. Ik wil dokter worden terwijl ik een vier sta voor natuurkunde. En ik weiger dus een ander profiel te kiezen omdat ik mezelf écht geen andere opleiding zie doen dan geneeskunde. :/
    Ik maak het mezelf alleen moeilijker, maar goed.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DIXONCIDER schreef:
    Ja. Ik wil dokter worden terwijl ik een vier sta voor natuurkunde. En ik weiger dus een ander profiel te kiezen omdat ik mezelf écht geen andere opleiding zie doen dan geneeskunde. :/
    Ik maak het mezelf alleen moeilijker, maar goed.

    Beter dokter dan werken met leeuwen. (":


    Chaos is a ladder.

    Cherbourg schreef:
    Ik denk eerder in stappen, dan dat ik gelijk een grote en onbereikbare ambitie heb. Prima te doen (:

    Nee, want ik ga ervoor zorgen dat mijn droom uitkomt, no matter how.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Nee, want ik ga ervoor zorgen dat mijn droom uitkomt, no matter how.

    Dit soort berichten zorgen toch voor een glimlach op mijn gezicht. You go, girl.


    ars moriendi

    Ichiya schreef:
    Nee, want ik ga ervoor zorgen dat mijn droom uitkomt, no matter how.


    Ik vind het zo knap van je, dat je zo kunt denken.
    Ik dacht altijd dat ik ook heel erg in mijn droom kon geloven, maar tegenslagen op m'n weg hebben bewezen dat ik toch niet zo'n doorzetter ben als ik hoopte dat ik was. But I'll get over it, want ooit, ooit zal het me lukken, alleen waarschijnlijk niet zo snel als ik eerst altijd hoopte.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind het zo knap van je, dat je zo kunt denken.
    Ik dacht altijd dat ik ook heel erg in mijn droom kon geloven, maar tegenslagen op m'n weg hebben bewezen dat ik toch niet zo'n doorzetter ben als ik hoopte dat ik was. But I'll get over it, want ooit, ooit zal het me lukken, alleen waarschijnlijk niet zo snel als ik eerst altijd hoopte.


    Ik weet niet, ik ga me niet blindstaren op misschien wel onrealistische dromen. Daar worden mijn verwachtingen ook te hoog van.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik weet niet, ik ga me niet blindstaren op misschien wel onrealistische dromen. Daar worden mijn verwachtingen ook te hoog van.


    Misschien wel ja, en ergens heb je ook wel gelijk, maar mijn droom kan ik echt niet wegdenken uit mijn leven. Ik wil het nog steeds zo graag. En dat betekent niet dat ik heel mijn leven er aan moet wijden, maar vergeten zal ik het nooit. En realiseren zal ik het ook, ooit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ribery schreef:
    (...)
    Dit soort berichten zorgen toch voor een glimlach op mijn gezicht. You go, girl.



    Awh, thankyou. (bloos)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind het zo knap van je, dat je zo kunt denken.
    Ik dacht altijd dat ik ook heel erg in mijn droom kon geloven, maar tegenslagen op m'n weg hebben bewezen dat ik toch niet zo'n doorzetter ben als ik hoopte dat ik was. But I'll get over it, want ooit, ooit zal het me lukken, alleen waarschijnlijk niet zo snel als ik eerst altijd hoopte.


    Het gaat er toch niet om hoe snel alles gaat, het gaat erom dat je het bereikt. ^.^

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik weet niet, ik ga me niet blindstaren op misschien wel onrealistische dromen. Daar worden mijn verwachtingen ook te hoog van.


    Voor mij is de weg naar het behalen van mijn droom net zo belangrijk en bijzonder als het uitkomen ervan. Ik denk niet dat ik dat "misschien wel onrealistisch" kan noemen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    In fact, I admire those who have a true ambition.
    Te hoge verwachtingen/ambities kunnen misschien wel goed zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ichiya schreef:
    (...)

    Voor mij is de weg naar het behalen van mijn droom net zo belangrijk en bijzonder als het uitkomen ervan. Ik denk niet dat ik dat "misschien wel onrealistisch" kan noemen.


    Dit is heel erg waar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ichiya schreef:
    Nee, want ik ga ervoor zorgen dat mijn droom uitkomt, no matter how.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Uh nee. Ik weet momenteel niet echt wat ik wil met mijn leven ._. Dat is nu mijn probleem.


    -

    Genoeg ambities en ik heb vele kansen. (;
    Net VWO gehaald en aangenomen op de universiteit voor mijn droomstudie.
    En ik ga solliciteren voor een eigen columm in een bekend blad. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik twijfel niet over dromen, ik heb alleen de bevestiging nodig dat het goed zit. En die heb ik gehad. Het is maar goed dat ik dit jaar over doe.


    Searching heavens for another earth