• Ik ben echt enorm laat met mijn beugel en heb hem nu ongeveer 10 dagen, maar mijn achterste blokje doet nog steeds pijn waardoor er blaren in mijn mond komen..

    Had dit ook bij de andere kant, die draad is afgeknipt, maar ik zou liever niet weer naar de tandarts willen om te klagen :$

    Wie heeft tips?


    I will always strive to live within the light.

    Ik zou gewoon terug gaan, want er zo mee blijven rondlopen is niet fijn denk ik en zo gaat het ook niet genezen. De tandarts gaat het heus niet als klagen zien, hij/zij is er tenslotte om je te helpen.


    16 - 09 - '17

    Quaintrelle schreef:
    Ik zou gewoon terug gaan, want er zo mee blijven rondlopen is niet fijn denk ik en zo gaat het ook niet genezen. De tandarts gaat het heus niet als klagen zien, hij/zij is er tenslotte om je te helpen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Heb je geen was meegekregen?
    Ik weet nog toen ik mijn beugel had, dat mijn orthodont me was had gegeven om over mijn beugel te plakken op de plaatsen waar ik zulke blaren/aften kreeg.
    Persoonlijk heb ik het nooit gebruikt aangezien ik het maar niets vond, dus ik weet ook niet goed of het ook helpt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je moet er gewoon mee terug gaan hoor, dat is hun werk en het is niet de bedoeling dat jij wondjes krijgt door je beugel. Die zit er immers om je erop vooruit te helpen.

    Ik had altijd blaren in mijn mond, of het nou om een draadje of een blokje ging, er verscheen altijd wel een blaar. Neem een aspirine als de pijn echt té erg wordt en gebruik was om het scherpe blokje af te dekken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik had ook weleens blaren en daar kreeg ik zoals Cassia al zei was voor, omdat heel veel mensen er blaren van krijgen.


    Take risks and conquer your fears.

    Jep, het was heb ik maar het is mijn achterste blokje en het blijft niet zitten. Ik denk dat ik volgende week maar even terug ga :)


    I will always strive to live within the light.

    Je kunt wax erop plakken o.i.d. Dit moet je bij de tandarts aanvragen. Hielp bij mij altijd wel tegen de blaren toen ik nog een beugel had.
    Gewoon erheen gaan.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 19:38 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als was niet goed blijft hangen, kan je er kauwgom op hangen. Vroeger deed ik dat ipv was want dat brokkelde er altijd af, of ga terug naar de orthodont.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Bedoel je dat het draad uitsteekt? Dan moet je gewoon een afspraak maken om terug te komen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Quaintrelle schreef:
    Ik zou gewoon terug gaan, want er zo mee blijven rondlopen is niet fijn denk ik en zo gaat het ook niet genezen. De tandarts gaat het heus niet als klagen zien, hij/zij is er tenslotte om je te helpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn moeder zelf werkt bij een ortho, en zij neemt me altijd wat wax mee als ik pijn heb. Maar als je geen wax hebt, kan het ook helpen om er een beetje suikervrije kauwgom op te doen!


    Cute as a button, every single one of you !

    Heb je geen wax?

    Cassia schreef:
    Heb je geen was meegekregen?
    Ik weet nog toen ik mijn beugel had, dat mijn orthodont me was had gegeven om over mijn beugel te plakken op de plaatsen waar ik zulke blaren/aften kreeg.
    Persoonlijk heb ik het nooit gebruikt aangezien ik het maar niets vond, dus ik weet ook niet goed of het ook helpt.


    Dit, was heeft zowat mijn mond gered die tijd :') en we hebben ooit eens een stukje van de draad er zelf afgeknipt met een tang. Niet aan te raden :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wauw, nu begin ik me echt af te vragen of het 'wax' of 'was' is. Ik dacht wax, maar ja, never mind. :'D

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:04 ]