• Hey allemaal,

    Ik ben al een paar jaartjes bezig met het spelen van piano en ik vind het steeds leuker en leuker worden om te doen. Ik was benieuwd of er hier ook veel mensen zijn die een instrument bespelen, en/of misschien wel in een band zitten?

    P.S. ik hoop dat ik dit in het goede subforum heb geplaatst

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Uhh, ik speelde vroeger blokfluit :') Daarna heb ik orgellessen gehad van mijn vader en kreeg ik een eigen keyboard waar ik veel op speelde, tot ik die verkocht. En toen kocht ik een gitaar maar daar heb ik eigenlijk nooit iets mee gedaan :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik wilde een instrument leren bespelen, maar na 3 jaar muziek op school ben ik niet veel veder gekomen. Door mijn kleine vinger en geen gevoel voor ritme :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leuk(: Ik speel nu een paar jaar drum, maar ik zit niet in een band. Ik vind mezelf namelijk nog niet echt goed genoeg, al zou ik wel graag een indie-rockbandje beginnen. Ik heb alleen niet zo veel tijd D:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik speel dwarsfluit, saxofoon en een beetje piano.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zing :Y). Heb in meerdere zeer amateuristische rockbandjes gezeten en ben nu een all girl punkband aan 't opzetten.


    i put the fun in funeral

    Piano, maar ik ben er echt slecht in. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb in het eerste en tweede middelbaar blokfluit leren spelen, zoals half Vlaanderen, maar ik was er echt slecht in. Drie jaar geleden ben ik slagwerk beginnen spelen en inmiddels speel ik drum in een bandje en leer ik ook pauk en marimba.


    The truth may be orange!

    Ik heb 4 jaar piano gespeeld , en ik vind het nog steeds echt super om piano te spelen , & ik speel sinds bijna 5 jaar hobo ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb 6 jaar dwarsfluit gespeeld en ik zing, speel een beetje piano en een beetje gitaar. Ik heb in de schoolband gezeten en in een ander rockbandje en ben nu hard opzoek naar een andere band. (:
    Verder schrijf ik ook nog wat muziek.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    >Verplaats naar Muziek. Daar past het een stuk beter. (pirate)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik speel viool :Y) Sinds mijn 5de geloof ik, maar ik heb een pauze van een paar jaar gehad. Nu heb ik geen les, maar ik speel wel in een orkest. En ik ben bezig om met de muziekleraar van mn school een schoolorkest op de richten, maar dat vlot nog niet echt. Die leraar heeft het een beetje druk. Maar hij zei wel, dat als we nog wat musici kunnen vinden, hij wel met ons een stuk wilt instuderen voor de culturele avond.
    Owja, ik speel nog een beetje piano ^^


    Stenenlikker

    Ik speel een beetje drum, keyboard, gitaar en ik zing (niet dat ik het goed kan, maar oké ik doe het wel). Dit jaar heb ik in een schoolbandje gezeten. We zijn uit elkaar omdat ik van school verander :/


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik wou altijd gitaar en piano spelen. Ik had een tijdje een keyboard, maar die is nu kapot en ik kan echt geen noten lezen, laat staan onthouden.


    -

    Ik heb nooit een instrument leren spelen en dat vind ik echt heel erg jammer. Ik zou heel graag gitaar willen leren spelen, maar ik heb daar nu gewoon te weinig tijd voor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb blokfluit gespeeld, wat nu vol met slijm,spuug of wat dan ook zit omdat mijn broertje het wel een leuk speelgoed vond toen hij 4 was en ik er ook niks meer aan had. Ik had bijna trompet gespeeld, baal af en toe er wel van dat ik het niet gedaan.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~