• .









    Ik presenteer ik hier trots: Coverfactory Caeruleum.


    Wat ik moet weten
    Titel;
    Afbeeldingen;
    sfeer;
    beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    Nog iets anders;


    Zelf het liefste je afbeeldingen zoeken!

    Als je zelf je lettertype wil uitzoeken zou je even op Dafont.com moeten kijken.

    Voorbeelden:










    Wachtlijst:



    Gemaakt:
    Pinksky
    Arryn
    Spotgaai
    Legolasbitch
    licorne
    Lythtum
    liberacorpus
    legolasbitch
    Defile
    Unicornbeard
    Caballo
    Theepotje
    Thomaslacey
    Malkovich
    hoothoot
    Tomaslacey
    mouek

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 19:04 ]

    Defile schreef:
    Titel: The Revenge Of The Hand
    Inleiding van het verhaal:Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigt heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar wordt Agandaûr's lijk vermist en worden handelsroutes overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zig in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.
    (Ben nog niet helemaal klaar met de inleiding, maar het gaat erom dat het een actie-volle sfeer heeft.)


    Sfeer: Spanning, Actie en Fantasy.
    Foto's die ik er graag in wil hebben:

    Het liefst niet met die letters er bovenin. Het gaat om de personage's. Deze personages zou ik dan ook graag in het midden willen hebben.

    Als deze man aan de rechterkant van de cover komt zou het top zijn! hij heeft een kwaadaardige sfeer nodig omdat hij aan de slechte kant staat. Van mij mag de grot eromheen wel weg, maar dat maakt mij niet zoveel uit.


    Aan deze foto hoeft niks verandert te worden. Hij hoorrt als achtergrond.
    Lettertype: http://www.dafont.com/ringbearer.font
    Graag zou ik de Volgende tekst met Ringbearer lettertype, helemaal bovenaan in het midden willen staan: The Revenge Of The Hand.

    Ik hoef geen verdere kleuren effecten erin.

    Alvast bedankt! Als je nog iets wilt weten, vraag het maar.


    Kijk eens aan!



    Is dit goed?(:

    caeruleum schreef:
    (...)

    Kijk eens aan!



    Is dit goed?(:

    Ik vind hem echt geweldig! Ik ga hem zowieso gebruiken (:


    Whut

    Hey, kun je ook een voor maken?

    Wat ik moet weten
    Titel; Friends will never leave you,
    Afbeeldingen; Hermelien Harry ron MalfidusZweintstein
    sfeer; --
    beschrijving van je story; --
    eventuele voorkeur voor lettertype; --
    Nog iets anders;--

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 10:55 ]

    unicornbeard schreef:
    Hey, kun je ook een voor maken?

    Wat ik moet weten
    Titel; Friends will never leave you,
    Afbeeldingen; Hermelien Harry ron MalfidusZweintstein
    sfeer; --
    beschrijving van je story; --
    eventuele voorkeur voor lettertype; --
    Nog iets anders;--

    Alvast bedankt!


    Kijk eens aan!

    kan nog wel toch?

    Titel; liefs geen titel... omdat ik hem bij meerder story's ga gebruiken, maar misschien kan je iets kleiner Once upon a crime neer schrijven.
    Afbeeldingen;

    kan de kleur in de ogen blijven?


    sfeer; crime achtig haha
    beschrijving van je story; heb ik dus niet omdat het om meerder story's gaat. het zijn crime verhalen met als hoofdpersoon Scarlett west
    eventuele voorkeur voor lettertype; curly
    Nog iets anders; je mag eventueel nog wat kleur toevoegen... mijn ervaring met covers waar grijs en kleur foto's door elkaar zitten is niet echt goed... maar misschien weet jij iets moois?

    ik heb geen idee of je het nog doe maar in ieder geval bedankt


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    kan nog wel toch?

    Titel; liefs geen titel... omdat ik hem bij meerder story's ga gebruiken, maar misschien kan je iets kleiner Once upon a crime neer schrijven.
    Afbeeldingen;

    kan de kleur in de ogen blijven?


    sfeer; crime achtig haha
    beschrijving van je story; heb ik dus niet omdat het om meerder story's gaat. het zijn crime verhalen met als hoofdpersoon Scarlett west
    eventuele voorkeur voor lettertype; curly
    Nog iets anders; je mag eventueel nog wat kleur toevoegen... mijn ervaring met covers waar grijs en kleur foto's door elkaar zitten is niet echt goed... maar misschien weet jij iets moois?

    ik heb geen idee of je het nog doe maar in ieder geval bedankt


    Natuurlijk kan dat, Ga ik voor je doen! :Y)

    funky schreef:
    kan nog wel toch?

    Titel; liefs geen titel... omdat ik hem bij meerder story's ga gebruiken, maar misschien kan je iets kleiner Once upon a crime neer schrijven.
    Afbeeldingen;

    kan de kleur in de ogen blijven?


    sfeer; crime achtig haha
    beschrijving van je story; heb ik dus niet omdat het om meerder story's gaat. het zijn crime verhalen met als hoofdpersoon Scarlett west
    eventuele voorkeur voor lettertype; curly
    Nog iets anders; je mag eventueel nog wat kleur toevoegen... mijn ervaring met covers waar grijs en kleur foto's door elkaar zitten is niet echt goed... maar misschien weet jij iets moois?

    ik heb geen idee of je het nog doe maar in ieder geval bedankt




    Met Titel



    Zonder titel.

    Ik heb geen idee of dit goed is, ik ben er ook niet compleet tevreden over,
    Maar hier is het. (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:02 ]

    dankje!

    ik neem die zonder titel wel want je ziet hem niet echt goed ;), ik vind hem wel mooi trouwens hoor!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 19:41 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    dankje!

    ik neem die zonder titel wel want je ziet hem niet echt goed ;), ik vind hem wel mooi trouwens hoor!


    hahah, top! ik had hetzelfde gekozen. (:

    caeruleum schreef:
    (...)

    Kijk eens aan!



    Waaauw, thanks!
    sorry voor de late reactie trouwens (:

    Titel; weet ik nog niet ik stuur wel een berichtje als ik het weet en als jij nog iets weet moet ik ook maar ff een berichtje sturen
    Afbeeldingen;


    sfeer;romantisch
    beschrijving van je story;heb ik je al vertelt
    eventuele voorkeur voor lettertype; romantische krullerigge
    Nog iets anders; het plaatje van parijs en het kledingplaatje zijn achtergrond plaatjes en die van parijs mag je wel veranderen als het maar duidelijk is dat het parijs is.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:20 ]


    Be yourself, then you reach the most!

    deze hoort er ook nog bij:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:17 ]


    Be yourself, then you reach the most!

    NVM

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 11:17 ]

    Theepotje schreef:
    Titel; weet ik nog niet ik stuur wel een berichtje als ik het weet en als jij nog iets weet moet ik ook maar ff een berichtje sturen
    Afbeeldingen;


    sfeer;romantisch
    beschrijving van je story;heb ik je al vertelt
    eventuele voorkeur voor lettertype; romantische krullerigge
    Nog iets anders; het plaatje van parijs en het kledingplaatje zijn achtergrond plaatjes en die van parijs mag je wel veranderen als het maar duidelijk is dat het parijs is.


    Ik kijk nog een aflevering PLL en dan ga ik voor hem voor je maken (:

    Theepotje schreef:
    Titel; weet ik nog niet ik stuur wel een berichtje als ik het weet en als jij nog iets weet moet ik ook maar ff een berichtje sturen
    Afbeeldingen;


    sfeer;romantisch
    beschrijving van je story;heb ik je al vertelt
    eventuele voorkeur voor lettertype; romantische krullerigge
    Nog iets anders; het plaatje van parijs en het kledingplaatje zijn achtergrond plaatjes en die van parijs mag je wel veranderen als het maar duidelijk is dat het parijs is.


    Oke, ik dacht ik doe er ook nog even een Mannequin in omdat je verhaal over een Modeontwerper enzo gaat, ik hoop dat je het een beetje passend vind (:




    xx

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 13:17 ]