• Ik heb na vandaag officieel mijn ontslag ingediend. Ik had een gesprek met mijn leidinggevende van mijn werk omdat ze wou praten over de klacht die ik heb ingediend. Ik had haar verteld dat ik last had van mijn hart, maar van haar mocht ik dit niet omschrijven als hartklachten omdat deze niet werden bevestigd door een arts. Ook vond ze het belachelijk dat ik maandag naar het ziekenhuis moet om afspraken te maken voor een operatie aan mijn blaas. Ze zei dat ik wist dat ik op die dag moest werken, en die afspraak maar moest verzetten. Ik heb haar gezegd dat ik al een paar jaar lang wacht op deze operatie - ook omdat ik meerdere operaties heb gehad, was het niet mogelijk om deze in zo'n korte tijd er achter aan te doen -. Verder vond ze het mijn schuld dat het zover was gelopen i.v.m. te laat komen en dat mijn collega's zo bot tegen me doen. Klik. Ik heb daar moeten huilen en ze troostte me niet, gaf me geen zakdoekje, of water, helemaal niets. Ik vertelde haar ook dat mijn tante nu in het ziekenhuis ligt en donderdag 3 operaties heeft moeten ondergaan en ze zei geen sterkte of niets.
    Ik ben zo blij dat ik nu weg ben daar.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 15:58 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik vind het echt erg van zo'n baas.
    Sterkte voor je tante en jezelf natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 16:01 ]


    Whut

    Naaiballen. Goed dat je ontslag hebt genomen :Y)

    Nouja zeg.
    Wees blij dat je van die mensen af bent.
    Het is wel kut dat je daardoor je baan kwijt bent.
    Ik wens je veel sterkte.
    Maar hoe die mensen tegen je gedaan hebben is echt niet normaal.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Waw. Ik hoop dat ik nooit zo'n baas heb in mijn volwassen leven. Goed dat je weg bent gegaan!
    Sterkte voor jou en je tante!!


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Zo te horen is het maar goed dat je daar weg bent. Wat denken ze wel niet. Gezondheid van de werknemers gaat altijd voor, lijkt mij.
    En ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik een afspraak moet maken bij het ziekenhuis, dan noemen zij elke keer maar een dag en tijd en vragen ze of je dan kan. Je hebt er uiteindelijk helemaal niet zo veel invloed op wanneer de afspraak is en je moet toch keuzes maken. Zo'n operatie is wel een tikje belangrijker dan je werk.


    From these ashes, I will rise

    Wat goed dat je die beslissing heb genomen, ipv jezelf misselijk blijven maken door daar te werken. (flower)


    -

    Wat een kil mens zeg. Hartstikke vervelend dat ze zo met jou is omgegaan. Het is maar goed dat je ontslag hebt genomen!
    Heel veel sterkte en succes trouwens!

    Het is goed dat je daar weg bent gegaan. Wat denken die mensen wel niet! Gezondheid gaat voor, of niet dan? Hoe dan ook, veel sterkte met je tante en met natuurlijk jezelf. Al dat gedoe was niet leuk. Ik hoop dat je een baan zal vinden die bij je past en waar je met respect behandeld wordt.


    26 - 02 - '16

    Wat een naar mens zeg.
    Wees maar blij dat je daar weg bent, ik had het ook niet lang volgehouden met zo'n baas.

    Ik snap die vrouw ergens ook wel. Het is moeilijk om last minute vervanging te vinden en het is een hoop geregel en papierwerk om iemand anders dan te wisselen of in te zetten want het is dan net weer die zijn vrije dag of iets dergelijks. Zij moet ook zien dat ze in orde is met haar papierwerk en het is enorm frusterend als je opeens vanalles aan het schema moet veranderen. (Ik kan nog door gaan ook, maar dat is omdat ik human resources/personeelswerk studeer)
    Maar langs de andere kant, kan zij dat ook wel op een vriendelijke manier brengen en er rekening mee houden dat gezondheid voor gaat. En vooral interesse tonen in haar medewerkers.

    Als je je ergens niet op je gemak voelt, moet je er ook niet blijven. Dus het is goed dat je daar weg bent.
    Tjah, nog veel succes met je operatie binnenkort en met je tante!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjewel allemaal, ik ben er wel heel erg verdrietig over, maar zoals ik al zei ik ben blij dat ik daar weg ben. Kreeg een mail van haar waarin stond dat mijn collega's geen hulp van me gelregen hebben en dat ik niks heb gedaan volgens hun. Zeer triest vind ik het..

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 16:30 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik snap dat je er verdrietig over bent, het is natuurlijke ook een hele nare situatie die ook veel te lang door ging. Maar je bent in ieder geval weer een stuk wijzer geworden en snapt zelf gelukkig ook wel dat je gezondheid voor gaat, daarom is het erg verstandig dat je daar weg bent gegaan want op zo'n manier werken is niet bepaald leuk en kan nooit goed zijn. Ik wens je verder heel veel sterkte toe.


    Chaos is a ladder.

    Godver wat een teringhoer. Blij dat je er weg bent. Sterkte dit is echt klote :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een lullige baas zeg Oo
    Goed dat je weg bent en heel veel sterkte.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké. Als mij dat zou overkomen zou ik dat gesprek ook nog niet eens afmaken, maar direct weglopen en nooit meer iets van me laten horen.
    Sterkte verder!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt