• Hello iedereen!

    Ik maak even een topic aan om mensen uit te nodigen op een soort benefiet voor Kom op tegen Kanker. Zoals sommigen misschien al wel (of helemaal niet) weten, zit mijn vader bij een groep genaamd 'Sterke Jan'. Dit is een fietsgroep die elk jaar meedoet aan de 1000km van Kom op tegen Kanker. Om met een team mee te doen, moet je € 5.000,- inzamelen voor het goede doel. Vorig jaar is de groep er in geslaagd maar liefst € 50.000,- in te zamelen! Het gaat trouwens echt over een vriendengroep en niet over een bedrijf of iets dergelijks. Dat zijn normaal gezien de grootste inzamelaars dankzij donaties.
    Elk jaar organiseert deze club ook een classic, waarbij je een fietstocht kan doen. Dit jaar is er ook een wandeltocht geïnstalleerd. Uiteraard is dit voor niemand verplicht! Het terrein van een van de leden wordt omgetoverd om mensen te voorzien van drank en iets om te eten. Iedereen die zin heeft dus gezellig afkomen en mij aan het hamburgerkraam komen bezoeken!



    WIE IS JAN?
    Jan is een vriend van mijn vader en de persoon die met kanker te maken heeft gekregen. In dit artikel bijvoorbeeld kan je zijn verhaal lezen. Jan is echter niet de enige persoon uit het gezelschap die te maken heeft gekregen met deze vreselijke ziekte en ik denk dat meerdere mensen wel personen kennen. Dit jaar is de groep ook iemand kwijt geraakt aan een slepende vorm en heeft een schoonzoon ook een zwaar verdict gekregen. Sterke Jan staat uiteraard voor iedereen die hier onder lijdt, en het staat voor de impact die het kan hebben op een vriendengroep.


    WAAR EN WANNEER?
    De vierde jaarlijkse Sterke Jan Classic vindt plaats in de Naalstraat 60, 2570 Duffel, België! Iedereen die in de buurt woont, of gewoon zin heeft om mij te ontmoeten of af te komen, is welkom! Uiteraard zal ik dan even komen praten, kan je iets drinken en zo ook Kom op tegen Kanker steunen! Het evenement vindt plaats op 31 juli en begint om 8 uur 's ochtends, tot (officieel, het gaat eigenlijk veel langer door) tot 17 uur.
    Mensen die er zin in hebben, kunnen eerst de fiets- of wandeltocht doen (pokemon go ;D). Deze is volledig gratis, maar je kan een donatie geven. Vanaf vijf euro donatie, krijg je ook een kleine attentie.



    BEKIJK ZEKER OOK EENS DEZE PAGINA VAN KOM OP TEGEN KANKER MET NOG MEER INFORMATIE OVER DE GROEP!

    Iedereen die zin heeft om te komen mag mij ook altijd een berichtje sturen met zijn nummer, en dan voeg ik je toe op Whatsapp! Dan kan je me zeker vinden die dag!


    31 JULI 2016


    (aanklikbare affiche)


    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 19:32 ]


    What would Emma do?

    Ah, dat was die uitnodiging die je me stuurde op Facebook! Volgens mij kan ik dan wel komen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jeeej! c: Dan ken ik zeker al iemand!


    What would Emma do?

    Is er trouwens iemand die misschien zin heeft om te helpen met een banner (/ profielfoto) voor de algemene facebookpagina? (wbw) Ik wou er geen apart topic voor aanmaken aangezien dit er toch al was. ^^


    What would Emma do?

    Wait what het was vandaag? Felicia dude, waarom heb je niets meer gestuurd? O.O ik dacht dat het pas 31 augustus was!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh oeps. :x Ik was zo druk met de voorbereidingen, want ik heb de dag ervoor wafels gebakken en daarvoor nog hier en daar blijven helpen. Tijdens de dag zelf was het ontzettend druk en ik heb de hele tijd hamburgers gebakken, dus ik heb er echt niet meer aan gedacht.


    What would Emma do?