• When I feel your velvet,
    I can't help it
    Hold your frame, whisper your name
    When I feel your velvet, I can't help it
    And you don't breathe, so you can't leave


    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:44 ]


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    kan niet, dowload vertraagt te veel, filmpje zal niet laden


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pfoe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    iamsorrynotsosorry


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het is wel enorm grappig hoor :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crispation schreef:
    ik ben little mermaid nu aan het downloaden!
    en me kat is aan het kakken tegen de struik
    ik zie enkel zijn staart hehehe


    Interessant...


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Rydel schreef:
    (...)

    Interessant...

    Het is gewoon grappig :D

    @ eef oeps sorry?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ach weet je wat? Ik geef het op. Het is toch vakantie.


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Ach weet je wat? Ik geef het op. Het is toch vakantie.

    Whatyou doin'?


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Dempsey schreef:
    Haha you're so funny Xanthie.^^
    thank youuuu and yes cars cars cars :Y)


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    I was like is this belgium? (en toen was het oh ja Knokke --')


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Rydel schreef:
    (...)
    Whatyou doin'?

    Ik probeerde te slapen. ;3 Ik moet wennen aan het nieuwe huis.


    •*• Lululu •*•

    Ohmygosh PLL.


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Dempsey schreef:
    (...)
    Ik probeerde te slapen. ;3 Ik moet wennen aan het nieuwe huis.


    Oh right... How is it till now? :3


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Silverton schreef:
    (...)thank youuuu and yes cars cars cars :Y)

    Haha.^^ Wat is je lievelingsmerk? - of hoe je dat noemt ;3-


    •*• Lululu •*•

    Rydel schreef:
    (...)

    Oh right... How is it till now? :3

    It's okay.^^


    •*• Lululu •*•