• Ik vind ut altijd nogal moeilijk... want ik heb geen vrienden die fan zijn van Tokio hotel. En wij hebben op school wel een paar Goths (niet dat ik iets tegen hun heb..) noujah, het zijn niet echt gothics.. maar meer van die halve gevallen. Maar goed. Wat ik dus wou zeggen. Is dat mijn broer enzow altijd zeggen dat Tokio hotel fans alleen maar gothics en emo's enzow zijn. En ik weet; dat ben ik niet. Maar ik vind het moeilijk om mezelf te blijven. Is het echt zo dat alle fans goths en emo's zijn? Die vraag stel ik 1000 keer. Maar ik denk dat niemand er echt antw. op kan geven. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik wil...


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Nee, ik ben het bewijs dat niet alle fans emo of goth zijn

    Iedereen heeft daar wel het beeld van n_n
    Dat is helemaal niet zo, er zitten normale mensen tussen zoals jij en ik (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Weetje ik ben heel blij dat ik op mijn school zitten. Weetje hoeveel TH-fans en gothics etc. er rond lopen? Kom bij mij op school zou ik zeggen ^^


    Life is hard and then we die

    Nou ik ben ook fan (geen superfan maar goed) en ik ben ook geen emo of goth hoor
    Dat hoeft niet als je dat niet wilt.


    It's heavy but you are not the only one

    zeker niet hoor.Alleen vind ik dat op concerten mensen te vaak 'emo' zoals ze zelf zeggen proberen te zijn.Waarom je uiterlijk veranderen voor een groep ?
    Blijf gewoon jezelf.Als jij nooit make-up opdoet of weet ik veel wat doe dat dan ook niet ,blijf gewoon wie je bent (:


    The soul needs autumn.

    Nou das echt vette bullshit!
    Mensen van 44 zijn ook fan van TH en die zijn ook geen goth ore someting


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Iedereen en alles kan fan van iets zijn.
    Maar die oordelen zijn er ook over andere bands, hoor!
    Maar omdat jij natuurlijk meer in de TH zit, merk je dat alleen daarbij.
    Maar wees gerust, you're not the only one.
    Niet betrekking tot mij overigens! x)
    You are beautiful, no matter how you are! =D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben niet emo of gothic :o & ik heb ook geen vrienden die fan van TH zijn, dat vind ik best wel stom, mjaa :o


    Listen to what we're not saying..

    Niks is stom.
    Zolang jij jezelf bent, is alles goed.
    Je móet altijd jezelf zijn en blijven! ^^
    xx


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee, ik ben het bewijs dat niet alle fans emo of goth zijn

    En je hebt er nog een bewijs bij ook.:Y)
    Je moet je vrienden duidelijk maken dat dat niet waar is, ik weet hoe het is, bij mij is het ook dagelijks. Ik hoor mijn tantes en ooms al roepen: 'Je bent toch geen gothic met je zwarte nagellak?' Sommige mensen zijn nogal.. dom?:3
    x


    ok

    Meis,Je moet gewoon jezelf blijven!
    Ik ben ook fan maar ben dus helemaal geen gothic of emo! [ Ik heb er ook niets tegen hoor ] ,Maar ik begrijp je probleem hoor..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nee, kan niet, emo bestaat namelijk niet.

    Nee, kan niet, emo bestaat namelijk niet.

    Inderdaad, alleen de muziekstijl wel. ='D
    Maar ik hoor het ook dagelijks, hoor!
    Maar mijn vriendinnen en familie kunnen er mee dealen.
    Gewoon één keer goed boos worden en het uitleggen.
    En dan is het wel oké.
    Tenminste, dat werkte bij mij! ^^
    En anders lekker negeren en langs je heen laten gaan! x3
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.


    Ik heb het ook al meegemaakt. Op een bepaald punt wist ik gewoon niet meer wat ik was, maar dat komt volgens mij ook gewoon door de leeftijd. Ik had geen vaste stijl, maar nu (een jaar later) weet ik eindelijk wat ik graag zie en welke kledingstijl me aanspreekt.

    En ik ben niet zo'n wemo fan. (Hahahahahah) want godgodgotterdegodgodgod, dàt vind ik pas lelijk :')

    Danke.. Ik voel me al weer een stukje beter..:) Ik twijfel altijd over alles. Idd yumpop. Maybe is het de leeftijd. Op het gegeven moment weet je niet meer wat je wilt zijn, wat je bent. En het word zo moeilijk om jezelf te blijven. ik bedoel, ik wil gewoon een beetje opvallen. wat anders zijn.. Maar ik bedoel geen emo of gothic. maar bij mij op school is bijna (bijna) iedereen hetzelfde. Maar door jullie reacties voel ik me al wat beterXD


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.