• The Janoskians: Just Another Name Of Silly Kids In Another Nation


    James Anthony Yammouni - Jai Domenic Brooks - Beau Peter Brooks - Luke Anthony Mark Brooks - Daniel 'Skip' Sahyounie (De jongen op de rug.)


    Het is een groep jongens uit Australië die op Youtube allemaal filmpjes posten waarin ze verschillende dingen, waaronder The awkward train situations. Ook hebben ze al twee liedjes en momenteel bezoeken ze enkele steden. En het is geen boyband zoals One Direction trouwens. En Jai is samen met Ariana Grande.

    Zelf vind ik ze geweldig en ben ik blij dat ik ze op Twitter heb ontdekt enkele maanden geleden. Nu ben ik nieuwsgierig naar jullie mening!

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Dude, wat heb je met hem en zijn gifs? :Y)

    Iedere reactie heeft gewoon wat Badstuber nodig in mijn ogen, en aangezien die jongen overal een gif-reactie op heeft, heb ik er een sport van gemaakt . _O_ Zie het als een trademark. :Y) Je moet toch wat wanneer je je verveelt.



    OT: Maar hun zijn dus een groepje YT'ers met dit soort fangirls..?


    Oh lord.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Iedere reactie heeft gewoon wat Badstuber nodig in mijn ogen, en aangezien die jongen overal een gif-reactie op heeft, heb ik er een sport van gemaakt . _O_ Zie het als een trademark. :Y) Je moet toch wat wanneer je je verveelt.



    OT: Maar hun zijn dus een groepje YT'ers met dit soort fangirls..?


    Oh lord.


    Had ik al gemerkt ja. :')

    OT; Ik vind die Luke echt een arrogant ventje. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Het ergste is nog dat ze denken dat ze knap zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ribery schreef:
    (...)
    Sterallures? Wie de fuck zijn die gastjes dan?



    Hahahahaha :'D Moet je nagaan.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vivere schreef:
    Luke's my fave. *O*


    Hij is ook mijn favoriet hahaha :').

    Meh, wat een arrogante ventjes. Ik vind er niks aan.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Daikazoku schreef:



    oh die comment vind ik wel leuk =3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik vind 't allemaal een beetje afgezaagd, aangezien hun liedjes nogal crap zijn en hun filmpjes zo onorigineel zijn als het maar kan.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik vind ze een beetje . tja netjes gezegd ; vervelend.

    de video;s in het begin waren wel grappig maar ze worden steeds erger en gewoon niet leuk meer. & Daarnaast zijn ze nu op een tour terwijl ik vind dat ze niet kunnen zingen en tja. haha


    Mama told me not to waste my life. She said spread your wings, my little butterfly

    Ik ken ze al even en ik vind ze best wel grappig en knap, maar ik snap de hype niet. Hun liedjes zijn niet wat je kan noemen goed; hun yt filmpjes vind ik inderdaad wel deels grappig, maar ze uploaden niet echt vaak iets nieuws, en ze hebben verder ook niet echt een speciaal talent. (spreek me tegen als ik fout zit, zo goed ken ik ze ook weer niet ;3 )
    Ik zag wel onlangs een klein stukje van zo'n filmpje van zo'n beauty meisje op youtube (maar ze was precies maar 13, echt nog jong), en daarin kwam Beau ook en daarin vond ik hem echt zo onbeleefd dat ik het direct heb weggeklikt ;d


    effort never betrays you

    Ik ken ze niet..


    Bad decisions make good stories.

    Hi there, janoskianators. Kunnen jullie misschien even mijn blog lezen en misschien een reactie plaatsen? http://www.quizlet.nl/log.php?id=23023

    Thank you, love.

    Ik vind ze wel ge-wel-dig. (: Beau is mijn favoriet. Zelf vind ik ook dat ze aan het veranderen zijn, maar daar kijk ik doorheen.
    Ik mis de jochies die geen ene f*ck gaven om hoe ze eruit zagen en wat mensen van ze vinden... Maar iedereen wordt ouder, dus zij ook.
    Hun humor is ook mijn humor. Lol. Dit fandom is ondertussen een beetje uit elkaar aan het vallen... Bijna elke fan vindt dat ze teveel veranderen. Ze hebben eigenlijk wel gelijk. Nu ze zoveel subscribers hebben, zijn ze hun eerste en trouwe fans vergeten. Ze wonen nu tijdelijk in LA, maar Melbourne is hun geboortestad en dat zijn ze nu aan het verwaarlozen. Het fandom wordt groter en groter en ik ben bang dat ze straks (hebben ze nu ook al) alleen maar oog hebben voor de fake fans die uit het niets komen en zeggen al jaren fan te zijn. Zelf ben ik in oktober/november 2012 fan geworden, maar ik was liever eind 2011 of eerder gekomen. Toen was het nog leuk...
    Even when there's no drama, there's still drama. - Luke Brooks.

    Ik wilde even mijn zegje doen, haha. Ik ga weer!
    Much love,
    BrooksBro.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 12:32 ]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood