• Hoi lieve Quizletter's!,

    Deze vraag is waarschijnlijk al duizenden keren gesteld, maar ook ik heb nu jullie input nodig!
    Mijn moeder wordt binnenkort 61 (jeumig), en ik weet niet zo goed wat ik voor haar moet kopen: ik heb een paar ideeën, ideeën gehad en toen toch maar weer weg gegooid zo van, dat wordt toch niks. Help.

    De ideeën die ik al had:

    - een combimagnetron (deze hebben we nu al)
    - een hark voor in de tuin (heeft ze zelf gekocht)
    - bloemenzaadjes en een bloemenbon (heeft ze vorig jaar al gehad)
    - een leonberger puppy (dat gaat mij wel lukken qua prijs, maar als we op vakantie gaan helaas niet)

    - Een luchtige zomerbroek (dit is heel raar, want ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen. Maar ze draagt zomers graag wijde, luchtige broeken, met elastiek erin, maar ik weet niet waar ik deze moet kopen...)
    - een parfum die lekker fris is en niet zoet


    Iemand enige idee waar ik de laatste twee misschien vandaan kan halen, of nog andere input?

    Dankuzeeeeeer alvast! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wauw, 61... Mijn vader wordt dit jaar pas 50, haha.

    Misschien iets van een boekenbon, boeken over planten en bloemen, een pedicure behandeling (is altijd fijn).


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wauw, 61... Mijn vader wordt dit jaar pas 50, haha.

    Misschien iets van een boekenbon, boeken over planten en bloemen, een pedicure behandeling (is altijd fijn).


    Ja! Terwijl ik maar 19 ben, ik heb een ouwe mama! Mijn vader was ook 65 geworden als ie nog geleefd had, oude familie in het algemeen dus!

    Thanks voor de tip, pedicure is, inderdaad, altijd fijn :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je kan altijd haar nog mee nemen om te gaan high tea'en


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij de hema krijg je van die leuke cadeaukaarten: hightea voor twee personen, sauna, luchtballonvaart en allemaal dat soort dingen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Bij de hema krijg je van die leuke cadeaukaarten: hightea voor twee personen, sauna, luchtballonvaart en allemaal dat soort dingen.


    Luctballon vaart gaat hem helaas NIET worden ivm hoogtevrees vanuit haar kant - lijkt mij wel tof though. :3

    Ik zal es kijken, thanks! :D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Een tijdschriften bon of abo op een tijdschrift. gezellig samen een dagje welness of uiteten (:

    Hmmpf, ik ken 't. M'n pa is inmiddels ook al 62 en 't wordt steeds moeilijker een leuk cadeau voor 'm te vinden.

    Maar ehm, het enige wat ik kan bedenken is dat je bij de Primera allerlei bonnen hebt. Zou 't ook niet weten eigenlijk..


    To infinity and beyond •

    61? Wow dan had jouw moeder mijn moeder haar moeder bijna kunnen zijn, mijn oma is namelijk 63 o.O en mijn ma is 43(en mijn pa ook)hahah.

    Uhm... ja, dat is lastig.
    Misschien naar een film gaan met je moeder alleen? Of je kunt een gezichtspeciallist doen, die kreeg mijn mams vorig jaar en ze was er zo blij mee!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 16:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Churchill schreef:
    (...)

    Ja! Terwijl ik maar 19 ben, ik heb een ouwe mama! Mijn vader was ook 65 geworden als ie nog geleefd had, oude familie in het algemeen dus!

    Thanks voor de tip, pedicure is, inderdaad, altijd fijn :)

    Je bent niet de enige hoor. Mijn moeder wordt over een paar weken 54 en mijn vader twee weken later 60. Al is mijn zus tien jaar ouder dan ik ben, dus zo onlogisch is het nog niet ;P Ik ben 18 trouwesn :Y)

    Een cadeautje, pfff. Heeft ze hobby's? Ons mam houdt namelijk van tuinieren, koken en naaien. En ze is nu helemaal gek van sporten, dus ze wil een deegroller voor de spieren (kun je spieren mee masseren, zodat je niet zo'n spierpijn krijgt).
    Heeft zij niet van die hobby's waar je iets mee kan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Richelieu schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige hoor. Mijn moeder wordt over een paar weken 54 en mijn vader twee weken later 60. Al is mijn zus tien jaar ouder dan ik ben, dus zo onlogisch is het nog niet ;P Ik ben 18 trouwesn :Y)

    Een cadeautje, pfff. Heeft ze hobby's? Ons mam houdt namelijk van tuinieren, koken en naaien. En ze is nu helemaal gek van sporten, dus ze wil een deegroller voor de spieren (kun je spieren mee masseren, zodat je niet zo'n spierpijn krijgt).
    Heeft zij niet van die hobby's waar je iets mee kan?


    Haha, gelukkig ben ik niet de enige! Vast niet, trouwens! ^^

    Ja, ze sport niet, maar ze tuiniert veel, leest graag en gaat graag uit eten.

    (Bonnen zijn in dat opzicht dus erg handig, maar vind ik altijd zo onpersoonlijk, helaas)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Haha, gelukkig ben ik niet de enige! Vast niet, trouwens! ^^

    Ja, ze sport niet, maar ze tuiniert veel, leest graag en gaat graag uit eten.

    (Bonnen zijn in dat opzicht dus erg handig, maar vind ik altijd zo onpersoonlijk, helaas)

    Trakteer haar anders op een moederdochterdiner? Of een moederdochter verwendagje? Begin met gezellig shoppen, daarna lekker ontspannen in de spa/pedicure en op t einde een lekker diner?


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Wauw, 61... Mijn vader wordt dit jaar pas 50, haha.

    Misschien iets van een boekenbon, boeken over planten en bloemen, een pedicure behandeling (is altijd fijn).


    Ik ben 17 en mijn pa is 62, geen pretje, maar niet iedereen is de oudste thuis :p Heb een zus van 7 jaar ouder namelijk.

    En hmm, uit eten nemen? Op groupon.nl (betrouwbaar, trust me) staan ook leuke dingetjes! Ik had mijn ouders een high wine cadeau gedaan. (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.