• Wat ik wel lees:
    ~ Onbekende Personen
    ~ Hunger Games.

    Wat ik misschien lees:
    ~Harry Styles
    ~ Bad Boy Zayn

    Wat ik absoluut niet lees:
    ~ Harry Potter
    ~ Justin Bieber
    ~ overige 1D

    Eisen:
    ~ goede grammatica
    ~ Goede interpunctie.
    ~ Geen korte hoofdstukjes (min 600 woorden per hoofdstuk.) Hoeft niet perse zo lang, maar aub geen superkorte hoofdstukjes!
    ~ Zeker 2x per week posten

    Voldoe je hieraan? Zet je verhaal neer en ik neem wel een kijkje.

    Verder kunnen jullie naar deze twee verhalen kijken?

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 23:20 ]


    -

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.

    Ik heb hier niet altijd twee keer per week gepost, maar het is nu vakantie en als ik nog tot 75k wil komen moet ik wel vaker beginnen te posten. ^^'

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 23:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet elk hoofdstukje heeft meer dan 600 woorden, vooral in het begin niet. ^^



    Een fictief land wordt bestuurd door De Raad. Deze Raad bestaat uit negen leden, waarvan één de Spreker is, en één Voorzitter.
    Zorg ervoor dat je weet wat de Raad is, en zorg er vooral voor dat De Raad niet weet wie jij bent.
    Haar wraak overtreft al je nachtmerries.


    Nothing tastes better than a good story



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Elisabeth heeft niet bepaald een makkelijk leven. Met een moeder die zo nooit gekend heeft en een vader die alle zeeën overvaart is dat ook wel best logisch. Al heel haar leven heeft Elisabeth een klein kamertje op het handelsschip van haar vader. Ze kent geen ander leven dan haar leven op de 'Marianna'. Maar dat ene leven dat ze kent, dreigt drastisch te veranderen. Dit is het harde verhaal van Elisabeth Mondea.


    http://www.quizlet.nl/stories/118286/living-on-a-real-boat/

    Ik ben nog maar net begonnen maar heb wel nog redelijk wat hoofdstukjes klaarliggen in word.

    Normaal gesproken post ik toch redelijkerwijs 2x in de week, maar waar voor velen de zomervakantie is begonnen, is het bij mij juist vice versa, aangezien de kleine hier dus de komende twee maanden thuis zit en ik dus iets minder kan schrijven. Ik probeer toch minstens 1x per week te posten, maar ik ben en blijf van mening dat kwaliteit boven kwantiteit gaat, en ik ga dus ook zeker niks forceren om alsnog sneller te posten ^_^ M'n hoofdstukken zijn nochtans tussen de 800-950 woorden (zonder m'n spoilertekstje)

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama

         


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Als je van fantasy houdt, vind je mijn stories vast wel leuk. Natuurlijk zijn alle hoofdstukken langer dan 600 woorden. Omdat de hoofdstukken bij 'Sons Of War' vaak rond de 1000 woorden zijn, kan ik niet 2x per week posten, maar wel 1x per week.

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?

    Sons of war



    2 prinsen

    1 noodlot



    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?


    Rest in Peace, Son of Gondor





    Nobody here knocking at my door.
    The sound of silence I can't take anymore.
    Nobody ringing my telephone now.
    Oh how I miss such a beautiful sound.

    And I don't even know how I survive.
    I won't make it to the shore without your light.
    No I don't even know if I'm alive.
    Oh without you now.
    This is what it feels like.


    Nothing to hold but the memories and frames
    Oh they remind of the battle I face
    Somebody save me I'm going down


    "Wil je dat ik blijf?''
    ''Nee, ik wil dat je voor eeuwig de mijne zult blijven''




    Soundtrack


    Freya Katy van Asten
    •Start op 17-06-2013
    •Depressie, drama en veel romantiek
    •Gebaseerd op mijn leven
    Luske


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest wegens verhuizing en trouwerij en volgende week ga ik voor 2 weken op huwelijksreis, maar daarna ben ik van plan weer heel actief te gaan schrijven. (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oke, ik ga een kijkje nemen en een abo nemen op de verhalen die me aantrekken.


    -



    Dit verhaal gaat over Nikki. Ze is pas net verhuisd en probeert haar weg te vinden op haar nieuwe school, terwijl haar ouders elkaar thuis het leven zuur maken. Dan wordt ze meegevraagd op vakantie door haar kersverse vriendengroep. Eenmaal op vakantie vindt de ene na de andere raadselachtige gebeurtenis plaats. Nikki wordt smoorverliefd en ontdekt een lang verborgen geheim over zichzelf. En wat als ze de ondergang van haar eigen ouders dreigt te veroorzaken?

    Ik moet nog even een goeie proloog schrijven, maar ik ben van plan om dat morgen te gaan doen en dan kan ik de rest ook plaatsen. En ik zit al op 7000 woorden, dus ik kan de komende tijd in ieder geval plaatsen :)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    http://www.quizlet.nl/stories/111732/real-love-between-2-bestfriends--one-direction--larry-stylinson-/
    Het is niet mijn verhaal, maar ik heb er wel een abbo op! het is wel een leuk verhaal, het gaat over harry styles en louis tomlinson :)

    Seks, drugs en heel veel jongens. Dat is waar het om gaat bij de vriendinnen Scarlett en Jasmine. Als het aan hen ligt gaat het hun hele leven zo door. Maar wat als je de ware opeens tegenkomt maar toch je eigen party leventje niet opzij wilt zetten?


    # Dit verhaal is niet waargebeurd.
    # Geschreven door Sharon.
    # Scarlett Brown & Jasmine Harrison.


    http://www.quizlet.nl/stories/119294/my-party-life-or-you-16/

    two girls
    one passion
    vlogging






    A camera is a Save Button for the mind's eye - Rogu kingston


    One Direction bestaat
    Kan 16+ bevatten
    Geschreven in het Nederlands en gesproken in het Engels
    Ik waarschuw NIET dus neem abbo ;)
    Geschreven door PinkCloud
    Begint bij 10 abbo's

    once upon a crime



    Je kan mijn mislukte beschrijving lezen, maar je kan ook de proloog lezen.
    Na 20 jaar wordt er een lijk gevonden, of nou ja lijk? skelet kan je het eerder noemen.
    het blijkt om een zeventien jarige jongen te gaan, maar in die tijd is er nooit een jongen van deze leeftijd als vermist op gegeven
    Omdat er in de database geen match gevonden kan worden met DNA en gebitsconstructie komen Scarlett en haar collega's uit op een doodlopend spoor.
    wie is deze jongen, waarom is hij vermoord en waarom is hij nooit opgegeven als vermist!


    One murder, one love, one secret


    Scarlett Rose West is 25 en zit bij de technische recherche, als er een man belt en zijn acht jarige dochter als vermist opgeeft. Na een tijdje raken die twee verwikkeld in een liefdes relatie en raakt ze er persoonlijk bij betrokken… deze man blijkt echter niet de man te zijn die hij zich voordoet, de recherche komt steeds meer aanwijzingen tegen dat het meisje niet ontvoerd is… als daarna ook nog blijkt dat de man Scarlett gebruikt heeft gaan bij Scarlett bellen rinkelen.
    Echter is Scarlett wegens de persoonlijk betrokkenheid tijdelijk van deze zaak gehaald

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 14:54 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt