• Ik heb gisteren 2/7 een dwergpapegaai gekregen/gekocht. Hij/zij is superschattig en heet Sjarel. Ik ben er superblij mee.

    Ik wilde hem graag tam maken. Heeft iemand tips?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Sorry, nee geen tips. Niet zoveel ervaring met dwergpapengaaien ;)


    Hamartia

    Ik heb echt geen idee, sorry. Wel is het leuk voor je.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb geen verstand van papegaaien. Wel leuk voor je! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Een klasgenoot heeft volgens mij ook een pappegaai dus ik kan wel ff vragen voor tips.
    Of misschien is hij al weggevlogen want dat zou me niks verbazen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dempsey schreef:
    Ik heb echt geen idee, sorry. Wel is het leuk voor je.


    26 - 02 - '16

    Super leuk!

    Ik heb niet echt verstand van dwergpapegaaien, maar ik had wel een tamme parkiet. Daar heb ik gewoon heel lang bijgezeten met eten in mijn handen, tot hij op mijn handen durfde te gaan zitten en eruit at. Sindsdien kon ik hem gewoon oppakken en bleef hij zitten en kwam hij naar je toe enzo.


    Happy Birthday my Potter!

    Oke dit klinkt heel gemeen maar het werkte, mijn nog steeds niet tamme konijn heb ik iets tammer gekregen door:
    -zorgen dat zijn voerbakje leeg is, een uurtje leeg voor z'n neus laten staan en dan met een snoepje in je handen naast 'm komen zitten, de liefde van een huisdier gaat door de maag :33
    -hij háát ons laminaat, dus legden we een kleedje voor zijn kooi neer zodat hij nog een beetje kon lopen, maar na zijn laminaat trauma wilde hij zijn kooi nietmeer uit dus pakte ik 'm op, zette ik 'm voorbij het kleedje op het laminaat en nu waardeert en gebruikt hij het kleedje met liefde :Y)


    Let it come and let it be