• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Licorne
    -Louis William Tomlinson;Paynlinson
    -Liam James Payne; Abelard
    -Harry Edward Styles; Cannibal
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Paynez
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan Paynlinson
    - Naam: Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Anders doe je dat hij in het restuarant werkt waar iedereen zit te eten? Nou ja, waar Harry, Liam, Rosalie, Eirwen en Danelea zijn? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    [Anders doe je dat hij in het restuarant werkt waar iedereen zit te eten? Nou ja, waar Harry, Liam, Rosalie, Eirwen en Danelea zijn? ]


    [Hij is het zoontje van Niall xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Een kind van acht dat bij een restaurant werkt. Awesome!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (hij kan er wel heen of zo, Danelea is Niall's zusje dus Jared kan wel naar haar lopen of zo? Dan is die alsnog bij iedereen die daar aan het eten is)

    [Nia zit met Jayden thuis dus, me dunno x) ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Abelard schreef:
    [Een kind van acht dat bij een restaurant werkt. Awesome!]


    Whoops, I didn't know (: Gerhehehehe


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik weet niet waar ik Marie moet heen sturen ;/ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Oh, heeft Jared een zus? Dan akn hij ook lekker met haar babbelen xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    [Oh, heeft Jared een zus? Dan akn hij ook lekker met haar babbelen xD]


    ( Jup, Danelea (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik was blij zodra we thuis waren en het pannenkoeken bakken achter de rug was. Ik wist dat het dan niet vroeg meer was, maar dat was niet het ergste. We hadden de tijd voor onszelf en voor elkaar dan. Iets wat op sommige dagen gewoon ver te zoeken was door het werk en alles wat geregeld moest worden.
    Toen ik bij Zayn een glimlach zag verschijnen, drukte ik nog een klein kusje op zijn neus. Op dit moment wilde we allemaal hetzelfde. 'Het is altijd leuk met elkaar dan.' Ik keek in de richting waar Maddie niet veel later met de kar naartoe verdween. 'Ik hou van jou en onze kleine meid.' Zei ik zachtjes,maar met een brede glimlach en mijn blik ging weer naar Zayn. Deze werd onschuldig bij zijn vraag. 'Had ik iets in gedachten? Volgens mij kan ik beter vragen wat jij nu denkt dat ik van plan was.' Antwoordde ik terwijl mijn glimlach plaats maakte voor een grijns, maar ook het kusje, nadat ik de tassen aangepakt had, speelde mee.
    Over mijn laatste vraag moest de jongen zo te zien ook over nadenken, maar het uiteindelijke antwoord beviel me. Dat waren de woorden die ik wilde horen.
    'Mooi zo.' Zei ik als enige voor ik nog een kus op zijn lippen drukte en naar het kleine meisje hupt, wie alweer terug was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan.
    Ik bel nogmaals aan bij Danelea, maar er wordt niet opengedaan. Ik zucht diep, draai me om en loop haar tuin uit. Dan maar kijken of ik de anderen ergens zie.
    Ik loop richting een café waar de jongens en ik vroeger vaak kwamen. Langzaam slof ik over de straat. Ik mag de randjes van de tegels niet raken, spreek ik met mezelf af. Dat maakt de wandeling iets minder saai. Geconcentreerd naar beneden kijkend, stap ik behendig op het midden van elke tegel. Hierdoor kijk ik geen een keer voor me. Plots bots ik tegen iets hards aan. Doordat ik dit niet had verwacht verlies ik mijn evenwicht en val hard op de grond. Ik kijk op en heb al snel door dat ik zojuist tegen een lantaarnpaal aangelopen ben. Dat moet er dus heel raar uitgezien hebben. Dit is echt ontzettend gênant. Met een rood hoofd sta ik op en loop vlug verder, waarvoor ik eerst nog even pijnlijk over mijn neus - die de lantaarnpaal raakte - en mijn kont - waar ik op viel - wrijf. Dit keer besluit ik niet meer op de tegels te letten.
    Langzaam maar zeker zie ik het café dichterbij komen. En inderdaad, ik zie op het terras onder andere Harry, Liam en Danelea zitten.

    [Hii, ik spring hier net in dus als mijn stukje niet klopt, hoor ik het graag (: ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne

    'Gaat Eirwen weg?' vroeg Alex. Ik knikte en gefronst keek Alex me aan. 'Waarom?' vroeg ze zachtjes. 'Eirwen gaat heel ver weg werken' vertelde ik haar. 'Gaan de hondjes ook mee?' vroeg ze erna. Lachend keek ik haar aan. 'Ja, de hondjes gaan ook mee' knikte ik. 'Nee! Hondjes en Eirwen mogen niet weg. Hier blijven' protesteerde Alex. 'Dit is heel belangrijk, Prinses' zuchtte ik. 'Maar ik wil niet dat Eirwen weg is' mompelde ze zachtjes. 'Ik ook niet, maar Eirwen wilt graag en dat is het belangrijkste' suste ik. Mijn blik ging naar de straat. Auto's reden voorbij, toeristen bewonderden de stad. Toen viel mijn oog ineens op een man. Hij had verdacht bekend blond haar. Steeds verder kwam hij dichterbij. Ik verstrakte mijn grip rond Alex die meekeek. 'Ken jij die?' vroeg ze nieuwsgierig. 'En of ik hem ken' knikte ik. Niall liep in de richting hiernaartoe. Afwachtend bleef ik hem aankijken. Steeds meer kwam hij hierheen. De tweede van mijn vier beste vrienden die ik vandaag tegenkwam na zes jaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    zayn Malik
    Ik glimlachte breed. ondanks dat we elkaar elke dag wel honderd keer vertelde dat we van elkaar hielden, kon ik er geen genoeg van krijgen. 'ik ook van jou boo.' En seer een kusje.
    Ik grinnikte zachtjes en keek Louis onschuldig aan. 'Denken kan geen kwaad toch?' Zei ik onschuldig. Ja wat, ik was nog altijd een gezonde jongen en ik moest zeggen dat ons seksleven zins Maddie er was, nooit meer zo spannend was geweest. Ik schudden even mijn hoofd toen Louis al naar Maddie huppelde en duidelijk tevreden was met het feit dat we morgen vrij waren. Ik zei gedag tegen de jongen en het meisje en liep achter mijn twee schatjes aan. 'Helpen dragen.' Ik schudden mijn hoofd en knikte meten mijn hoofd naar de uitgang. 'De tassen zijn veel te zwaar, voor kleine meisjes zoals jij. Jij mag helpen, door heel braaf tussen je papa's in te blijven lopen.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Dit waren woorden die nooit gingen vervelen. Niet om te zeggen of te horen, maar het bleef een betekenis houden. Het zorgde dan ook nu weer voor één glimlach op mijn gezicht.
    Deze werd alleen al snel omgetoverd in een grijns door de onschuldige blik die ik toegeworpen kreeg. 'Ik zou je niet durven zeggen of het kwaad kan of niet. Dat ligt eraan tot hoe ver die gedachten van jou lopen.' Natuurlijk wist ik wat Zayn zijn gedachten waren en kon er weinig tegenin brengen. Maar dat laatste was volgens mij niet vreemd.
    Ik zwaaide naar de personen waar we net nog meestonden te praten terwijl ik mijn weg naar ons kleine meisje huppelde. Eenmaal bij haar drukte ik een kusje op haar wang. Vrolijk? Wel nee joh.
    Ik hing een tas over mijn schouder en keek naar Zayn. Verder hield ik mijn mond dicht en pakte alleen de uitgestoken hand van Maddie vast. Die ook gelijk knikte bij de woorden die werden gezegd.
    'Klaar om naar huis te gaan dan?' Vroeg ik uiteindelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Ach ik ga maar niet meer reageren hierop en leg me er maar bij neer want volgens mij ga jij hier niet over ophouden' lach ik naar haar. Als ik dit niet zeg kunnen we nog wel een uur blijven doorgaan want we willen eigenlijk allebei nooit opgeven maar ik deed het nu maar wel omdat ik veel liever over andere dingen praat inplaats van een discussie of ik geweldig ben of niet. Haar pruillipje laat me wegkijken maar als ze me prikt kijk ik er toch weer aan en glimlach even. ' Ja maar dat komt omdat jij een prinses bent en tegen dit lieve prinsesje kan ik niet altijd gemeen doen hé, dus soms kan ik lief doen zoals nu een beetje' lach ik en kijk er aan. Het was eigenlijk helemaal niet waar, ik hou niet van gemeen doen en doe dat ook niet vaak, zeker niet tegen vrienden maar dat wist Danelea ook wel. Ik krijg haar telefoon in mijn handen en gauw zet ik mijn nummer erin. Zo nu wist ik wel bijna zeker dat we nog een keer zouden afspreken, ik zou er ook echt wel voor zorgen dat dat gaat gebeuren want het is gewoon hartstikke gezellig met haar. Ik hoor haar woorden wel maar mijn blik gaat meer naar de jongen een stuk achter haar, hij is nog wel een beetje ver weg maar die blonde ier herken ik uit duizenden. ' Ik ben ook blij jou te zien en ik denk dat degene waarover jou praat er net komt aanlopen' zeg ik met een grote glimlach terwijl ik nog naar Niall kijkt die aankomt lopen. Ik had nu bijna iedereen van one direction weer gezien, alleen Zayn niet maar ik wist wel dat die nu verloofd was en een kind had dus ik wist tenminste wel hoe het met hem ging. Het was toevallig dat ik ze allemaal tegenkwam vandaag maar wel heel erg leuk. Ik kijk weer even grijnzend naar Danelea, ' Die kleine prinses zit nog steeds in je hoor want je bent er nog steeds één' zeg ik lachend en glimlach daarna. Ze laat me nu wel los en ik doe hetzelfde. Ik grijns even, 'Ach zo bijzonder is het niet, gewoon even goed nadenken' zeg ik met een glimlach. Ik bedenk me nu pas dat ik haar mobiel nog in mijn handen heb en geef die gauw terug. Mijn blik gaat weer even naar Niall met hem moet ik ook echt bijkletsen, ik heb hem zolang niet meer gezien. Ik hoop eigenlijk dat die gewoon blij is mij en Liam te zien want als die boos zou zijn is dat echt niet leuk, maar ik denk niet dat hij echt boos gaat doen.