• NaNoWriMo is weer begonnen !



    Wat is NaNoWriMo ?
    Ten eerste staat het voor National Novel Writing Month en het is een soort race tegen jezelf waarbij je in een maand een bepaald doel kan halen dat je voor jezelf van te voren aan hebt gegeven -Dit kan niet lager dan 10k en niet hoger dan 999.999k zijn- op de site met één bepaald verhaal.

    Dus nu is de vraag ; Wie doen er deze maand allemaal mee ?

    Deelnemers

    DreamerN × Dreamern × Nimmernimmer's Heart
    25k

    Melieke × Halissa × Complicated • One Direction ×
    10k

    Reid × JanaAusten × Remembrance
    50k

    ColouredWind × ElfCitadel × Dans der Engelen
    50k

    Crave × Jaimmmy × [url=http://www.quizlet.nl/stories/105120/hotel-atkinson-op/Hotel Atkinson [OP]Hotel Atkinson [OP][/url] ×
    12,5k

    Mulford × GreyWolfMoon × Splotches of ink ×
    50k

    Macabre ×Lestrange ×Ophelia ×
    12,5k

    Lizor × [url=http://campnanowrimo.org/campers/lizor[/url]Lizor[/url] × For the king ×
    10k

    Abelard × Brookie × Saksische Messen en een Eikenblad Ketting - De Grijze Jager ×
    10k

    Visenya × Twelve for Glory
    15k

    Tartarus × Hylla × new ancient warriors
    Pompeji × Paddingtoned × Even when the music's gone ×
    25k

    xMissMarije × xMissMarije ×
    15k

    Memoria × Witlow ×
    10k

    xLithium × Soulkey × Saint Dracula
    10k

    Elvenking × Silverlance × Skinless ×
    15k




    Word Wars :

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    23:00-24:00


    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:58 ]


    Credendo Vides

    xLithium schreef:
    (...)

    Geeft niet. Zullen we nu starten? Ik reageer nu ook wat laat, oeps.

    Nu tot 30? Okay


    Ex astris, sciencia

    Zucht. Mn zusje Maxiiimmee!! Je moet met Just Dance 4 meedoen!!
    Daar gaat mn uurtje schrijven -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    551 woorden geschreven, maar moet gaan eten.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    551 woorden geschreven, maar moet gaan eten.


    Van 8 tot half negen? Ik ga een film kijken om half negen en mijn laptop moet dus uit dan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    (...)

    Van 8 tot half negen? Ik ga een film kijken om half negen en mijn laptop moet dus uit dan.

    Is goed!


    Ex astris, sciencia

    1118 woorden geschreven. En jij?


    Ex astris, sciencia

    Geen idee XD Vergeten waar ik was gestopt zal wel rond de 500 zijn vanwege just dance 4


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil schrijven en ik heb eindelijk inspiratie! ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Al ongeveer duizend worden geschreven. Het is echt fijn om te schrijven, want je hebt het gevoel dat je dingen van je afschrijft en het hoeft niet eens iets te zijn wat echt in mijn leven is gebeurd. Hebben jullie dat ook?

    xMissMarije schreef:
    Al ongeveer duizend worden geschreven. Het is echt fijn om te schrijven, want je hebt het gevoel dat je dingen van je afschrijft en het hoeft niet eens iets te zijn wat echt in mijn leven is gebeurd. Hebben jullie dat ook?

    Ik voel mij na het schrijven altijd héél rustig en tevreden. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik voel mij na het schrijven altijd héél rustig en tevreden. (:


    Ik soms en soms weer niet. Ligt aan wat ik heb geschreven. Vaak denk ik nog aan het stuk wat ik heb geschreven en voel ik mij soms weer anders en wil ik weer verder schrijven, wat soms helaas niet gaat.

    Ik weet nu al dat ik dit op geen enkele mogelijkheid ga halen, maar toch ga ik lekker verder schrijven. Ik voel me gemeen als ik mijn lezers na een huge cliffhanger zo lang laat wachten, hahaha. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xMissMarije schreef:
    (...)

    Ik soms en soms weer niet. Ligt aan wat ik heb geschreven. Vaak denk ik nog aan het stuk wat ik heb geschreven en voel ik mij soms weer anders en wil ik weer verder schrijven, wat soms helaas niet gaat.

    Dat laatste herken ik. Hiervoor kon ik echt twee maanden lang gewoon niet schrijven, mar dat is gelukkig over.^^

    Ik heb nu bijna 6K, dus ik probeer om de 7 K vandaag te halen. eerst even rusten en wat extra informatie opzoeken.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vandaag even een sprintje getrokken qua schrijven. Heb vandaag 2025 woorden geschreven en zo ook mijn wordcount gelijk getrokken met de richtlijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Moet ook maar weer eens gaan schrijven aan het verhaal in plaats van schrijven aan anderen. >.<


    Credendo Vides