• Let op: Er wordt gevloekt in dit topic
    Ik moest vanochtend dus werken, allemaal leuk en aardig, toen er een man binnenkwam die een McChicken en een McKroket wilde hebben.
    Daarna kwamen er zes meisjes die allemaal een EggMcMuffin wilden hebben.
    Toem kwam die man weer terug om twee ontbijtjes mee te nemen, eveneens met EggMcMuffins. Maar toen zijn muffins gemaakt werden, kwam één van die meisjes terug met een klacht dat haar broodje koud was.
    Nu handelen wij klachten altijd meteen af, dus pakte M, een collega, een van die Muffins van die man, om die aan het meisje te geven, zodat we haar klacht meteen hadden afgehandeld.
    En ineens begint die man te schreeuwen naar mijn collega. 'Kom terug! Godverdomme, dat is mijn broodje!'
    Dus ik, staand achter mijn kassa. 'Meneer, zou u niet zo tegen mijn collega willen schreeuwen? Ze doet niks fout'
    Oh, M is zestien jaar en een kop kleiner dan ik, ik ben 1.84, en die man was rond de twee meter. Ik vind het echt belachelijk dat je dan tegen zo'n meisje zo'n grote bek hebt.
    Toen kwam er dus een manager aan die zei. 'Meneer, wat is uw probleem? Wilt u misschien uw geld terug?'
    'Godverdomme kankerhond, ik wil alleen dat broodje! Ik ga hier niet een uur zitten wachten!'
    En even voor de duidelijkheid, hij schreeuwde echt heel hard.
    Toen kwam de restaurantmanager eraan. 'Meneer, u heeft een probleem? Zullen we dat samen proberen op te lossen?' - uiterst kalm-
    'Hoerenzoon, ik heb geen probleem! Ik heb hoer niks mee te maken! Dit is echt belachelijk'
    'Ik vind het eerder belachelijk dat ik uw rustig benader en u zo tegen mij begint te schreeuwen en u niet eens antwoord op mijn vraag geeft.' - nog steeds ontzettend kalm -
    Ondertussen was M snel weggegaan om achter de kassa's komen te staan omdat ze bang was dat die man haar aanvloog.
    'Pfff. Ik word knettergek hier!'
    'Wilt u uw geld terug?'
    'Ja, voordat ik iemand aanvlieg!'
    'Zal ik om de rest een tasje doen? Of wilt u dat niet mee?' - Ik had namelijk al koffie en jus 'd orange klaargezet -
    'Nee man, wat denk je zelf? Pas op of ik krab je ogen eruit kankerleier!'
    Toen gooide hij het dienblad met hete koffie onze richting op en verliet de MacDonalds.

    Jeeeezus, ik stond daar echt bij van: oh. Mygod. What did just happen?
    Helemaal trillen. M stond helemaal met tranen in dr ogen, aangezien ze dat enorm persoonlijk aantrekt en vannacht sowieso problemen heeft met slapen.

    Jezus, ik schrok me echt de pleures :')
    Iemand anders ook boze klanten meegemaakt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lolicia schreef:
    What the fuck. Die gozer heeft seriously woedeproblemen man. D:


    Ja sowieso! Wat abnormaal om dáár zo'n probleem van te maken. Ronduit asociaal. Waar mensen al niet over flippen tegenwoordig.


    Tijd voor koffie.

    Wat die man doet is gewoon niet normaal je kan er ook gewoon rustig over praten, ik hoop dat als ik zo oud ben dat ik mag werken dat me dat nooit overkomt, en het mag eigenlijk ook niet met iemand anders gebeuren

    Wow, ik zou ook echt geschrokken zijn. Lekker dan, heb je een man die naar je gaat schreeuwen omdat hij zijn muffin niet krijgt.
    Zo'n EggMcMuffin lijkt mij best smerig, dus ik snap al helemaal niet dat hij daar boos op werd. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jeetje >.< sommige mensen moeten echt ff leren normaal te doen.

    ik werkte bij de zeeman toen wilde een vrouwtje de prijs afdingen. heel rustig uitgelegd dat wij niet op de markt staan en dat de prijzen dus vast zijn. pakte ze een fles zeep en gooide deze naar mijn hoofd (die trouwens raak was) en rende de winkel uit.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik was echt bang geworden. Maar nee, waar ik werk komen meestal alleen lieve oude mensen, of mensen die echt ver reizen om er te komen eten. Dus nooit echt last van gehad. Daarbij sta ik ook in de keuken, en heb ik niet echt veel met de klanten te maken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je hebt nou eenmaal gestoorde mensen... Misschien kom je het nog wel vaker tegen (te hopen van niet natuurlijk), maar dan is dit alvast een goede opwarmer haha.


    I can't define who I am.

    Die gast verdient een McDonalds-verbod. Of een mensheid-verbod, nog beter. Sjezus wat een ellendeling.

    Ik had een paar dagen geleden een klant en dat was ook maar een rare. Hij vroeg aan mij of ik een snoepboeket in een beker in folie wilde verpakken. 'Is goed,' zeg ik, en ik wilde afrekenen want het was bijna vijf uur, maar hij liep weg om nog iets anders te halen. Duurt ook weer twintig minuten voordat-ie eruit is, komt ie terug en wil hij het dus afrekenen. Ik liet mijn baas afrekenen want ik was bezig met het ijs. Zei mijn baas: 'Is dit allemaal afgerekend?' En ze wees naar de tas waar het in stond. Maar die man had er nog zo'n snoepboeket ingedaan, wat hij helemaal niet had afgerekend. Dus ik zeg dat, en die man wordt echt laaiend. Tja, als je iets jat, doe het dan goed en niet als ik kijk. :')


    Searching heavens for another earth

    Awh, dat vind ik echt heel zielig voor dat meisje. :c Voor jou natuurlijk ook rot en gelukkig weet iedereen bij jou in de Mac zo kalm te blijven zeg. Ik kan wel zeggen dat ik niet snap dat sommige mensen zo kunnen doen om iets simpels, maar wie weet is er wel iets gebeurd. Alsnog heeft hij dan niet het recht om zo tegen een meisje van 16 te gaan of sowieso tegen een medemens.


    Your make-up is terrible

    Abelard schreef:
    Waarom bestaan er zulke mensen?
    Echt heel erg voor M, dat meisje doet niks verkeerd.


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Die heeft echt last van woedeaanvallen. Als je daar al boos om word. En dan zo tekeer gaan tegen iemand die jonger en kleiner dan jezelf is, sorry maar dat vind ik toch zielig.

    Volgens mij, moet ik maar niet in de horeca gaan werken als bijbaan want dit soort dingen maakt mij echt boos. Ik had waarschijnlijk die andere Eggmuffin in zijn mond geduwd en gezegd hier heb je er een. Had ie meteen niks meer kunnen zeggen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 19:08 ]


    Physics is awesome

    Dat is wel een beetje overdreven reactie voor een EggMcMuffin.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Waar the fuck slaat dat nou weer op. Neerschieten die handel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jemig, dat is echt heel erg! Zou me echt geen houding aan weten te nemen. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Amaray schreef:
    Wow, wat is er mis met die man?


    26 - 02 - '16

    Dat is echt eng!
    Echt sommige mensen he... Kunnen zich totaal niet gedragen en zijn zo asociaal :S
    Zoiets doe je gewoon niet! Misschien was die man wel ziek in zijn hoofd?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.