• Let op: Er wordt gevloekt in dit topic
    Ik moest vanochtend dus werken, allemaal leuk en aardig, toen er een man binnenkwam die een McChicken en een McKroket wilde hebben.
    Daarna kwamen er zes meisjes die allemaal een EggMcMuffin wilden hebben.
    Toem kwam die man weer terug om twee ontbijtjes mee te nemen, eveneens met EggMcMuffins. Maar toen zijn muffins gemaakt werden, kwam één van die meisjes terug met een klacht dat haar broodje koud was.
    Nu handelen wij klachten altijd meteen af, dus pakte M, een collega, een van die Muffins van die man, om die aan het meisje te geven, zodat we haar klacht meteen hadden afgehandeld.
    En ineens begint die man te schreeuwen naar mijn collega. 'Kom terug! Godverdomme, dat is mijn broodje!'
    Dus ik, staand achter mijn kassa. 'Meneer, zou u niet zo tegen mijn collega willen schreeuwen? Ze doet niks fout'
    Oh, M is zestien jaar en een kop kleiner dan ik, ik ben 1.84, en die man was rond de twee meter. Ik vind het echt belachelijk dat je dan tegen zo'n meisje zo'n grote bek hebt.
    Toen kwam er dus een manager aan die zei. 'Meneer, wat is uw probleem? Wilt u misschien uw geld terug?'
    'Godverdomme kankerhond, ik wil alleen dat broodje! Ik ga hier niet een uur zitten wachten!'
    En even voor de duidelijkheid, hij schreeuwde echt heel hard.
    Toen kwam de restaurantmanager eraan. 'Meneer, u heeft een probleem? Zullen we dat samen proberen op te lossen?' - uiterst kalm-
    'Hoerenzoon, ik heb geen probleem! Ik heb hoer niks mee te maken! Dit is echt belachelijk'
    'Ik vind het eerder belachelijk dat ik uw rustig benader en u zo tegen mij begint te schreeuwen en u niet eens antwoord op mijn vraag geeft.' - nog steeds ontzettend kalm -
    Ondertussen was M snel weggegaan om achter de kassa's komen te staan omdat ze bang was dat die man haar aanvloog.
    'Pfff. Ik word knettergek hier!'
    'Wilt u uw geld terug?'
    'Ja, voordat ik iemand aanvlieg!'
    'Zal ik om de rest een tasje doen? Of wilt u dat niet mee?' - Ik had namelijk al koffie en jus 'd orange klaargezet -
    'Nee man, wat denk je zelf? Pas op of ik krab je ogen eruit kankerleier!'
    Toen gooide hij het dienblad met hete koffie onze richting op en verliet de MacDonalds.

    Jeeeezus, ik stond daar echt bij van: oh. Mygod. What did just happen?
    Helemaal trillen. M stond helemaal met tranen in dr ogen, aangezien ze dat enorm persoonlijk aantrekt en vannacht sowieso problemen heeft met slapen.

    Jezus, ik schrok me echt de pleures :')
    Iemand anders ook boze klanten meegemaakt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    (...)Ja, natuurlijk. Maar dat kunnen mensen ook op een heel andere manier duidelijk maken en wat is het nou voor een moeite om drie minuutjes langer te wachten.
    Ik vind het respectloos dat je zo schreeuwt tegen werknemers een manager en de baas van het restaurant

    Misschien stond hij op tijd bij een parkeergarage, weet jij veel. :'D Maar nee, ik snap heus wel dat zoiets niet kan.


    -

    Doet me denken aan dit.
    sigh Some people.

    Kort lontje? Jezus, niet normaal. Ik zou dat ding gewoon zijn gezicht indouwen als hij me zo zou uitschelden. "HIER VOOR JE, DIT WILDE JE TOCH HEBBEN?" *smack*


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Sommige mensen...
    Ik werk nog niet en als ik ooit een vakantiejob doe, is het vast als redder. Dus met een beetje geluk maak ik zoiets nooit mee. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Holy. Shit.


    ars moriendi

    Father schreef:
    (...)


    Ik had het alleen over het afdingen, daarom had ik dat stukje dik gedrukt in de quote. Natuurlijk is het idioot dat je die fles naar je hoofd geslingerd krijgt, maar daar had ik het niet over.
    je ontleed mijn bericht maar pakt bijzaak xD DUDE!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zoo,, die was kwaad zeg! Ik heb wel twee klanten die boos waren maar niet zo kwaad. Ze vonden mij respectloos en vond niet dat ik daar nog moest gaan werken want ik was niet sociaal en blabla la. Ik heb er niet naar geluisterd.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    huh? moet je dat niet aangeven bij de politie ofzo? O.o


    effort never betrays you

    Haggerty schreef:
    huh? moet je dat niet aangeven bij de politie ofzo? O.o
    Hij was met de fiets, anders hadden we kenteken op kunnen schrijven


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wauw, wat zijn er toch een idioten op deze wereld. Ik vraag me af of ik zo rustig was gebleven...


    Bad decisions make good stories.

    Een Fcking EggMcMuffin, damn, kan meneertje niet een anderhalve minuut wachten? Hopelijk kom ik hem morgen niet tegen, al heb ik dan een set-up op de BOP (in Hoogeveen :')). Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij de McDonald's ;o Of gehoord dat het gebeurd is.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hangt er een camera?
    Neem de videobeelden mee naar de politie :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk niet dat je de politie kunt bellen voor een klant met een kort lontje. Je mag al lang blij zijn dat je niet ben verbrand door de koffie, maar daarvoor hebben we zo'n verzekering bij de McDonald's :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~