• Let op: Er wordt gevloekt in dit topic
    Ik moest vanochtend dus werken, allemaal leuk en aardig, toen er een man binnenkwam die een McChicken en een McKroket wilde hebben.
    Daarna kwamen er zes meisjes die allemaal een EggMcMuffin wilden hebben.
    Toem kwam die man weer terug om twee ontbijtjes mee te nemen, eveneens met EggMcMuffins. Maar toen zijn muffins gemaakt werden, kwam één van die meisjes terug met een klacht dat haar broodje koud was.
    Nu handelen wij klachten altijd meteen af, dus pakte M, een collega, een van die Muffins van die man, om die aan het meisje te geven, zodat we haar klacht meteen hadden afgehandeld.
    En ineens begint die man te schreeuwen naar mijn collega. 'Kom terug! Godverdomme, dat is mijn broodje!'
    Dus ik, staand achter mijn kassa. 'Meneer, zou u niet zo tegen mijn collega willen schreeuwen? Ze doet niks fout'
    Oh, M is zestien jaar en een kop kleiner dan ik, ik ben 1.84, en die man was rond de twee meter. Ik vind het echt belachelijk dat je dan tegen zo'n meisje zo'n grote bek hebt.
    Toen kwam er dus een manager aan die zei. 'Meneer, wat is uw probleem? Wilt u misschien uw geld terug?'
    'Godverdomme kankerhond, ik wil alleen dat broodje! Ik ga hier niet een uur zitten wachten!'
    En even voor de duidelijkheid, hij schreeuwde echt heel hard.
    Toen kwam de restaurantmanager eraan. 'Meneer, u heeft een probleem? Zullen we dat samen proberen op te lossen?' - uiterst kalm-
    'Hoerenzoon, ik heb geen probleem! Ik heb hoer niks mee te maken! Dit is echt belachelijk'
    'Ik vind het eerder belachelijk dat ik uw rustig benader en u zo tegen mij begint te schreeuwen en u niet eens antwoord op mijn vraag geeft.' - nog steeds ontzettend kalm -
    Ondertussen was M snel weggegaan om achter de kassa's komen te staan omdat ze bang was dat die man haar aanvloog.
    'Pfff. Ik word knettergek hier!'
    'Wilt u uw geld terug?'
    'Ja, voordat ik iemand aanvlieg!'
    'Zal ik om de rest een tasje doen? Of wilt u dat niet mee?' - Ik had namelijk al koffie en jus 'd orange klaargezet -
    'Nee man, wat denk je zelf? Pas op of ik krab je ogen eruit kankerleier!'
    Toen gooide hij het dienblad met hete koffie onze richting op en verliet de MacDonalds.

    Jeeeezus, ik stond daar echt bij van: oh. Mygod. What did just happen?
    Helemaal trillen. M stond helemaal met tranen in dr ogen, aangezien ze dat enorm persoonlijk aantrekt en vannacht sowieso problemen heeft met slapen.

    Jezus, ik schrok me echt de pleures :')
    Iemand anders ook boze klanten meegemaakt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    En mcdonaldsvoer is niet eens te eten... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    fireflower schreef:
    jeetje >.< sommige mensen moeten echt ff leren normaal te doen.

    ik werkte bij de zeeman toen wilde een vrouwtje de prijs afdingen. heel rustig uitgelegd dat wij niet op de markt staan en dat de prijzen dus vast zijn. pakte ze een fles zeep en gooide deze naar mijn hoofd (die trouwens raak was) en rende de winkel uit.

    False. De prijzen staan niet echt vast. Je mag overal en altijd afdingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lolicia schreef:
    What the fuck. Die gozer heeft seriously woedeproblemen man. D:

    Dat is inderdaad niet normaal... waar gaat het toch heen met sommige mensen...


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Thefuck, dude. Om het kleinste dingetje wordt er al ophef gemaakt.
    Ik zou echt iets hebben van, bekijk het ff lekker. Wat een asociale rotgozer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wow shit man o.o

    Ik stond afgelopen zaterdag in de uitverkoopwinkel van de Hema, en er was een vrouw die op het laatste moment even nog iets wilde pakken. Ik had dus de betaling in de wacht gezet, en ging ondertussen even verder met andere klanten. Toen die vrouw terugkwam, ging ze (uiteraard) weer vooraan staan om haar betaling af te maken. De man die nu achter haar stond zei (al vet chagrijnig) iets als "Mevrouw, ik stond voor u in de rij." en vervolgens wilde hij er weer voor gaan staan. Die vrouw zei dus, ook al niet zo kalm, "Nee, ik heb voorrang, want ik was hier net al eerder aan de beurt". En toen waren ze ineens elkaar uit aan het schelden en allemaal aan het roepen dat de ander niet wist wie ze voor zich hadden, blablabla. Ik wist echt niet wat ik moest doen, dus heb ik uiteindelijk die vrouw zo snel mogelijk weggewerkt zodat ze geen ruzie meer konden maken haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lolicia schreef:
    What the fuck. Die gozer heeft seriously woedeproblemen man. D:


    Tell me about it, stud.

    Father schreef:
    (...)
    False. De prijzen staan niet echt vast. Je mag overal en altijd afdingen.
    >.> ik zeg niet dat het niet mag maar dat wij er niet aan doen. prijzen bij de zeeman staan vast...
    of heb jij er ook gewerkt? =]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wtf, mensen zijn echt raar af en toe. En ja ik heb ook wel eens boze klanten gehad. Heb je wel iets om over te praten met collega's :'D Maar goed, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn ding werd afgepakt om aan iemand te anders te geven. Het is jullie schuld dat ie koud is, niet die van mij :'D


    -

    Father schreef:
    (...)
    False. De prijzen staan niet echt vast. Je mag overal en altijd afdingen.

    Ja, maar als wij werknemers daarin meegaan dan hebben wij een probleem haha


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Genius schreef:
    Wtf, mensen zijn echt raar af en toe. En ja ik heb ook wel eens boze klanten gehad. Heb je wel iets om over te praten met collega's :'D Maar goed, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn ding werd afgepakt om aan iemand te anders te geven. Het is jullie schuld dat ie koud is, niet die van mij :'D
    Ja, natuurlijk. Maar dat kunnen mensen ook op een heel andere manier duidelijk maken en wat is het nou voor een moeite om drie minuutjes langer te wachten.
    Ik vind het respectloos dat je zo schreeuwt tegen werknemers een manager en de baas van het restaurant


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    fireflower schreef:
    (...)>.> ik zeg niet dat het niet mag maar dat wij er niet aan doen. prijzen bij de zeeman staan vast...
    of heb jij er ook gewerkt? =]

    Het mag altijd, dat bedoel ik. Of de winkel er uiteindelijk in mee gaat wordt onderling afgesproken. Ik wilde er dus niet mee zeggen dat de prijzen niet vast staan bij de zeeman, alleen dat je mag afdingen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Het mag altijd, dat bedoel ik. Of de winkel er uiteindelijk in mee gaat wordt onderling afgesproken. Ik wilde er dus niet mee zeggen dat de prijzen niet vast staan bij de zeeman, alleen dat je mag afdingen ;p

    het gaat erom dat ik een fles zeep naar mn hoofd geslingerd krijg.
    proberen best maar doe ff normaal xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)[IMAGE]
    het gaat erom dat ik een fles zeep naar mn hoofd geslingerd krijg.
    proberen best maar doe ff normaal xD


    Ik had het alleen over het afdingen, daarom had ik dat stukje dik gedrukt in de quote. Natuurlijk is het idioot dat je die fles naar je hoofd geslingerd krijgt, maar daar had ik het niet over.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 23:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.