• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 fallenbadass
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Silverton
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Chione
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Limits
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry
    48 Karev
    49 GhostCider
    50 bombersweet
    51 DrunkenTiger
    52 Wrennah
    53 Histoire
    54 Destined
    55 Castamere
    56 Evigilavi
    57 CRAWFORDD
    58 mysticnight
    59 AdindaSmit
    60 XMusicBeatsX
    61 TWIMH
    62 Fay1D
    63 Passage
    64 Liesiemo
    65 Lwhockey
    66. WhiteTiger
    66 Scairp
    67 SapereAude
    68 mysticnight
    69 bollenhans1
    70 Mundane
    71 Vlahos
    72 Wherewolve
    73 Luske
    74 Traitor
    75 L1ly
    76 YunaXxXArido
    77 xHPlover
    78 MiniMisCrazy
    79 Ensiferum
    80 MissAlice
    81 ChalinaXxX
    82 NoaxLegolas
    83 Rider



    Lijst van stories:

    1 Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 Extraordinary
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 The Elected (Fantasy, Avontuur)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 The lakehouse (Drama, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Pieces of time (Horror, Fantasy, Romantiek)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38 If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the king (Fantasy, Avontuur)
    43 De ketens van Lucifer ( Horror, Drama, Fantasy, 16+)
    44 The lost citizen (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    45 Hecticity (Thriller, Drama)
    46 Orks (Fantasy, Avontuur, Thriller)
    47 Return of the werewolf [16+] (Thriller, Drama, Romantiek)
    48 I don’t want to be your second choise
    49 Een Diepere Tint Donkerder - [á la FSOG] (Romantiek)
    50 The Affliction of Beauty (Fantasy)
    51 Beautiful White Lies (Fantasy)
    52 Zodiac Legends ( 6 ) - The Return of the Past (Fantasy)
    53 Dromenstuurder (Fantasy)
    54 Desperate Liars (Thriller, Drama)
    55 I've never felt this way before (Drama, Romantiek)
    56 Keep it secret (Drama, Misdaad)
    57 Crimson lips (Drama)
    58 † Was it all just a dream? (Fantasy, Avontuur)
    59 New Ancient Warriors (Fantasy, Actie)
    60 Spiegel van water (Fantasy, Avontuur)
    61 Nòise Dilara Oweah (Drama, Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    62 Short stories (Horror, Thriller, Drama)
    63 De vierde dimensie (Thriller, Fantasy)
    64 ketens gebroken. Vervolg op de ketens van lucifer (Drama, Fantasy, Romantiek, 16+)
    65 Een diepere tint donkerder OP, romance, avontuur
    67 Het negende silhouette Horror en drama
    68.madness in a leather jacket Fantasy en Thriller
    69. Written On The Walls
    70. 365 wishes
    71. de donkere ogen OP
    72.inlunius (Romantiek, Actie)
    73 zelfmoord met dodelijke gevolgen
    74 Missing
    75 Een diepere tint donker (Romantiek, Avontuur)
    76 Don't talk to strangers
    77 Beautiful broken (Drama, Stand Alone)
    78 The world is ahead (Fantasy)
    79 Story of a life time - mijn levensverhaal (Waargebeurd)
    80 Lover of the Light (Komedie, Drama, Romantiek)
    81 Prima Ballerina (Drama, Romantiek)
    82 Maren's lot (Fantasy)
    83 Bicresent (One shot, Fantasy, Romantiek)
    84 Het ware steekspel (Historisch, Drama, Actie)
    85 Wherewolve secrets (Horror, Fantasy, Romantiek)
    86 This is what it feels like (Drama, Waargebeurd, Romantiek)
    87 No man is an island (Drama, Fantasy)
    88 You are the music in me | Marleen & Me (Waargebeurd)
    89 Trapped in hell (Drama, Actie)
    90 9 month's of school with a whole class of boys (16+, Drama, Actie, Avontuur)
    91 Close to Death (Drama, Romantiek, Waargebeurd)
    92 Soulmates (Fantasy)
    93 The time thief
    94 The archers of Ihmred (Fantasy, Avontuur)
    95 Mirrortraveler (Fantasy)
    96 Guilt (Drama, Actie en Romantiek) [Afgelopen]
    97 Crash (Thriller, Avontuur)







    Als je een leuke story weet, stuur hem dan naar mij in een pb met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    Hype of the unknown stories quiz

    Tips voor bij het schrijven

    Ik heb hier alle stories geplaatst om ze meer aandacht te geven. Als je ze leuk vind mag je ze uiteraard kudoën. Je bent hiertoe niet verplicht.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 18:12 ]


    26 - 02 - '16

    Lizor schreef:
    (...)
    It was just a picture, lets drop this shit
    precies mensen zijn nogal licht geraakt =)
    ik ben een fatsige gothic ik krijg elke dag dingen naar mijn hoofd gegooid aan woorden en grapjes en weet je ik kan daar de humor van inzien.
    maar goed ik denk dat een stukje volwassenheid is ofzo.

    note ik ga nu nergens meer op in =)

    ontopic ^^ mijn topic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 19:56 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn topics (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    fireflower schreef:
    (...)precies mensen zijn nogal licht geraakt =)
    ik ben een fatsige gothic ik krijg elke dag dingen naar mijn hoofd gegooid aan woorden en grapjes en weet je ik kan daar de humor van inzien.
    maar goed ik denk dat een stukje volwassenheid is ofzo.

    note ik ga nu nergens meer op in =)

    ontopic ^^ mijn topic

    Het ging niet om de foto, vooral om wat je reageerde op de reacties die je daarna kreeg. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Het ging niet om de foto, vooral om wat je reageerde op de reacties die je daarna kreeg. :'D

    yup. Maar ik wil geen ruzie meer hebben dus hierbij: Mijn topics :D


    -

    Mijn topics.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    yay het voelt goed om hoofdstukjes te activeren :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    yay het voelt goed om hoofdstukjes te activeren :Y)


    Hhaha, jaa! (yeah)


    -

    Wrennah schreef:
    (...)

    Hhaha, jaa! (yeah)
    ik schrijf zowaar regelmatig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I want to be the 80th member :'D


    Tijd voor koffie.

    Tartarus schreef:
    (...)ik schrijf zowaar regelmatig

    Haha, ik schrijf elke twee dagen -.-


    -

    Puzzel schreef:
    I want to be the 80th member :'D


    En het is mogelijk :D
    Welcome *O*


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    Haha, ik schrijf elke twee dagen -.-
    ik niet, als ik zin en inspiratie heb lol


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    (...)ik niet, als ik zin en inspiratie heb lol

    Haha.
    Mag ik een stukje ervan? :Y)


    -

    Wrennah schreef:
    (...)

    En het is mogelijk :D
    Welcome *O*


    Thanks ^^


    Tijd voor koffie.

    Wrennah schreef:
    (...)
    Haha.
    Mag ik een stukje ervan? :Y)
    van mijn schrijfwerk?
    Alle leden van het legioen staan netjes opgesteld in rijen tot het moment dat Victoria en ik orders geven. Ik loop naar de eerste rij mensen.
    "Ave, praetor Aureus Sagitta," zeggen ze synchroon. Ik knik tevreden en bekijk mijn lijst.
    "Cohort één gevechtstraining, Senatorum populusque Romanum," zeg ik dan als bevel en voeg onze 'strijdkreet' toe. De woorden zijn nog niet over mijn lippen of ze bewegen al richting trainingsveld. Als ik zie dat ook Victoria's eerste groep vertrekt, stap ik naar de twee rij. Ook zij groeten me met dezelfde woorden.
    "Cohort twee Conditie, Senatorum populusque Romanum," roep ik tegen de twee groep zodat ze me zeker verstaan en ook zij vertrekken. Nu is er op een groep na niemand meer op de verzamelplaats, en het daarnet nog bijna volle grasveldje was nu leeg. Dan komen Victoria en ik samen bij cohort drie.
    "Ave Praetor Aureus Sagitta et Praetor Victoria Sapiens!" groet ook de laatste groep. Discipline is hier heel strikt in ons legioen. Evenals de regels die moeten nageleefd worden. Het is nu niet dat we die persoon doodsteken, maar hij wordt verbannen uit het legioen en moet het zelf maar weten te vinden.
    Ik kijk op mijn lijst zonder reden, want ik weet weet wat dit cohort moet doen.
    "Cohort drie, gevechtssimulatie, groepen zijn gekend. Senatorum populusque Romanum," zegt Victoria en ik gniffel, dit wordt weer een praetor gevecht. De perfect gevormde formatie komt in beweging en marcheert als laatste het grasveld af. Victoria komt langs me lopen, haar lange bruine haar in een staart en haar groene ogen streng, maar rechtvaardig. Haar atletische lichaam beweegt soepel als ze stapt en..., wat was dat? Ik schud zacht met mijn hoofd en onderbreek mijn gedachtengang.
    "Wat denk je? Gevechtsmateriaal?" vraagt ze. meestal zijn de rekruten nog niet voldoende getraind, dus hoop ik op een goede vangst deze keer.
    "Ik hoop het, die profetie vervult zich niet van zelf. En daarbij iedereen hier heeft potentieel en capaciteiten," zeg ik bedachtzaam. Ze geeft me met haar grote, groene ogen een bedenkelijke blik en loopt dan naar de wapenopslagplaats. Twee per twee laat ze de rekruten van het derde cohort binnensijpelen om hun wapens en schild te nemen. Ikzelf loop ook naar binnen en open mijn kastje. Ik bekijk mijn opties en besluit dan maar mijn boog en mijn zwaard mee te nemen. In de hoop dat er vandaag wel goede strijders zouden tussenzitten.

    Ik loop weer naar buiten, waar mijn voltallig team me al staat op te wachten.
    "Hallo, zoals jullie wel weten ben ik Aureus Sagitta en vandaag ook jullie teamleider. Ik ga niet veel van jullie vragen, enkel om het beste van jezelf te laten zien, deze simulatie kan de belangrijkste zijn van jullie leven, dus vecht moedig ondanks het maar een oefening is," speech ik. Ja het kan je leven veranderen, denk ik bij mezelf. Ik neem ze mee naar het bos. Ik laat ze zelf kiezen waar hun posities zijn, om te testen of ze strategisch waren. Ik zie een meisje zitten op een wel heel special plek. Ik ga een kijkje nemen van verderop en dan merk ik dat ze net zo zit dat de vijand haar niet zou kunnen zien. Ik wandel naar haar toe.
    "Wat is jou naam?" vraag ik voorzichtig om haar niet te doen schrikken.
    "Severa Agricolae, dochter van Ceres," zegt ze met grote ogen. Waarom doen ze dat toch steeds ik ben ook maar een mens hoor. Haar amandelvormige bruine ogen staren me aan.
    "Goede schuilplek," zeg ik dan met een luchtig lachje en zoek zelf een plekje een beetje verderop.

    Plots hoor ik een knal van een vuurpijl, het geluid dringt mijn oren binnen. Ok, Victoria was dus klaar. Ik ga met mijn hand naar het buideltje aan mijn riem en haal er een afstandbediening met een rood knopje uit. Ik tel nog een keer tot tien en druk dan ook het knopje in. Laat de strijd maar beginnen. Als ik het vijandige team hoor schreeuwen weet ik dat ze onderweg zijn. Ik moet wel eventjes grijnzen, subtiel staat ook echt nooit in haar woordenboek. Ik gebaar mijn team stilletjes vooruit te gaan. Zo stil als we maar konden omsingelen we de schreeuwende massa. Als ik teken doe om ten aanval te trekken sluiten we ze stilletjes in tot een van mijn teamgenoten de eerste aanviel. Als snel zitten we allemaal in een gevecht verwikkeld. In een gevecht met mijn zwaard maakt iemand een snijwond op mijn schouder, gelukkig niet mijn linkse. Ik zie enkele van mijn teamgenoten vallen en haal als reactie nog een tegenstander neer. De meest roekeloze stunten worden uitgehaald en als het tumult luider wordt probeer ik stilletjes te ontkomen.

    Als ik op een haalbare afstand een boom vindt klim ik er in. Ik neem de eerste tak vast en trek me er met moeite aan op. De stekende pijn in mijn linkerschouder was opvallend aanwezig, maar ik mocht niet opgeven. Ik klom door tot ik zeker wist dat dat de laatste tak was die me kon dragen. Met een sierlijke beweging stop ik mijn gouden zwaard in de schede en haal mijn boog van mijn rug. Ik bekijk de strijd en zie dat een brede jongen vecht tegen één van mijn leden. Zijn helm was van zijn hoofd gevallen en zijn blonde haar was tegen zijn hoofd geplakt van het zweten en hier en daar ook het bloed. Hem moet ik in gedachten houden, neem ik mezelf voor en leg een pijl aan. Ik richt op een van V's teamleden die bijna eentje van mij versloeg, een zorg ervoor dat hij langs de arm van de zwaardvechter schampt. Van ver zie ik hem verbijsterd rondkijken tot als mijn teamlid hem lachend neerhaalt, om dan vervolgens een andere in de rug aan te vallen. Ik glimlach bij de gedachten. Hem moet ik ook onthouden, misschien niet de allerbeste vechter, maar waarschijnlijk listig. Ik schiet nog een paar pijlen af, slinger de boog weer over mijn schouder en klim uit de boom. Eenmaal weer beneden trek ik opnieuw mijn zwaard en zie ik links van me het goed verstopte meisje, Severa denk ik, een van Vic's compagnon's neerhalen. Ik knik en daag de gespierde jongen zonder helm uit. Hij hakt er stevig op in, maar als ik zie dat zijn voetenwerk slecht is drijf ik hem achteruit tot hij met zijn rug tegen een boom staat. Ik wil hem uit het spel werken, maar opdat moment wikkelt zich er een ketting met graan om hem heen. Ik kijk achter me en zie een paar stralende bruine kijkers.
    of van mijn inspiratie?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 21:10 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque