• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende


    yay, personages:
    Jongens:
    -"Knife John" <- Bendeleider <- Lolicia
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Jack Noah Johnson <- Bendejongen <- ShatterMe
    -Tyler Jay Montez <- Bendejongen <- Malino
    -Benjamin Tyler Mc. Smith - Rijke jongen - MonkeySwag
    -Christiaan J. Janssen <- Rijke jongen - xLastKiss


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    -Charlie Swinton <- Bendemeisje <- Visenya
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje <- Wolfheart
    -Destiny Rose Montoya. <- Bendemeisje <- Malino
    -Kara Isabella Jackson. <- Rijk meisje <- Aquari
    -Mirabel Christina Borges <- Rijk meisje - Abelard
    -Dawn Ariana Asshyiel - Bendemeisje - Scairp
    -Aymée Dominique Oakley - bendemeisje - Paradises


    invullijstje:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter//innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    enjoy.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 20:47 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ik zie niks?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oeh, mag ik een jongen en een meisje? :3


    El Diablo.

    Roept u maarr


    mijn charss:
    Rol : Jongen
    Naam : Alex James Adams
    Leeftijd : 17
    Uiterlijk :


    Alex heeft aardig lang haar, maar voor hem is het nog lang niet lang genoeg. Hij heeft grote, donkerbruine ogen, en is niet heel lang, maar ook niet klein: 1 meter 80. Alex heeft eigenlijk niet veel bijzonderheden qua uiterlijk. Hij draagt vaak gewoon een shirt met een vest of een trui, en een simpele spijkerbroek met zijn donkerblauwe afgetrapte sneakers, die hij maar niet weg kan gooien, omdat hij er veel te veel geld aan uit heeft gegeven.
    Innerlijk/karakter : Alex is nooit echt een drukke jongen geweest, ook niet bij zijn vrienden. Hij maakt op zich wel snel vrienden, maar het is niet zo dat hij zich bij hun opeens overdreven vrolijk en hyper is. Alex is wel een goeie luisteraar, en je kan erop vertrouwen dat hij nooit, maar dan ook echt nooit, een geheim van je door zou vertellen. Alex luistert het liefst de hele dag door muziek, en dan vooral Coldplay, Simple Plan & Blink-182. Hij zingt ook heel veel, vaak terwijl hij het zelf niet eens door heeft. Weird trekje van Alex: hij praat & zingt zelfs in zijn slaap.
    Familie: Alex woont bij zijn vader en moeder, en zijn oma woont bij hem in. Verder heeft Alex een kat, al sinds hij jong was. Zijn ouders zijn rijk, maar het is nou niet bepaald zo dat hij zich daardoor beter voelt dan anderen.

    Naam: Jade Alisha Daniels
    Rol: Bende meisje
    Leeftijd: 16
    Karakter//innerlijk: Jade was van zichzelf een best vrolijk en lief meisje, tot haar ouders scheidden, haar moeder terug ging naar Engeland, en zij bij haar vader moest gaan wonen. Haar vader begon te drinken, en volgens haar ook aan de drugs, maar dat weet ze niet zeker. Als haar vader weer eens dronken thuis kwam, en zij was niet op tijd weg, begon hij haar te slaan. Hierdoor is Jade nogal schrikkerig geworden, en zal ze eerder van zich afbijten. Ze kan vreselijk op mensen bitchen, en kan zelfs gevaarlijk zijn. Jade drinkt niet; bier vindt ze goor, en wijn ook. Alleen champagne vindt ze wel lekker, maar dat is natuurlijk hartstikke duur. Bovendien heeft ze een grote angst ontwikkeld voor drank, en mensen die dronken zijn, door haar vader. Wel heeft ze een tijdje aan drugs gedaan, maar dat was geen succes. Nu steelt ze vooral, en dealt ze nog wel in drugs. Jade heeft een hekel in haar tweede naam en achternaam, omdat die haar aan haar ouders doen denken. Ook heeft ze liever jay ofzo, dan "Jade" Dit heeft allemaal met haar familie te maken.
    uiterlijk:



    Jade is een aardig klein meisje, van maar 1.65 m groot. Hierdoor ziet ze er, zonder make-up, een stuk jonger uit dan dat ze eigenlijk is. Dit werkt ze tegen door zich nogal zwaar op te maken soms. Meestal blijft het bij haar ogen, maar dan wel heel donker. Haar ogen zijn dan ook haar best feature: Ze zijn helderblauw en aardig groot. Jade heeft blonde, lange haren die ze vaak in een staart of vlecht draagt, omdat ze niet tegen los haar kan. Jade draagt vaak gewoon korte broeken met te grote truien, of van die cropped sweaters. Ze heeft een zwak voor snapbacks, en zodra ze genoeg geld over houdt, koopt ze er één, ze heeft er nu pas 3, omdat ze natuurlijk ook geld moet opleveren voor de bende.
    Extra: yay, niets.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Scairp; hoe bedoel je?
    Malino: yaaay ja! :D


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ik wil graag een meisje :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Yay :3


    El Diablo.

    Mijn topics.
    Ik plaats mijn oude rol morgen, of vandaag, het hangt ervan af.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aquari; is goed :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mag ik mijn oude rol (Charlie Swinton - bendemeisje) gewoon weer gebruiken? :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mag ik Destiny en Tyler weer terug? En mag ik Destiny dan ook in een bende laten komen ^^


    El Diablo.

    tuurlijk! kunnen jullie ze allemaal nog wel even posten? :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Kom eraan ^^


    El Diablo.

    Ja hoor, hier is 'ie

    Naam: Charlie Swinton
    Rol: Bendemeisje
    Leeftijd: 17
    Karakter//innerlijk: Charlie is op zich wel een aardig meisje, maar ze weet ook zeker hoe ze voor zichzelf op moet komen. Over het algemeen is ze dus best beleefd, maar wanneer je één verkeerd woord tegen haar zegt is het net een moordmachine. Vooral verbaal is ze heel sterk, op fysiek niveau moet ze op haar vrienden rekenen.
    Naast haar korte lontje, is Charlie ook nog eens ontzettend eigenwijs: ze neemt van niemand iets aan, behalve als zij die iemand is. Deze eigenschap zorgt ervoor dat als iemand zegt dat ze iets moet doen, ze exact het tegenovergestelde doet.
    Uiterlijk:


    Charlie is een mooi meisje: ze heeft lang bruin haar (wat ze overweegt korter te knippen), blauwe ogen en van zichzelf lippen die enigszins roze zijn. Ze is niet belachelijk lang, waardoor ze wat fragiel lijkt.
    Extra: Charlie komt uit een lastige thuissituatie: haar moeder is een alcoholist en haar vader is overleden toen Charlie nog jong was. Dit maakt dat ze het af en toe wat moeilijk heeft, en een ontzettende afkeer heeft tegen drank en andere drugs. Roken doet ze ook niet aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:16 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    yaaaaaaaaaaay charlie


    staat erbij ;3

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:18 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Thaaaank you :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.