• Every school has its cliques. Those at Ridgebrook High are just more extreme. The Punk Rockers and the Flower Children run in opposite circles of the high school, avoiding one another at all costs. The neutrals try to make peace but clashing between the groups comes second nature to the students. Steps have been taken to try and stop the tattooed rebels from harassing the crown wearing bunch but nothing has worked. After all, in the age of self expression, who's to say you can't ink your skin or wear a diadem of roses in your hair?

    © Origineel: Inked Petals roleplay

    Punk Rockers:
    - Ashley Falls (Lootus)
    - Aislin Maeve Savage (Unimaginable)
    - Spencer Jones (Dasskin)
    - Candace 'Blythe' Tindale (Exposed)
    - Louis Austin (stylincasta)
    -

    Flower Children:
    - Delilah Duvessa (Dasskin)
    - Otea Asher (stylinfringe)
    - Porter Neillan (Unimaginable)
    - Harrison 'Harry' Clarke (Confortare)
    - Nim Marro (Limits)
    -

    Neutralen:
    - September Farron (Karmin)
    - Dashiell 'Dash' Nuwanda (stylinfringe)
    - Leighton 'Leigh' Wayland (Vivoide)
    - Nathaniel 'Nathe' Cohen (Unimaginable)
    - gereserveerd door (Stylez)
    -

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Clique:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto & beschrijving)
    Extra: (optioneel)

    Je mag maximaal 3 rollen (:

    We zijn begonnen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 23:23 ]


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Naam: September Alice Farron
    Leeftijd: 16
    Clique: Neutraal
    Innerlijk: September's leven draait om sport. Letterlijk. Ze voetbalt, hockey't en handbalt, en sinds haar veertiende staat ze iedere dag om 5 uur 's ochtends op om te hardlopen. September is nogal dromerig. Op het eerste gezicht lijkt ze een zelfverzekerd, bitchy meisje, maar als je haar beter leert kennen weet je dat ze erg gezellig en onhandig is. Ze kan soms zomaar van humeur veranderen en vindt het moeilijk om dingen los te laten.
    Uiterlijk: (foto & beschrijving)


    September heeft blond, stijl haar dat ze vaak in een vlecht doet. Ze is 1.67.
    Extra: (optioneel) -


    night thinking, day dreaming

    Naam: Dellilah Esthia Duvessa.
    Leeftijd: Dellilah is 18, ze verjaard op 2 februari.
    Clique: Flower Children.
    Innerlijk: Dellilah is iemand met een goed hart. Soms kunnen deze goede bedoelingen echter nog weleens schuil gaan achter een vlaag van koppigheid en moed wat bijna aan roekeloosheid grenst. Ze is in staat zichzelf in gevaar te brengen als ze de personen die ze lief heeft daarmee kan helpen. Dit kan als positief worden ervaren, maar laat tegelijkertijd zien hoe weinig waarde Dellilah eigenlijk aan haar eigen leven hecht.
    Verder wordt Dellilah gevoed door een onuitputtelijke nieuwsgierigheid en lust naar avontuur. Ze kan er prima tijden alleen op uittrekken om de omgeving te verkennen. Geen geheime plek kan verborgen blijven voor haar scherpe inzicht en inventiviteit. Haar tegenhouden zal dan moeilijk worden. Zoals eerder genoemd gaat Dellilah graag haar eigen weg. Wees dan ook niet verbaasd als een sarcastische of minder vriendelijke opmerking naar je hoofd wordt geslingerd als je haar pad wil bepalen.
    Ondanks haar vurige persoonlijkheid valt Dellilah meestal niet gelijk op. Ze is in eerste instantie eerder wat teruggetrokken voor ze contact zoekt. Een kans op avontuur grijpt ze met beide handen aan, maar dan liever alleen.
    Ook zal ze het uit zichzelf niet snel zeggen als haar iets dwars zit of ze problemen heeft. Het enige waar je haar verdriet wel kunt terugvinden is in haar stem en ogen, waar altijd een verborgen pijn in verscholen ligt.
    De belangrijkste kern van deze vorm van geslotenheid is, dat ze gewoon anderen niet zo graag tot last is. Ook hangt het van de andere persoon af hoe zij op iemand reageert. Onvoorspelbaar zou je haar daarom best kunnen noemen.
    Uiterlijk:


    Dellilah heeft lange zwarte haren die haar getinte huid mooi accentueren. Haar donkerbruine ogen passen er perfect bij, vandaar dat ze ook niet zo heel erg opvalt. Ze is meer het standaard typetje. Dellilah is slank van bouw en heeft de rondingen op de goede plekken zitten. Haar lengte is 1,75.
    Extra: Dellilah heeft een tatoeage van een roos op haar pols en een Stengel met bloemen die vanaf haar heup naar haar buik loopt.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag ik iemand bij de punkrockers reserveren? Het liefst een meisje.


    26 - 02 - '16

    September & Dellilah zijn geaccepteerd en er wordt voor Alecia een punkrocker gereserveerd. (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 15:28 ]


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Naam: Ashley Mila Falls
    Leeftijd: 17 jaar
    Clique: Punk rockers
    Innerlijk: Ashley werd vanaf de brugklas gepest, omdat ze anders was. Ze luisterde naar andere muziek en leefde in haar eigen wereldje. Haar droom is om bekend danseres te worden of gitarist in één of andere rockband te worden. Mensen keken haar raar aan toen ze het vertelde en begonnen haar te pesten met kleine dingen. Daardoor is ze een gesloten en onzeker meisje geworden. Ashley hoor je nooit praten over het verleden of het heden. Ze weet wat ze wilt en ze vecht daarvoor. In stilte. Over problemen praten doet Ashley ook niet, ze houdt niet van slap gepraat. De woorden 'het komt goed' moet je haar al helemaal niet zeggen. Meestal is het een leugen, denkt zij.
    Verder heeft Ashley altijd wel een mening klaar en doet ze veel aan vooroordelen. Doordat ze zelf zo gepest is, zal ze zelf nooit mensen kwetsen. Opmerkingen houdt ze altijd in haar hoofd. Wel laat ze het duidelijk merken als ze je niet mag. Als je haar kwetst, dan gaat ze arrogant doen om zichzelf te beschermen.
    Veel vrienden heeft Ashley niet gehad, maar dat maakt haar niet uit. Ze heeft geen problemen om alleen te zijn. Meestal danst ze dan, speelt gitaar of schrijft haar eigen liedjes. Naast bekend danser of gitarist te worden, zou ze ook nog wel zangeres willen worden.
    Door de pesterijen geloofd ze er niet meer in en laat dan ook niets los over haar dromen. Diep in haar hart droomt ze erover en ziet ze zichzelf al op een podium staan. Haar grote voorbeeld is Micheal Jackson en haar rolmodel is Avril Lavigne
    Op haar nieuwe school is ze van plan te zijn wie ze wilt zijn. De tattoos en neuspiercing heeft ze net laten zetten. Ze is er klaar voor en vecht er kosten wat er kost voor. Niks houdt haar tegen. Het kan zorgen voor een arrogante en zelfzuchtige indruk, maar dit bedoeld ze niet zo. Ze is er alleen klaar mee om in de schaduw te staan en zichzelf klein te voelen. Ze wilt laten zien wie ze is. Ze wilt laten zien dat ze er is. Haar favoriete shirt is dan ook het witte shirt met de tekst; Here am I erop.
    Ashley is dus een meisje die haar eigen weg gaat, vanaf dit schooljaar. Ze heeft het idee dat de Punk Rockers haar het beste kunnen helpen. Ze is niet van plan aan de drugs te gaan, maar van een sigaret en drank is ze niet vies.
    Uiterlijk: (foto & beschrijving)




    Klik
    klik
    Ahsley heeft een slanke bui en is erg dun. Ze eet weinig, omdat ze gewoon nooit zin heeft om te eten. Ze is erg lang, namelijk 1,78 en vooral haar benen zijn dun. Haar heup is gesierd me een tattoo, net zoals haar wijsvinger waar een leeuw opstaat.
    Ze heeft blonde haren en blauw, groene ogen. Haar neus is gesierd met een kleine neuspiercing, gwoon een heel klein diamantje.
    Ashley draagt vaak petjes, jacks, shirts met tekst of plaatjes en skinny jeans. Haar stijl is stoer en heeft niks te maken met bloemetjes enz.
    Extra: (optioneel) Ashley is net verhuisd en dus nieuw op school. Ze heeft zich direct aangesloten bij de punkerds. Op haar oude school werd ze gepest, omdat ze kwetsbaar was. Nu wilt ze alles behalve kwetsbaar zijn, dus heeft ze haar kledingstijl ook helemaal verandert.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:46 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mweh. Laat maar. Ik denk dat ik deze toch maar skip. Ik doe al aan teveel RPG's mee. Sorry.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Mweh. Laat maar. Ik denk dat ik deze toch maar skip. Ik doe al aan teveel RPG's mee. Sorry.

    Geeft niet. Veel plezier en succes met de andere RPG's (: x

    Clary & Ashley zijn accepted.


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Ik weet niet of ik mee ga doen.. Het klinkt wel interessant though. Nevermind, ik heb het te druk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 15:51 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    O my god, haahah. Ik heb net bij mijn innerlijk van mijn personage gedaan, dat ze groot fan i svan Avril Lavigne. Denk dat ik dat even aan ga passen, whahaha (:

    I am done (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 15:50 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naam: Otea Asher
    Leeftijd: 17
    Clique: Flower Children
    Innerlijk: Otea is een typische Flower Child. Ze is lief, geduldig, zorgzaam en vaak erg vrolijk. Ze groeide op in een grote familie en is absoluut niet gewend om alleen te zijn. Zowel thuis als op school helpt ze graag anderen, en is ze het zonnetje die altijd wel iemand aan het lachen kan krijgen. Hoewel veel mensen Otea er toch van verdenken dat ze iets achter haar glimlach verschuilt, is er niets aan de hand, en Otea is zich er heel bewust van hoe gelukkig ze is.
    Uiterlijk:


    Otea heeft sinds kort haar blonde lokken paars. Ze staat bekend om haar grote, blauwe ogen en grote glimlach op haar gezicht.
    Extra: -

    Naam: Dashiell Braxton “Dash” Nuwanda
    Leeftijd:16
    Clique: Neutraal
    Innerlijk: Stil en verlegen zijn de twee woorden die Dash het beste beschrijven. Tenminste; zo is hij op school. Buiten school kan je hem gemakkelijk vergelijken met een giechelende springveer. De reden dat Dash zo timide is op school, is omdat hij ‘bang’ is voor medeleerlingen. Hij voelt zich al snel ongemakkelijk in grote groepen mensen. Daarnaast vindt hij de concurrentie tussen de Punk Rockers en Flower Children erg vervelend en houdt zich het liefst overal buiten. Als hij alleen is met vrienden of mensen die hij langer kent, komt hij makkelijker los. Hij praat op school alleen als hem dingen worden gevraagd, en heel soms tijdens presentaties en spreekbeurten, maar meestal spijbelt hij op zulke dagen.
    Uiterlijk:


    Elke jongen op school is jaloers op het haar van Dash, en hijzelf moet toegeven dat hij veel geluk heeft. Hij heeft lieve ogen en een zachte uitstraling. Al sinds kleins af aan wordt hij monkey genoemd door vele familieleden en ook door zijn vrienden.
    Extra:Hij is verslaafd aan koffie.


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Het spijt me héél erg, maar deze RPG gaat me niet lukken. Hierbij schrijf ik me uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Het spijt me héél erg, maar deze RPG gaat me niet lukken. Hierbij schrijf ik me uit.

    Maakt niet uit. (;

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:50 ]


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Besloten nog een te nemen x)


    Naam: Spencer Felix Jones.
    Leeftijd: 18, verjaard op 6 September.
    Clique: Punk Rockers.
    Innerlijk: Aggresief, zelfverzekerd, intimiderend, overweldigend;; Je kan van Spencer wel zeggen dat hij weet hoe hij een indruk achter laat. Dat kan als hij kwaad is ook heel snel van een indruk een afdruk worden van zijn hand op je wang. Het felle, lichtontvlambare karakter van de jongen is deels erfelijk bepaald en deels door zijn jeugd gevormd.

    Traag;; Spencer heeft een leerachterstand en is ook zeker niet de slimste van het stel. Hij kan wel nadenken en snapt de meeste zaken ook wel, maar echt snelle denkstappen maken of een woordenstrijd voeren gaat hem slecht af. Woorden lijken zich nooit aan zijn wil te onderwerpen, waardoor hij liever fysiek uiting geeft aan bijvoorbeeld zijn ongenoegen. Maar ook zijn reactievermogen is niet zeer snel. Hij is meer een rots, waar een flitsend snel zwaard zich op stuk slaat. Afwachten en incasseren zijn zijn sterke punten, snelle vechtactie's minder.

    Onhandig met gevoelens;[/i Spencer heeft zich altijd ongewenst gevoeld. Zijn vader wilde hem niet, haatte hem duidelijk.Dat heeft niet echt bijgedragen aan een gezonde emotionele ontwikkeling. Hij groeide op als een tikkende tijdbom en een poging van Hayden(Zusje) om hem gezelschap te houden toen hij het zwaar had liet die bom van gevoelens ontploffen, waardoor zijn woede zich op haar richtte.

    Minderwaardigheidscomplex;; Hij denkt altijd minder waard te zijn. Niet de eerste plek te krijgen is voor hem tijdens een wedstrijd verschrikkelijk, omdat hij dan weer het idee heeft het te hebben verprutst. Hij is niet goed genoeg. Voor de meeste vaders zijn zoons een geschenk van god. Voor zijn vader is hij een last en een boksbal tegelijkertijd. Hij is waardeloos, daarom is hij de Omega.

    Niet in staat lief te hebben, vrij bot als het serieus wordt;; Deze jongen is niet het persoon waarvan je zegt: Goh, gezellig. Meisjes die rozen of lieve woordjes verwachten in een relatie vangen bij Spencer achter het net. Hij zal ze afwimpelen of gewoon zeggen dat hij niet van ze houdt en dat ook echt nooit zal doen. Dat is de pure waarheid, naar zijn mening dan, omdat Spencer niet weet wat houden van inhoudt.

    Uiterlijk:



    Lengte: 1'89
    Gewicht: 86 kg
    Bouw: Gespierd, pezig, brede schouders.
    Haarkleur: Zwart.
    Haarstijl: Normale lengte, schuine pony, hangt vrij sluik.
    Kleur ogen:
    Houding: Zelfverzekerd, rechte schouders, rechte rug. Hij is nogal intimiderend [in de buurt van de juiste mensen] Niet de knapste jongen, maar wel duidelijk sterk en op de hoogte van zijn kracht.
    Kleding: Draagt hij veel grijs, zwart, wit en rood. dus hij heeft veel kleding met accenten in die kleuren.
    Extra: Spencer heeft 3 tatoeage's :


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag ik een punk/rock meisje?


    We've lived in the shadows for far too long.