• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende


    yay, personages:
    Jongens:
    -"Knife John" <- Bendeleider <- Lolicia
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Jack Noah Johnson <- Bendejongen <- ShatterMe
    -Tyler Jay Montez <- Bendejongen <- Malino
    -Benjamin Tyler Mc. Smith - Rijke jongen - MonkeySwag
    -Christiaan J. Janssen <- Rijke jongen - xLastKiss


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    -Charlie Swinton <- Bendemeisje <- Visenya
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje <- Wolfheart
    -Destiny Rose Montoya. <- Bendemeisje <- Malino
    -Kara Isabella Jackson. <- Rijk meisje <- Aquari
    -Mirabel Christina Borges <- Rijk meisje - Abelard
    -Dawn Ariana Asshyiel - Bendemeisje - Scairp
    -Aymée Dominique Oakley - bendemeisje - Paradises


    invullijstje:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter//innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    enjoy.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 20:47 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam: Dawn Ariana Asshyiel
    Rol:Bendemeisje
    Leeftijd:19
    Karakter//innerlijk: Door haar rode haren lijkt Dawn op een lief meisje maar als je haar beter leert kennen weet je dat ze dat helemaal niet is. Ze kan snel bot reageren als haar iets niet bevalt en kan dan ook snel boos worden. Als ze boos of teleurgesteld is kan je haar beter maar even laten. Als je dat niet doet kan ze nogal snel door het lint gaan. Als Dawn boos is - is het niet voor heel lang. Ze kan het vaak heel snel over haar heen laten gaan. Dawn kan niet zo snel mensen vergeven maar als ze dat wel doet meent ze het ook echt. Dawn huilt ook niet zo snel en ze zal je altijd op je fouten wijzen wat de meeste mensen niet echt van haar waarderen. Als je Dawn beter leert kennen zal je ook zien dat ze naast de harde kant van haar die ze in de bende laat zien ook een zachte kant kan hebben buitenhuis. Helaas laat ze die niet zo vaak zien.
    Uiterlijk:


    Extra: Dawn is vroeger mishandeld. Daardoor is ze eigenlijk bij de bende gekomen en ze heeft er nooit spijt van gehad.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 0:00 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    In welke tijd speelt het zich af?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    In welke tijd speelt het zich af?
    Dat ben ik helemaal vergeten! Als het in het (verre) verleden afspeelt verander ik mijn uiterlijk en innerlijk wel.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    2013 haha :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam:
    Benjamin Tyler Mc. Smith
    Rol:
    Rijke jongen
    Leeftijd:
    17
    Karakter//innerlijk:
    In de RPG
    Uiterlijk:






    Extra:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kan ik nog een jongen doen?


    night thinking, day dreaming

    Mag ik mijn oude personage weer? Er komen dan wel wat aanpassingen c:

    Naam:
    Aymée Dominique Oakley
    Rol:
    Bende lid
    Leeftijd:
    16, bijna 17
    Karakter//innerlijk:
    Aymée is over het algemeen een heel rustig meisje. Alleen soms kan ze ook heel vervelend zijn, waardoor ze mensen kan irriteren. Ook haat ze ruzie's met andere mensen, maar als ze ruzie krijgt met iemand, vecht ze het ook echt uit, soms ten kostte van andere. Aymée wil altijd alles perfect doen. Wanneer iets niet perfect is, blijft ze voor de rest van de dag uit de buurt van iedereen, en soms snijdt ze zichzelf. Alleen omdat ze bang is dat ze dan uit de bende wordt geschopt. Aymée is opzich wel een aardig meisje, maar vaak komt ze kil en emotieloos over, alsof ze niks erg vindt. Dat is niet zo, ze laat het alleen nooit zien, omdat ze dan denkt dat ze zich zwak opstelt.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Ze is half frans, half engels, omdat haar vader engels is, heeft ze een engelse achternaam. Haar familie zelf hoort wel bij de rijke mensen, haar ouders haatten Aymée vanwege haar keuze, en willen haar laten opsluiten in een gesticht, Aymée voorkomt dit door nooit bij hun langs te gaan. De redenen dat ze bij de bende is gegaan, is vanwege haar familie. Iedereen van haar familie waren arrogante mensen, die dachten dat ze beter waren dan wie dan ook. Door haar familie heeft ze heel wat vijanden gekregen. Ook waren haar ouders heel streng, te streng en ze had nooit een goede band met haar ouders en familie. De enigste mensen met wie ze een beetje kon en kan opschieten zijn haar oudere broer en zus, Ian en Samantha, de tweeling van negentien.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 15:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    xLastKiss schreef:
    + we blijven niet echt bij het originele verhaal hahaha

    Zoals bij de eerste keer, haha.
    Gaat deze keer Jade weer ruzie zoeken met John, ghehe? ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik mijn oude rol? Een jongen, haal hem zo.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Abelard schreef:
    Naam: Mirabel Christina Borges
    Rol: Rijk meisje
    Leeftijd: Zeventien
    Karakter//innerlijk: Mirabel is een netjes, lief meisje die de beste vriendin is die je ooit zult hebben. Ze staat voor je klaar, helpt je met alles en zal je nooit verlaten. Ze is een beetje bescheiden en heeft nooit een grote mond. Netjes doet ze alles wat haar ouders zeggen. Want zo is ze opgevoed, als een echt prinsesje dus zo moet ze zich gedragen. Alles wat ze maar wilt krijgt ze van haar vader. Je zou verwachten dat ze een echt "papa'skindje" is, maar dat is ze niet. Waar Mirabel goed in is -is bakken en koken. Ze vond het geweldig om cupcakes of taarten te bakken. Ook leerde ze spaghetti koken waar ze nu helemaal verzot op is. Ze heeft dan wel thuis een bediende, Valeria, maar ze wilt perse zelf koken. Elke dag bakt ze wel wat. Of het nou een taart is, koekjes zijn, wat dan ook. Haar ouders willen dan ook graag dat ze een eigen, dure lunchroom opent als ze volwassen is. Mirabel vindt het geweldig dat haar ouders haar erin steunen. Voor de rest is ze een vrolijk, opgewekt meisje die altijd een glimlach op haar gezicht heeft en graag lacht. Alleen als ze gekwetst is dan krijg je haar niet meer uit haar kamer. Huilend en bang kruipt ze in het kleinste hoekje. Mirabel is voor de buitenwereld doodsbang. Stel je voor dat er wat gebeurd. Daarom gaat ze alleen overdag naar buiten.
    Uiterlijk:


    Extra: -


    Af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Paradises schreef:
    (...)
    Zoals bij de eerste keer, haha.
    Gaat deze keer Jade weer ruzie zoeken met John, ghehe? ^-^

    Haha, John is best aardig hoor!

    En ik ga zo m'n rol opsturen. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Me rol is niet in de spelerslijst geplaats...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ze is ook nog niet online geweest sinds gisterenavond.. Waarschijnlijk heeft ze er over gekeken.(;

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:30 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    ShatterMe schreef:
    Ze is ook nog niet online geweest sinds gisterenavond.. Waarschijnlijk heeft ze er over gekeken.(;
    Ze is wel online geweest hoor.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dan heeft ze erover gekeken, vraag het haar als ze terug online is of je rol is goed gekeurd.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..