• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende


    yay, personages:
    Jongens:
    -"Knife John" <- Bendeleider <- Lolicia
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Jack Noah Johnson <- Bendejongen <- ShatterMe
    -Tyler Jay Montez <- Bendejongen <- Malino
    -Benjamin Tyler Mc. Smith - Rijke jongen - MonkeySwag
    -Christiaan J. Janssen <- Rijke jongen - xLastKiss


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    -Charlie Swinton <- Bendemeisje <- Visenya
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje <- Wolfheart
    -Destiny Rose Montoya. <- Bendemeisje <- Malino
    -Kara Isabella Jackson. <- Rijk meisje <- Aquari
    -Mirabel Christina Borges <- Rijk meisje - Abelard
    -Dawn Ariana Asshyiel - Bendemeisje - Scairp
    -Aymée Dominique Oakley - bendemeisje - Paradises


    invullijstje:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter//innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    enjoy.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 20:47 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    youuuuuuuuuuu're welcome :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam: Maya Rose Damero
    Rol: Bendemeisje
    Leeftijd: 16
    Karakter//innerlijk: Maya is een koppig meisje. Ze ziet er misschien uit als een onschuldig meisje, maar als je ruzie met haar krijgt kan ze gemeen uit de hoek komen. De meeste dingen durft ze wel, maar sommige dingen durft ze alleen als haar vrienden er zijn. Ze is meestal wel aardig tegen iedereen. Het maakt haar niet uit of je een jongen of een meisje bent, ze ziet meestal het beste van iemand. Vriendschap is echt alles voor haar en ze doet er dan ook alles voor om haar vrienden te behouden, ze neemt het dan ook op voor haar vrienden als iemand gemeen tegen ze is. Ze kan ook redelijk vaak sarcastisch uit de hoek komen. Het boeit haar vaak niet wat iemand over haar vind. En ze kan er niet tegen als mensen haar bevelen/zeggen dat ze iets moet doen. Ze wilt onafhankelijk zijn.
    Maya kan ook wel onzeker en soms verlegen zijn.
    Uiterlijk: Ze heeft zwart haar en heeft donkerbruine ogen. Ze heeft vaak leuke kleren aan, maar ze moeten haar wel lekker zitten en het moet geen belachelijk duur merk zijn. Ze houd niet van jurken en rokken en ze heeft het liefste spijkerbroeken aan.
    Maya draagt eigenlijk nooit make up, alleen af en toe mascara.


    Extra:


    Ik merk nu pas eigenlijk hoe kort deze personage is. Moet ik haar nog verder uitbreiden, of is het zo goed?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 21:22 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ze is gewoon goed hoor (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mag ik een meisje?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Jack Noah Johnson
    Bijnaam: Jack The Ripper (Komt niet omdat hij prostituees vermoord. Gewoon omdat hij goed portemonee's of tassen kan rippen of stelen.)
    Rol: Bende jongen
    Leeftijd:18.
    Karakter//innerlijk: Jack is een badboy. Zo staat hij ook wel bekend bij de meeste mensen. Hij houd er niet van als mensen in zijn weg staan als hij zijn doel wilt bereiken. Hij zal er ook alles aan doen om zijn doel te bereiken. Daarbij staat Jack ook nog bekent om zijn verslaving aan drugs en alcohol. Je zult hem niet snel nuchter zien en als dat wel het geval is is hij extreem prikkelbaar en agressief. Hij is het wel gewend om opgepakt te worden door de politie voor het vechten op straat en voor nog andere dingen. Hij kan soms ook erg sarcastische zijn en hij moet ook niet veel mensen. Hij breekt graag de regels en haat het als ze tegen hem zeggen dat hij iets niet mag doen. Dan gaat hij het juist doen. Hij sport ook vaak. Hij gaat oftewel hardlopen, basketten, voetballen of boksen in de turnzaal als hij niet naar de les wil. Hij komt soms gewoon niet op dagen op school, zoals de meeste.
    Jack is ook een beetje de flauw plezante of de onnozelaar van de bende soms. Hij heeft meestal ook altijd een grijns of een glimlach op zijn gezicht behalve als hij nuchter is en je helemaal niet kan luchtte of als je in de weg staat voor zijn plannen. Dan moet je oppassen. Hij kan mensen ook mateloos irriteren of treiteren met zijn opmerkingen over iets en daar geniet hij ook wel van. Over het algemeen kan hij met iedereen van de bende goed omgaan. Hij weet niet of dat andersom ook is, maar daar trek hij zich niet veel van aan. Hij kent bijna geen angst doordat hij zich van niks veel aantrekt en een soort van zijn leven beu is. Als je tegen hem zegt dat je hem wilt vermoorden zou hij gewoon zijn schouder op halen en rustig weg wandelen of met een scheve glimlach blijven staan.
    Hij heeft ook wel een kant die hij aan niemand laat zien. Aan die kant is hij heel erg onzeker over zichzelf en zijn toekomst. Hij kan ook heel lief zijn, maar dat is hij enkel voor zijn jonger zusje van 11 en zijn moeder. Hij wilt ervoor zorgen dat zijn zusje, Aimee, niet zo word als hem. Dat is eigenlijk zo goed als zijn enige angst.
    Hij is niet snel geïnteresseerd in een meisje. Als hij dat wel is zal hij er ook alles aan doen om ze te krijgen en haar beschermen tegen zijn vrienden uit de bende als het moet.
    Uiterlijk:




    Jack heeft blondbruin haar en blauwe ogen. Hij draagt vaak een geschuurde jeans en een leren jack. Hij heeft ook een tatoeage. Hij is gespierd en is 1m 88 lang. Zijn wimpers zijn ook langer en donkerder, waardoor het soms lijkt alsof hij mascara op heeft. Als je hem ziet zul je denken dat hij enkel maar een onnozelaar is die streken uithaalt, maar schijn bedriegt vooral bij hem. Klik & Klik.
    Extra: Jack zijn vader vertrok toen hij 7 was, waardoor Jack zich als een probleem jongen ging gedragen. Zijn vaders was een pooier en Jack weet dat hij zich niet alleen met prostitué bezig hield. Het enigste wat hij heeft achter gelaten aan Jack is een garage in achterwijk waar de meeste criminele, pooiers en prostituees rondliepen. Zijn moeder is redelijk ziek, maar doet toch alles om te kunnen werken ook al lukt dat niet altijd. Hij heeft niet echt een geweldig huis, hij noemt het zelf een krot. Hij heeft een tijdje in een instelling gezeten toen hij 10 was omdat hij dingen in brand had gestoken. Hij is er na 3 maand uitgezet voor zo gezegde goed gedrag. Dit betekende niet dat hij het ‘goed’ gedrag hield. Het werd alleen maar erger. Hij begon met roken toen hij pas 13 was en geraakte verslaafd aan alcohol en drugs toen hij 14 jaar was. Door zijn vader is hij ook niet vies van prostituees, maar liefst heeft hij iemand waar hij zeker van weet dat ze geen hiv virus heeft. Hij is een kei in dingen stelen of rippen van mensen en zich ergens uitkletsen. Zo komt hij redelijk vaak aan zijn inkomen voor zijn familie als zij moeder niet kan werken. Hij ging bij de bende toen hij 13 was. Hij heeft ook altijd een vlindermes of een zakmes bij voor het geval dat hij het nodig zou moeten hebben.
    Zijn grootste zwaktepunt is zijn zusje, die hij probeert verborgen te houden.

    Wel, zeg als ik iets moet veranderen. Ik weet niet waarom, maar hij komt zo perfect over vind je niet? Jeej Charlie is terug haha.^^

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:25 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    @Scairp; sure!
    @shatterme; jaaaaaaaaaaaaaaaaack <3__<3



    ik overweeg om alex te vervangen voor een bendejongen but we'll see how it goes

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:27 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ik denk dat ik deze rpg ergens wel heb gemist haha.(:


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    hahaha same (:
    ik heb internet uberhaupt gemist hahah D:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam: Tyler Jay Montez.
    Rol: Bende jongen.
    Leeftijd: 21.
    Karakter//innerlijk: Kan ik dit in de RPG doen? Ik ben bang dat ik me er niet aan houd. :x
    Uiterlijk:


    Extra: Hij heeft een hond, een pitbull genaamd Ashton.

    Naam: Destiny Rose Montoya.
    Rol: Bende meisje, soort van.
    Leeftijd: Bijna 18.
    Karakter//innerlijk: Kan ik dit in de RPG doen? Ik ben bang dat ik me er niet aan houd. :x
    Uiterlijk:


    Extra: Destiny hoorde eerst bij de rijkelui kinderen, maar door een grote brand in het huis is ze alles kwijt geraakt. Er was een feest bij hun thuis en Destiny zou wat later komen van vrienden. Heel haar familie is omgekomen, en het hele huis is afgebrand. Ze is dus eigenlijk alles kwijt, behalve de spullen die ze op dat moment bij zich had. Haar portomonnee, Iphone 5, Oplader, Toilettasje, pijnstillers, oordopjes, een zakmes en een Ipod.


    El Diablo.

    is goed :3


    als het kan nu even rijke kinderen want we hebben er nu precies 1..
    :D

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:31 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    hahaha same (:
    ik heb internet uberhaupt gemist hahah D:

    Kan ik wel begrijpen. (: Straks hebben we te veel bende meisjes vrees ik haha.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Mag ik mijn oude personage, "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band, hier ook in dumpen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    begint erop te lijken hahaha, dus nu even alleen bendejongens/rijke mensen :D


    And right from that moment, you took my breath away.

    En goedgekeurd? En hoe vinden jullie Tyler's nieuwe uiterlijk? XD


    El Diablo.

    Jaaaaaaaaaaa!

    ehm, let me put it this way

    W
    A
    U
    W

    Lolicia: jaaaa

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:34 ]


    And right from that moment, you took my breath away.