• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Stylez (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]


    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi (Betaald)
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet
    - Fericire 8-07 tot 13-07 geen wifi

    Het begin:
    Iedereen komt aan op het vliegveld en word met een aparte chauffeur naar de huizen gebracht met de jongens. Daar komen ze elkaar te leren kennen. De meisjes weten nog niet bij wie ze komen en zullen dus verrast zijn of misschien gaan gillen/fangirlen als ze de jongens zien. Niet ieder meisje is namelijk geen fan. Omdat het nog vakantie is voor twee dagen voor school zijn de ouders en zussen er nog niet.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (CELINEEEEEE, ik zit bij jou c: mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [MT]


    Do what people say you can't.

    Rider schreef:
    (CELINEEEEEE, ik zit bij jou c: mijn topics)

    [Gezellig :) mijn pet had blijkbaar zin om ons bij elkaar te zetten :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Gezellig :) mijn pet had blijkbaar zin om ons bij elkaar te zetten :P]


    (Go pet ^^. Ik ga zo een beginpost maken. Hopelijk lukt dat voor ik moet eten)


    Happy Birthday my Potter!

    (Mijn topic :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Skylar Aurora Valencia
    De steward schud me wakker. 'mevrouw.' Ik kreun even en verzit mezelf. 'Mevrouw! We zijn geland of u uit kunt stappen.' Zegt de niet zo lelijke steward. Ik zucht wrijf de slaap uit mijn ogen en sta op na ik mijn riem los heb gedaan op. Ik strompel half in slaap uit het vliegtuig. Ik wacht op mijn koffer. As hij voorbij rolt pak ik mijn knal blauwe mega koffer en loop ik naar buiten. Nou weg van waar ik nu ben. Ik zie een man met een zwart pak en zo een leuk petje op. Hij heeft een bord in zijn handen en ik zie mijn naam erop staan. Ik loop naar hem toe en ik baal dat ik een stuk kleiner ben dan hem. Met mijn 1.67 ben ik niet erg klein maar hij is makkelijk een kop groter. 'Hallo. Ik ben Skylar ben jij mijn host broer of gewoon iemand die haalt en brengt?' Vraag ik vriendelijk. Hij glimlacht naar me. 'Ik ben de chauffeur van dit programma. Ik zal je brengen naar je familie voor een heel jaar. Ze hebben hun zorgvuldig voor je uitgekozen.' Zegt hij terwijl hij mijn koffer neemt en met me naar buiten loopt. Ik kijk naar de mooie zwarte auto en stap achterin in. Hij hield zelfs de deur voor me open. Wat een Gentlemen. Ik strijk mijn kleding glad en goed en kijk hoe hij rijd. Het is hier zomer en dat zie je aangezien de zon goed schijnt. In Australië is het nu winter dus het is fijn om lekker zomer te hebben. Ht is wel raar dat ze zo anders rijden, maar ik laat het lekker. Als hij stopt kijk ik naar de huizen. Ze zijn mooi van een lichte steen en met vijf naast elkaar. Dan een beetje land en weer vijf naast elkaar. Het is mooi licht en ik krijg langzaam een glimlach op mijn gezicht. Ik stap uit en krijg mijn koffer terug van Charles. Ik vond de naam wel bij hem passen. Hij zag er vriendelijk uit en ik moest toegeven vrij knap. Hij wijst naar een deur en wenst me succes. Ik knik en loop er met mijn koffer heen. Ik ga op het stoepje sta en druk op de bel. Nu maar wachten tot een van mijn familie open doet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chloe Layla Rosefield

    Het vliegtuig was geland ,waardoor ik verveeld mijn Iphone terug in mijn broekzak Ik stap ,zoals alle andere mensen het vliegtuig uit en vermoeid ,wandel ik richting ,de koffer afhaalplek. Ik nam mijn felroze koffer ,met mijn naam erop en sleurde die achter me aan.
    Ik wil nooit meer met het vliegtuig mee. Ik haalde een kauwgompje uit mijn zak en begon er op te kauwen terwijl ik mijn weg door het vliegveld probeer te zoeken.
    Ik kijk even zoekend rond en haal een hand door mijn koperblonde haren. Best vervelend dat ik niet wist bij wie ik ging verblijven ,alhoewel het maakt dit ook wel een beetje spannender.
    Een man in zwart pak ,had een plakkaatje met mijn naam op. Ik liep naar hem toe en hij legde me uit ,dat hij een chauffeur was. Hij nam mijn reuze koffer en ,daarna gaan we het vliegveld uit. Ik stap in ,in de inktzwarte auto en kijk de hele autorit ,verveeld naar mijn mobiel.
    De rit duurde niet zo heel lang en ,de man helpt me uit en heeft me ook mijn koffers aan ,waarna hij wegrijd. Ik bekijk even het huis en loop dan op mijn hakjes het stoepje op en stop voor de deur.Ik chek nog even of mijn outfit goed zit en daarna druk ik op de bel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Camilla Sophie Lauder

    Zuchtend stond ik op uit mijn te comfortabele stoel van het vliegtuig, het was alleen maar comfortabel omdat ik er meer dan drie uur erin zat en ik wilde hier nog niet weg. Het moest toch wel, ik moest mijn gastfamilie leren kennen. Aan de andere kant was ik echt heel erg opgewonden om het feit dat ik een jaar in Engeland mocht blijven om mijn studie af te maken, maar aan de andere kant was ik bang dat mijn gastfamilie nog geen eens aardig was en erger was dan mijn familie. Dat wilde ik niet meemaken. Ik rolde met mijn ogen en stapte het vliegtuig uit. Vrijheid. Eindelijk écht weg van thuis, maar Engeland was nog niet honderd procent veilig voor me. Ik kende hier helemaal niemand, maar hopelijk ging dat veranderen. Snel bekeek ik mijn outfit weer, ik had me goed gekleed voor vandaag. Ik wilde namelijk geen slechte indruk maken. Mijn benen protesteerde wat, maar toch rende ik naar de bagageband waar ik mijn koffer moest ophalen. Hij was wel lekker opvallend, een tint tussen blauw en groen in. Ik zuchtte opgelucht toen ik mijn koffer zag en tilde 'm van de band af. Met een grote glimlach ging ik naar de uitgang, waar een chauffeur op mij zou wachten. Glimlachend begroette ik de chauffeur met mijn naambordje en hij begeleidde me naar de auto. Al snel kwamen we bij het huis van de gastfamilie aan. Dit was het moment. Ik bedankte de chauffeur snel toen hij mijn koffer gaf en liep naar de deur waar ik op de bel drukte. Geduldig wachtte ik op antwoord en friemelde wat aan mijn topje. Ik had een jas aan moeten doen, maar die zat in mijn handbagage.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 19:13 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    'Is goed. Tot maandag, en veel plezier' glimlachte ik. Ik hing op en gooide mijn telefoon op bed. Natuurlijk had ik een grote kamer, want waarom zou ik een huis kopen met niet genoeg ruimte? Ik had hem niet voor mezelf gekocht, nee ik had hem voor Tricia en Yasser gekocht. Oftewel mijn moeder en vader. Ook voor Safaa en Waliyha. Doniya woonde al op kamers. Eerst woonden we in Bradford, nog een best klein huis. Maar nu ik in One Direction zat waren we naar Londen verhuisd. Nou ja, ik had mijn eigen huis in Londen. Alleen omdat ik geen zin had om alleen te zijn nu ik een jaar naar school ging, mocht ik weer even bij mijn familie intrekken. Mijn beanie trok ik af waarna ik een snelle hand door mijn ravenzwarte haar haalde. Er kwam vandaag een uitwisselingsstudente. Ze kwam voor een jaar bij ons voor school. Tricia had het een geweldig idee gevonden en had zich meteen bij school ingeschreven zodat één van de vijf studenten bij ons mocht wonen voor een tijdje. Yasser had eerst getwijfeld. Stel dat het een onbeschoft en asociaal kind was. Na een tijdje had Safaa hem overgehaald. Ja, Safaa, inderdaad. Ze vond het geweldig om nieuwe mensen te ontmoeten. Waliyha had er wat aarzelend mee ingestemd en mij maakte het niks uit. Net op het moment dat ik naar mijn kledingkast wil lopen om een shirt aan te trekken, op dit moment liep ik in een zwarte broek met mijn vertrouwde Vans, ging de bel. Doormiddel dat ik geen shirt aan had waren nu bijna al mijn tattoos zichtbaar. Het was warm, logisch toch? Snel liep ik mijn kamer uit, de trap af en liep naar de voordeur om die open te maken. Een meisje wat er opgewekt uitzag stond voor de deur. Glimlachend begroette ik haar door mijn hand kort op te steken. 'Jij moet de uitwisselingsstudente zijn. Ik ben Zayn. Leuk dat je voor een jaar hier komt wonen! Mijn ouders zijn nog op vakantie, ze komen morgenavond thuis. Oh, het spijt me. Kom binnen, zou ik zeggen' zei ik vrolijk en ik stapte uit de deuropening zodat het meisje naar binnen kon komen. Dit was zo'n beetje de eerste dag van heel de vakantie dat ik vrolijk was. Op school zou dat vast en zeker veranderen. Maar nu het nog kan genoot ik van de vakantie.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 19:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chloe Layla Rosefield

    Het duurde niet heel lang of de deur werd al open gedaan. De jongen kwam me vaag bekend voor ,maar ik kon niet meteen opnoemen waarvan. Hotty gespot ,recht voor mijn neus. Hij was veel groter dan mij en had geen shirt aan ,waardoor zijn sixpack en tattoos duidelijk zichtbaar waren.
    Zijn licht getinte huidskleur zorgde ervoor dat zijn zwarte haren mooi uitkomt en dat zorgde er weer voor dat zijn bruine ogen ,me deed glimlachen.
    De jongen glimlachte en begroette me doormiddel van zijn hand kort op te steken.
    'Jij moet de uitwisselingsstudente zijn. Ik ben Zayn. Leuk dat je voor een jaar hier komt wonen! Mijn ouders zijn nog op vakantie, ze komen morgenavond thuis. Oh, het spijt me. Kom binnen, zou ik zeggen' Ik glimlachte en knikte even. "Ja dat klopt , ik ben Chloe ,aangenaam."stel ik mezelf dan voor.
    Ik ga het huis binnen en sleur met wat moeite de roze koffer ook binnen.
    Even keek ik het huis rond. Het was groot en erg mooi.Daarna valt mijn blik weer op de jongen die zich voorgesteld had als Zayn.
    "Ken ik jou niet ergens van?"vraag ik hem dan. Ik haalde even een hand door mijn koperblonde haren en deed deze dan in een staart ,aangezien dat makkelijker was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fericire schreef:
    [MT]

    Harry Styles.
    Verveeld staarde ik naar het beeldscherm waar Spongebob op te zien was. Niemand was thuis behalve ik. Mijn moeder en stiefvader waren naar de stad gegaan om daarna ergens te eten, waarschijnlijk zouden ze pas vanavond terugkomen. Mijn zus, Gemma, was gaan shoppen met haar vriendinnen, waardoor ik dus als enige overbleef. Eerst wilde ik met mijn vrienden afspreken, maar dat mocht niet van mijn moeder aangezien de uitwisselingsstudente vandaag zou komen. Eigenlijk was ik er wel benieuwd naar. Ik had nog nooit een uitwisselingsstudente thuis gehad. Ik stond op en liep naar de keuken om daar een tosti klaar te maken. Tussendoor schonk ik wat cola voor mezelf in. Gister was ik uitgeweest met mijn oude vrienden en het was erg laat geworden, dus ik was net uit mijn bed. Ik had enkel een joggingsbroek aan. Ik at mijn tosti op en dronk van mijn cola, daarna zette ik alles in de vaatwasmachine. Zo snel als ik kom rende ik naar boven om mezelf om te kleden. Ik koos voor een zwart shirt met zwarte jeans eronder. Ik zocht naar mijn Vans en al snel had ik die gevonden. Net toen ik die aanhad hoorde ik de bel. Ik sprintte – aka struikelde – naar beneden en trok de deur, met een behoorlijke kracht, open. Ik bestudeerde het meisje en glimlachtte vrolijk. Plots bedacht ik me dat ik mijn haar nog niet had gedaan, waardoor ik die in een hopeloze poging, goed probeerde te doen. Ik richtte me weer op het meisje. “Hi, ik ben Harry. Sorry dat ik er vreselijk uitzie ik kom net uit mijn bed, mijn ouders hadden me niet wakker gemaakt en mijn zus is shoppen dus tsja.” Okem fuck. Geweldige eerste indruk. “Ik bedoel: kom binnen.” Zeg ik snel. Ik open de deur wat verder en loop dan voor haar uit de woonkamer in.