• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Stylez (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]


    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi (Betaald)
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet
    - Fericire 8-07 tot 13-07 geen wifi

    Het begin:
    Iedereen komt aan op het vliegveld en word met een aparte chauffeur naar de huizen gebracht met de jongens. Daar komen ze elkaar te leren kennen. De meisjes weten nog niet bij wie ze komen en zullen dus verrast zijn of misschien gaan gillen/fangirlen als ze de jongens zien. Niet ieder meisje is namelijk geen fan. Omdat het nog vakantie is voor twee dagen voor school zijn de ouders en zussen er nog niet.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javadd Malik

    Ik keek er niet verbaasd van op dat Chloe redelijk veel kleren had. Dat hadden zo'n beetje alle meisjes. En ik, ik ook. Maar zover ik wist was ik geen meisje. Of ik moest iets gemist hebben in mijn leven, maar dat leek me nogal onwaarschijnlijk. Ach ja, zeg nooit nooit. Ik besloot het mezelf maar gemakkelijk te maken en ging op het bed zitten. Net toen ik hulp wilde aanbieden, realiseerde ik me dat ik nog in mijn blote bovenlijf zat en stond op. 'Ik ga even een shirt aandoen' grinnikte ik, waarna ik de kamer uitliep en mijn eigen kamer inliep. De kast gooide ik open. Ik keek naar de shirts en besloot maar simpel een normaal shirt aan te trekken. Daarna wachtte ik even om na te denken, haalde mijn schouders op en liep weer terug naar Chloe. 'Kan ik je ergens mee helpen? Wil je wat te drinken, wat te eten?' bood ik gelijk aan. Het leek me wel zo beleefd, en natuurlijk wilde ik niet dat Chloe zich ongemakkelijk voelde door naar wat te vragen. Ik wist hoe erg dat was. De ongemakkelijke momenten wilde ik dan ook zo goed als voorkomen, want ze moest zich thuis voelen. Een jaar was niet niks. Vragend keek ik naar het meisje dat aan het uitpakken was, geduldig wachtend op een antwoord.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chloe Layla Rosefield

    Zayn stond nog even in de kamer en ik keek op toen ik hem hoorde praten. 'Ik ga even een shirt aandoen' grinnikte hij ,waarna hij de kamer uitliep.
    Ik glimlachte even als het aan mij lag mocht hij zonder shirt blijven. Ik schudde die gedachten weer weg en ging verder met uitpakken.
    Nu ik hier een heel jaar ging blijven ,was het mijn eigen verantwoordelijkheid om er geen boeltje van te maken. Ik wilde hier niet echt als 'Bitch' gekroond worden ,zoals op mijn andere school. Ik zuchtte en schrok wakker uit mijn gedachten toen ik de jongen weer hoorde praten.
    'Kan ik je ergens mee helpen? Wil je wat te drinken, wat te eten?' vroeg hij beleefd ,waardoor ik vriendelijk glimlach. "Ja een beetje hulp zou ik wel fijn vinden."zeg ik dan terwijl ik even naar mijn koffer kijk en daarna mijn blik weer op Zayn vestig.
    Ik kijk weer even naar de kast en bedenk me welke kast het beste zou zijn voor mijn schoenen in op te bergen en ik had wel erg veel schoenen mee...
    "Welke kast is beter om schoenen in op te bergen?"vraag ik hem dan. Ik had geen flauw idee of hij daar wel iets van wist ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH