• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Stylez (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]


    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi (Betaald)
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet
    - Fericire 8-07 tot 13-07 geen wifi

    Het begin:
    Iedereen komt aan op het vliegveld en word met een aparte chauffeur naar de huizen gebracht met de jongens. Daar komen ze elkaar te leren kennen. De meisjes weten nog niet bij wie ze komen en zullen dus verrast zijn of misschien gaan gillen/fangirlen als ze de jongens zien. Niet ieder meisje is namelijk geen fan. Omdat het nog vakantie is voor twee dagen voor school zijn de ouders en zussen er nog niet.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valerie Ohndrea McBryar

    'The pleasure was mine,' antwoordde Louis, voor hij de kamer binnenkwam en naast mij op het bed neerplofte. Mijn ogen hadden hem vanaf het bed gevolgd en nu draaide ik op mijn zij om hem aan te kunnen blijven kijken. 'Ja ik heb het huis betaald, maar ik vind dat een verantwoordelijkheid voor mezelf. Mijn ouders verwennen. Ze hebben me toch opgevoed en zijn altijd mijn steun geweest,' vertelde hij en er was een glimlach rond zijn lippen verschenen. Ik moest toegeven dat dat super aardig van hem was. Vooral omdat zo'n groot huis wel genoeg ruimte bood voor zijn vele zusjes en ze waarschijnlijk anders kamers hadden moeten delen of zo. 'Dat is super aardig van je Lou,' zei ik hem dan ook.
    'En hoe zit het met jou. Ik ken nu alleen maar je naam. Uit welk land kom je? Wat is je leeftijd? Wanneer ben je jarig? Wow dat zijn vrij veel vragen die nu in mijn hoofd komen. Kan je anders iets over jezelf vertellen??' vroeg hij nieuwsgierig en ik lachte zachtjes om de hoeveelheid vragen.
    'Nou, ik ben dus Valerie, maar mijn volledige naam is Valerie Ohndrea McBryar. Door de meeste mensen wordt ik Val genoemd en mijn beste vrienden noemen mij Andie. Ik ben geboren op 23 December en ben ondertussen 18 jaartjes oud. Omdat ik vlak voor kerst jarig ben, ligt er bijna altijd sneeuw en is altijd alles versierd, dus deed ik vroeger altijd alsof dat allemaal voor mij was.' Ik dacht even na over hoe ik verder ging. 'Ik was eigenlijk uitgerekend op 25 December, dus mijn moeder hoopte op een kerstkindje, maar rebels als ik toen al was, ben ik eerder op de wereld gekomen. Met mijn ouders heb ik niet zo'n goede band, want ze zijn nogal streng en zien mij liever als een braaf tuttig meisje. Ik ging dan ook naar een privé school, waar voornamelijk allemaal van die rijke troela's zitten, maar gelukkig waren er nog drie anderen zoals ik. Dat zijn dus ook mijn beste vrienden. Eerst waren we met z'n vijven, maar...' Abrupt hield ik mijn mond, aangezien ik geen zin had om over de dood van Jenny te praten.
    'Verder ben ik dol op sporten,' ging ik maar snel door op een ander onderwerp. 'Meestal loop ik iedere ochtend hard en druk ik op enzo en ik wil als ik klaar ben met school bij de politie om rechercheur te worden. Oh ja en ik kom uit Amerika' besloot ik mijn verhaal over mijzelf. 'Dus, hoe zit het met jou, meneer de superster?'

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 12:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    'Nou, ik ben dus Valerie, maar mijn volledige naam is Valerie Ohndrea McBryar. Door de meeste mensen wordt ik Val genoemd en mijn beste vrienden noemen mij Andie. Ik ben geboren op 23 December en ben ondertussen 18 jaartjes oud. Omdat ik vlak voor kerst jarig ben, ligt er bijna altijd sneeuw en is altijd alles versierd, dus deed ik vroeger altijd alsof dat allemaal voor mij was.' Begint ze. Ik kijk met eengrote glimlach naar haar. 'We delen bijna een verjaardag Andie. Ik ben 24 December jarig.' Zeg ik vrolijk. Ja ik noemde haar Andie. 'Ik noem je Andie omdat IK natuurlijk beste vrienden word met jou hier in London want we gaan ook naar dezelfde school.' Zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht. Ik laat haar verder gaan. Ik was eigenlijk uitgerekend op 25 December, dus mijn moeder hoopte op een kerstkindje, maar rebels als ik toen al was, ben ik eerder op de wereld gekomen. Met mijn ouders heb ik niet zo'n goede band, want ze zijn nogal streng en zien mij liever als een braaf tuttig meisje. Ik ging dan ook naar een privé school, waar voornamelijk allemaal van die rijke troela's zitten, maar gelukkig waren er nog drie anderen zoals ik. Dat zijn dus ook mijn beste vrienden. Eerst waren we met z'n vijven, maar...' Ik luister naar haar verhaal, maar dan stopt ze abrupt. Ik trek mijn mond open om te vragen wat ze wou zeggen, maar als ik haar blik in haar ogen zie klap ik hem direct dicht. Ik kan ook serieus zijn. Soms. Heel soms...'Verder ben ik dol op sporten,' ging ze gelukkig door op een ander onderwerp aangezien het anders een ongemakkelijke stilte werd. 'Meestal loop ik iedere ochtend hard en druk ik op enzo en ik wil als ik klaar ben met school bij de politie om rechercheur te worden. Oh ja en ik kom uit Amerika' eindigde ze. 'Dus, hoe zit het met jou, meneer de superster?' Vraagt ze terug. 'Ik hoorde het al aan je accent.' Benadruk ik dat ze amerikaans is. 'Ik ben dus Louis ik ben 21en jarig op 24 december.' Ik stoot haar even grijnzend aan. 'Mijn hele naam is Louis William Tomlinson. Mijn ouders zijn gescheiden, maar mijn vrouw heeft een nieuwe man in haar leven gevonden en ik heb zijn achternaam aangenomen. Ik hoor nog een zusje te hebben Georgie, maar die woont ij mijn vader. Ik kom oorspronkelijk uit Doncaster. Ik deed als een solo artiest mee aan xFactor. Ik heb vijf beste vrienden genaamd Harry, liam, zayn en Niall die hiernaast wonen met ook hun familie en hun uitwisselingsstudentes. En voor de rest....' Ik denk even na. 'O ja!' Spring ik op. 'Ik kan bij vroeg opstaan een ochtend humeur hebben. J moet opletten aangezien ik van grapjes en pranks uithalen met anderen hou en ik hou van wortels en ik heb een opzet duif genaamd kevin. Sindsdien de fans hem kennen, maken ze allemaal grapjes over duiven die nu dus "kevin" heten.' Zeg ik met een brede grijns. 'Volgens mij heb ik nu alles gezegd of wil je nog wat weten?' Vraag ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (KEVIIIIIIIIIIIIIIIIIN :p )


    Happy Birthday my Potter!

    Valerie Ohndrea McBryar

    Ik vond het wel grappig dat hij één dag later jarig was dan ik. Zou nog leuk worden, wanneer het kerstvakantie was. Het was eigenlijk best vreemd, wanneer ik bedacht dat ik hier het hele jaar zou zijn, inclusief dagen zoals 1e Kerstdag. Ik was nog nooit ergens anders geweest met Kerst dan thuis. Niet dat ik er problemen mee had. Integendeel. Ook was het leuk dat hij mij Andie noemde. Dat zorgde er meteen voor dat ik mij niet compleet alleen voelde hier in Londen.
    'Ik hoorde het al aan je accent,' zei hij op het feit dat ik uit Amerika kwam. Hij zag dat natuurlijk als accent in tegenstelling van mij, die het Brits maar grappig vond klinken.
    'Ik ben dus Louis ik ben 21en jarig op 24 december.' Hij stootte mij grijnzend aan en ik glimlachte vrolijk terug. Hij was dus wel wat ouder dan ik. Zou je niet zeggen met zijn gezellige kinderlijke gedrag, bedacht ik mij grinnikend.
    'Mijn hele naam is Louis William Tomlinson. Mijn ouders zijn gescheiden, maar mijn moeder heeft een nieuwe man in haar leven gevonden en ik heb zijn achternaam aangenomen. Ik hoor nog een zusje te hebben Georgie, maar die woont ij mijn vader. Ik kom oorspronkelijk uit Doncaster. Ik deed als een solo artiest mee aan xFactor. Ik heb vijf beste vrienden genaamd Harry, Liam, Zayn en Niall die hiernaast wonen met ook hun familie en hun uitwisselingsstudentes. En voor de rest....' Zijn beste vrienden waren dus de andere bandleden. Ik vroeg mij af of al die bromance verhalen dan onzin waren. Misschien moest ik dat straks maar vragen. Hij zou het vast niet erg vinden. Tot nu toe was hij super open.
    'O ja!' Ik schrok op uit mijn gedachten, voornamelijk omdat hij opeens opsprong. 'Ik kan bij vroeg opstaan een ochtend humeur hebben. Je moet opletten aangezien ik van grapjes en pranks uithalen met anderen houd en ik houd van wortels en ik heb een opzet duif genaamd kevin. Sindsdien de fans hem kennen, maken ze allemaal grapjes over duiven die nu dus "kevin" heten. Volgens mij heb ik nu alles gezegd of wil je nog wat weten?'
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en lachte zachtjes. 'Een opgezette duif? Hoezo dat? En als de andere jongens van One Direction je "beste vrienden" zijn, waar komen dan al die bromance verhalen vandaan, waar je fans het zo vaak over hebben?' Die laatste zin vroeg ik een beetje plagerig, om het gesprek lekker luchtig te houden. 'Oh en succes met die grapjes,' zei ik er nog met een knipoog achteraan.


    Happy Birthday my Potter!

    [Curlies --> Stylez]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Ik ben Camilla, je kan me Mila noemen.' Zegt ze. Ik glimlach. 'Mooie naam.' Ze bekijkt me even. 'Ik weet dat het onbeleefd is, maar waar kan ik jou ergens van kennen? Mijn vriendin is zeg maar verliefd op je, maar ze zegt dat je onbereikbaar bent. Nu snap ik haar ook niet meer namelijk.' Ik glimlach. 'En volgens mij heb ik je nog nergens gezien.. Dus ik snap het niet helemaal.' Hoe moet ik dit uitleggen. 'Nou... Ik zit in de band One Direction. Misschien kent ze me daarvan?' Zeg ik met een glimlach. 'We wouden onze school afmaken, en toevallig kom jij dus een jaar bij mij logeren.' Zeg ik, en ik doe een stap naar achteren zodat ze binnen kan komen. 'Kom binnen.' Zeg ik, en ik maak een gebaar dat ze binnen kan komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik wil even melden dat ik vanaf morgen tot vrijdag op kamp ben, zonder wifi.]


    Do what people say you can't.

    Camilla Sophie Lauder

    Ik glimlachte even en grinnikte. ''Nou... Ik zit in de band One Direction. Misschien kent ze me daarvan?'' zei hij en ik dacht even na. One Direction.. Oh ja! Ze had me een keer een hele nacht verteld over hun, ik ging haast dood. ''Dit gaat ze leuk vinden.'' lachte ik. ''We wouden onze school afmaken, en toevallig kom jij dus een jaar bij mij logeren.'' En toen kwam alles op zijn plek. ''Dat verklaart haast alles, ach ja. Leuk toch.'' grijnsde ik. En ja, ik was dankbaar. Dat ik ook gewoon bij een leuke jongen ben geplaatst. Kwam alles toch weer een beetje goed. Ik stapte het huis binnen en dropte mijn koffers in de gang. ''Oké, we moeten een jaar met elkaar om gaan..'' zei ik als een conclusie en glimlachte weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fericire schreef:
    [Ik wil even melden dat ik vanaf morgen tot vrijdag op kamp ben, zonder wifi.]
    [oke veel plezier!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall Horan

    'Dit gaat ze leuk vinden.' Zegt ze, en ik lach. 'Dat verklaart haast alles, ach ja. Leuk toch.' Ik glimlach. Ze stapt het huis binnen en zet haar koffers in de gang. 'Oké, we moeten een jaar met elkaar om gaan..' Concludeert ze. Ik knik. 'Het is lastiger als het lijkt om met mij om te gaan hoor. Ik kan namelijk best wel irritant zijn. Soms vind ik zelfs mezelf irritant. Vraag het maar aan de jongens.' Zeg ik, en ik loop naar de keuken. 'Wil je iets te drinken?' Vraag ik, en ik schenk voor mezelf al een glaasje cola in. Ik leun een beetje achterover, en ga na een tijdje op het aanrecht zitten. Dat zit lekkerder. Ik kijk op mijn horloge. 'Ik dacht dat jullie pas later zouden komen. Nu heb ik geen kamer klaargemaakt.' Geef ik toe. Nou ja, ze moet toch leren hoe dat hier in huis gaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Camilla Sophie Lauder

    ''Het is lastiger als het lijkt om met mij om te gaan hoor. Ik kan namelijk best wel irritant zijn. Soms vind ik zelfs mezelf irritant. Vraag het maar aan de jongens.'' Ik lachte even en schudde mijn hoofd. ''Mijn vrienden zijn pas irritant. Tot nu toe val je best wel mee.'' grinnikte ik. Ik haalde een hand door mijn haar en volgde Niall naar de keuken. ''Doe mij maar een.. Glaasje fanta.'' glimlachte ik en ging naast hem zitten op het aanrecht. ''Ik dacht dat jullie pas later zouden komen. Nu heb ik geen kamer klaargemaakt.'' Ik haalde mijn schouders op. ''Als jullie maar een kamer hebben, dan heb ik genoeg. Ik ben geen baby en kan wel heus iets klaarmaken. Zeker wel een bed.'' Ik glimlachte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    'Mijn vrienden zijn pas irritant. Tot nu toe val je best wel mee.' Ik lach kort. 'Doe mij maar een.. Glaasje fanta.' Zegt ze, en ze komt naast me zitten op het aanrecht. 'Als jullie maar een kamer hebben, dan heb ik genoeg. Ik ben geen baby en kan wel heus iets klaarmaken. Zeker wel een bed.' Ik word een beetje rood. 'Dat is nou juist het probleem. Ik moest nog een bed naar de kamer sjouwen en mijn troep eruit weg halen. Niet dat ik het een probleem vind als jij dat voor me doet, maar mijn ouders gaan me dan vermoorden.' Leg ik uit, en ik glimlach. Ik ben niet zo iemand die alles voor een gast doet. Ook heb ik er geen probleem mee om aan andere mensen te vragen of ze iets voor me willen doen. 'Als je me even helpt met het bed versjouwen gaat het sneller.' Stel ik voor, en ik spring van het aanrecht af.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Camilla Sophie Lauder

    Niall werd een beetje rood, waarvan ik moest lachen. ''Dat is nou juist het probleem. Ik moest nog een bed naar de kamer sjouwen en mijn troep eruit weg halen. Niet dat ik het een probleem vind als jij dat voor me doet, maar mijn ouders gaan me dan vermoorden.'' Ik lachte even en schudde afkeurend mijn hoofd. ''Zo leer ik ook iets van jou, dat je echt heel erg lui bent.'' Ik kon niet zeggen dat ik niet lui was, maar ik deed wel toch iets thuis. ''Gevolgen van het beroemd zijn, je had slaven en nu moet je alles zelf doen omdat je bij je ouders woont.'' lachte ik. ''Als je me even helpt met het bed versjouwen gaat het sneller.'' Ik glimlachte en knikte. ''Lijkt me een goed plan.'' Ik sprong zelf ook van het aanrecht en streek mijn kleren weer glad.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    'Een opgezette duif? Hoezo dat? En als de andere jongens van One Direction je "beste vrienden" zijn, waar komen dan al die bromance verhalen vandaan, waar je fans het zo vaak over hebben?' Vraagt ze. Ik glimlach zwak. Door die bromance verhalen en die tweets zijn Eleanor en ik uit elkaar. 'Mensen geloven graag wat ze willen geloven. Ze denken dat oogcontact en een simpele aanraking al wat is. Ik ben is geflipt op twitter erdoor. Door die verhalen zijn ik en mijn vriendin uit elkaar.' Zeg ik rustiger dan ik normaler ben. 'Vooral Larry Stylison overdrijven ze. Over harry en mij. We zijn beste vriendinnen en we kloten vaak ook wel, maar we zien elkaars als broers en niets meer.' Zeg ik eerlijk 'en over de opgezette duif. Die had ik ooit in een video diaries en sindsdien vergeten ze het niet meer.' Zeg ik grinnikend. 'En succes met met je grapjes.' Zegt ze nog met een knipoog waardor ik breed grijns. 'Challenge accepted.' Zeg ik met den knipoog. 'Moet ik je helpen met je koffer en zullen we daarna dan wat drinken?' Vraag ik haar vriendelijk aangezien ze toch minn zusje is of minn gast. Of mijn nieuwe uitwisselings zusje ofzoiets.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valerie Ohndrea McBryar

    Louis glimlachte zwak, hij dacht vast aan iets minder leuks door mijn "bromance" vraag. Het zorgde ervoor dat ik mij een klein beetje schuldig voelde dat ik die vraag had gesteld, maar helaas kon ik dit niet meer terugdraaien. 'Mensen geloven graag wat ze willen geloven. Ze denken dat oogcontact en een simpele aanraking al wat is. Ik ben is geflipt op twitter erdoor. Door die verhalen zijn ik en mijn vriendin uit elkaar. Vooral Larry Stylison overdrijven ze. Over harry en mij. We zijn beste vriendinnen en we kloten vaak ook wel, maar we zien elkaars als broers en niets meer.' Louis klonk meteen een stuk rustiger en ik slikte even. Die achterlijke troela's waren gewoon -met een heel aantal anderen- de reden dat hij en zijn vriendin uit elkaar waren! Dat klonk in mijn oren zo oneerlijk. 'Oh, dat is echt vervelend,' mompelde ik dan ook zachtjes. 'Vooral omdat het gewoon roddels zijn en er niks van waar is.'
    'En over de opgezette duif. Die had ik ooit in een video diaries en sindsdien vergeten ze het niet meer,' zei hij. Zijn gegrinnik deed mijn mondhoeken weer omhoog krullen. 'Dan moet ik er sowieso een foto van maken het komende jaar. Ik wil de gezichten van die huppeltutjes op mijn school wel eens zien, wanneer ze horen dat ik voor een jaar woon,' zei ik met een grijns op mijn gezicht.
    'Moet ik je helpen met je koffer en zullen we daarna dan wat drinken?' vroeg hij mij nu vriendelijk. Ik haalde mijn schouders op. Het maakte mij vrij weinig uit wat we gingen doen. Ik vond tot nu toe niks doen met Louis ook wel gezellig. Hij was prettig gestoord en dat maakte alles wel vermakelijk.
    'Als je mij wilt helpen met mijn koffer, graag en verder vind ik alles tot nu toe wel gezellig,' antwoordde ik dan ook.


    Happy Birthday my Potter!