• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Stylez (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]


    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi (Betaald)
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet
    - Fericire 8-07 tot 13-07 geen wifi

    Het begin:
    Iedereen komt aan op het vliegveld en word met een aparte chauffeur naar de huizen gebracht met de jongens. Daar komen ze elkaar te leren kennen. De meisjes weten nog niet bij wie ze komen en zullen dus verrast zijn of misschien gaan gillen/fangirlen als ze de jongens zien. Niet ieder meisje is namelijk geen fan. Omdat het nog vakantie is voor twee dagen voor school zijn de ouders en zussen er nog niet.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall Horan

    'Zo leer ik ook iets van jou, dat je echt heel erg lui bent.' Ik lach. Het is echt waar, dat wel. 'Gevolgen van het beroemd zijn, je had slaven en nu moet je alles zelf doen omdat je bij je ouders woont.' En alweer de spijker op de kop. 'Ding ding ding we hebben een winnaar! Nu moet ik bijvoorbeeld altijd mijn gitaren zelf stemmen. Ik was dat een beetje verleerd helaas..' Geef ik toe. 'Lijkt me een goed plan.' Zegt ze, en ze springt ook van het aanrecht. Ik loop naar boven, naar Gregs kamer. Daar staat een bed en daar gaat Camilla nu in slapen. 'Ik pak de ene kant en jij de andere.' Zeg ik, en ik loop naar de voorkant. Als ik hem probeer te tillen faal ik. 'Dat ding is zwaarden dan het lijkt! Ik denk dat we een andere optie moeten gaan verzinnen hoor, want zo gaat het echt niet lukken!' Zeg ik, en ik wrijf over mijn arm, die pijn doet van het proberen te tillen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis William Tomlinson
    'Dan moet ik er sowieso een foto van maken het komende jaar. Ik wil de gezichten van die huppeltutjes op mijn school wel eens zien, wanneer ze horen dat ik voor een jaar woon,' Zegt ze. Ik grijns breed. 'Maak dan niet alleen een foto van Kevin, maar van mij waarbij ik bijvoorbeeld je.. Je wang lik.' Zeg ik grijnzend waarna ik met een speelse glimlach mijn tong uitsteek. 'Als je mij wilt helpen met mijn koffer, graag en verder vind ik alles tot nu toe wel gezellig,' Zegt ze. Ik kir vrolijk en pak haar koffer gooi hem op bed en open hem. Als ik hem open zie ik haar BH's en ondergoed. Een grote grijns siert mijn lippen. 'IK DOE HET ONDERGOED!' Schreeuw ik kinderachtig. Ik pakeen bh van haar die ik op mijn hoofd zet en grijns haar haar. 'Ik moet wel zeggen dat een bh op mijn hoofd mij prachtig staat.' Zeg ik met een bekakt accent. 'Weetje wat me beter zal staan!!' Komt er in me op. Ik leg de Bh op bed en nu doe haar ondergoed op mijn hoofd. 'Well I call this Fabulouis.' Zeg ik grijnzend. Ik kijk haar uitdagend aan. Kijken wat ze gaat doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Skylar Aurora Valencia
    Ik hoor door de deur heen iemand naar beneden rennen en de deur gaat open. Ik kijk naar diegene die voor me staat. Ik herken hem vaag ergens van hij had groene ogen en krullend haar. Ik herkende hem ergens van. “Hi, ik ben Harry. Sorry dat ik er vreselijk uitzie ik kom net uit mijn bed, mijn ouders hadden me niet wakker gemaakt en mijn zus is shoppen dus tsja.” Harry. Daar herkende ik hem van. Hij was het gespreksonderwerp op mijn school tussen de meiden. Ik was niet echt fan van hem of zijn bandleden ik weet hun namen niet of de band niet al herken ik ze wel. Ik denk niet dat ik ze kan haten zonder dat ik ze ken toch? “Ik bedoel: kom binnen.” Herstelt hij zich. Ik glimlach vriendelijk naar hem. Zolang hij maar niet gaat denken dat ik ga fangirlen voor zijn neus of posters in mijn kamer op ga hangen want no hell no how dat dat gebeurt. 'Ik ben Sky.' Stel ik me vriendelijk voor om langs hem naar binnen te gaan. Het was hier groot en ik kijk om me heen mijn blauwe koffer naast me neer zetten. 'Je hebt een prachtig huis.' Het floept eruit en het zag er mooi uit. Mooi licht mooi behang en prachtige vloerbedekking. Om eerlijk te zijn had ik veel geluk om hier te zitten. Een glimlach siert mijn lippen en ik draai me weer naar Harry. 'Als ik het mag vragen waar is mijn kamer?' Vraag ik nieuwsgierig aangezien ik graag mijn koffer ergens wil neerleggen.

    [Harry?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valerie Ohndrea McBryar

    Louis begon na mijn opmerking over de foto van Kevin breed te grijnzen en ik was er niet helemaal zeker van of dit een goed teken was of dat ik beter hard kon wegrennen. 'Maak dan niet alleen een foto van Kevin, maar van mij waarbij ik bijvoorbeeld je.. Je wang lik,' zei hij, waarna hij zijn tong uitstak. Er verscheen nu ook een grijns op mijn gezicht. 'Oké, maar dan wil ik daarna een foto waar ik jouw wang lik,' stelde ik als voorwaarde.
    Louis was ontzettend vrolijk om het feit dat hij mij mocht helpen met mijn koffer en maakte hem snel open. Een grote grijns sierde zijn lippen, toen hij de inhoud bekeek en ik kon wel raden wat hij tussen alle boeken en andere kleren gevonden had. 'IK DOE HET ONDERGOED!' schreeuwde hij, mijn gedachtes bevestigend. Onmiddellijk versierde hij zijn hoofd met een bh. Misschien was ik boos of beschaamd geweest, als het hem niet zo belachelijk stond, dat ik in een onbedwingbare lachbui uitbarstte.
    'Ik moet wel zeggen dat een bh op mijn hoofd mij prachtig staat.' Zijn Britse accent kwam weer om de hoek spelen en nog steeds lachend bestudeerde ik hem even. 'Ja, het staat je echt beeldig,' wist ik uit te brengen, voordat ik weer onophoudelijk begon te lachen.
    'Weetje wat me beter zal staan!!' Nieuwsgierig keek ik hem aan, hoewel ik bang was dat hij een veel te doorschijnend slipje uit mijn koffer zou vissen of zo. Het exemplaar dat hij uit mijn koffer haalde en op zijn hoofd zette, viel echter nog mee, tot mijn grote opluchting. 'Well I call this Fabulouis,' zei hij en zijn blik zei mij, dat hij mij uitdaagde. Dit zorgde ervoor dat ik niet weer in lachen uitbarstte en snel mijn mobiel uit mijn zak haalde en een foto maakte.
    'Hmmm, leuke tekst voor bij de foto, wanneer ik hem op internet zet,' zei ik hem met een knipoog. 'Je fans zullen het prachtig vinden.'


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    'Oké, maar dan wil ik daarna een foto waar ik jouw wang lik,' Zegt ze. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen met een mega grijns rond mijn lippen. Ze lacht als ik de Bh op mijn hoofd heb wat mij ook doet grinniken. Als ze een foto maakt van de string op mijn hoofd wil ik de foto zien. 'Hmmm, leuke tekst voor bij de foto, wanneer ik hem op internet zet,' zegt ze met een knipoog. 'Je fans zullen het prachtig vinden.' Ik grijns. Ik pluk de telefoon uit haar handen en open de Twitter App. Ik log mezelf in en post hem gelijk online.
    "Louis_Tomlinson Just hangin' with my new little sis. I call this Fabulouis" typ ik en stuur ik op twitter. Ik maak gauw een foto van haar.
    "Louis_Tomlinson Everybody say hi to my little Sis Valerie!!" Zend ik nog is. Ik grijns naar haar.
    'je bent nu officieel bekent op twitter. Ik heb gezegd dat je mijn nieuwe zusje bent.' Zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht. Ik geef haar telefoon terug nadat ik had uitgelogd en haar n een aantal fans gevolgd had op twitter. 'Van wat ik zag waren ze aardig en positief over je.' Zeg ik met een knipoog om jaar wat gerust te stellen. 'Volgens mij zou ik graag willen zien hoe die "tuthola's" zouden reageren als ze dat zagen.' Zeg ik met een grote grijns.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    | ik kan pas morgenavond reageren. |

    Valerie Ohndrea McBryar

    Louis had mijn mobiel te pakken voor ik er iets tegen kon doen. Aangezien ik wel nieuwsgierig was naar wat hij van plan was, legde ik mijn kin op zijn schouder en keek mee op het schermpje. Mijn ogen werden groot van verbazing toen hij zelf de foto postte. Die jongen schaamde zich werkelijk nergens voor. "Louis_TomlinsonJust hangin' with my new little sis. I call this Fabulouis" Ik grinnikte zachtjes om de foto en wat hij erbij schreef.
    Plots draaide hij zich naar mij om een foto van mij te maken en ik kon nog net mijn gezicht tot een schattige glimlach omvormen. Het zag er nog redelijk uit. In ieder geval niet slecht. "Louis_Tomlinson Everybody say hi to my little Sis Valerie!!". Ik kreunde zachtjes. Nu stond ik op de twitterpagina van een wereld beroemde jongen. Oftewel, de halve wereld kende mij nu. Niet iets waar ik echt op zat te wachten. 'Moest dat nou, Lou,' mompelde ik dan ook zachtjes.
    'Van wat ik zag waren ze aardig en positief over je,' zei hij, nadat hij mijn telefoon weer terug had gegeven. Ik wist dat hij mij gerust probeerde te stellen, dus probeerde ik er maar niet moeilijk over te doen. Het zou vast niet voor problemen of zo zorgen. 'Volgens mij zou ik graag willen zien hoe die "tuthola's" zouden reageren als ze dat zagen.' Zijn grijns werkte haast aanstekelijk.
    'Ze zullen mij hoogstwaarschijnlijk vermoorden, zodra ik weer een stap in Amerika zet, dus nu moet ik hier voor eeuwig bij jou blijven wonen,' zei ik hem en stak mijn tong naar hem uit.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    'Moest dat nou, Lou,' mompeld ze op mijn schouder. Ik knik en grijns. 'Si.' Zeg ik grinnikend. 'Ze zullen mij hoogstwaarschijnlijk vermoorden, zodra ik weer een stap in Amerika zet, dus nu moet ik hier voor eeuwig bij jou blijven wonen.' Zegt ze waarna ze haar tong uitsteekt. Ik grijns. 'Dat is geen probleem hoor. Ik woon toch bij alleen maar meiden in dit huis samen met mijn stief vader nog een meisje is geen probleem. Maar dan is er een vraag. Kan je tegen kietelen?' Vraag ik haar nieuwsgierig. Ik kijk haar in haar ogen aangezien ik wel kan zien als iemand liegt. Niet zo goed als Zayn, maar nog wel veij goed. Want als ze er niet tegen kon wat ik wat leuks in gedachte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valerie Ohndrea McBryar

    'Dat is geen probleem hoor. Ik woon toch bij alleen maar meiden in dit huis samen met mijn stief vader nog een meisje is geen probleem. Maar dan is er een vraag. Kan je tegen kietelen?' Er verscheen een moeilijke glimlach op mijn gezicht. Ik kon dus niet tegen kietelen, maar liegen tegen Louis, was ook niet echt een optie voor mij. Oftewel, ik had sowieso een probleem. Gelukkig was ik wel snel en getraind en ik betwijfelde of Louis dat was.
    'Misschien,' zei ik dus, terwijl ik hem met grote schattige ogen aankeek, in de hoop dat dit niet mijn ondergang zou worden. 'Kun jij tegen kietelen?' vroeg ik hem vervolgens uitdagend en ik wiebelde met mijn wenkbrauwen.


    Happy Birthday my Potter!

    [Bij nader inzien stap ik eruit]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 16:50 ]

    Limits schreef:
    [Bij nader inzien stap ik eruit]


    (Oké, byebye

    Wie wilt de nieuwe Harry zijn? c:)


    Happy Birthday my Potter!

    Lumineers schreef:
    Chloe Layla Rosefield

    'Dat kan. Ik zit in een boyband genaamd One Direction' knikte hij en ik glimlach even. Hoe gaaf klonk het wel niet dat je een jaar mag verblijven bij een celebrity.
    Hij keek me vrolijk aan.'Kom, dan laat ik je -je kamer en het huis zien' zei hij enthousiast ,waarna hij mijn roze koffer met gemak optilde.
    Glimlachend wenkte hij me ,dat ik hem moest volgen en ging hij de trap op ,wat ik dan ook maar doe.
    'Dat is mijn kamer, dat is die van mijn ouders, dat is de badkamer, daar is de kamer van Safaa, mijn jongste zusje en daar is de kamer van Waliyha, mijn middelste zusje. Doniya, de oudste van de drie, woont op kamers' legde hij uit en terwijl hij dat deed ,haf hij ook een knikje richting de deur.
    We liepen door naar een deur ,dat waarschijnlijk mijn kamer zou zijn.'Uw kamer' zei hij ,terwijl hij met zijn vrije hand de deur openmaakte.
    Bewonderend keek ik de kamer rond. Het was erg ruim en de muren waren in allerlei vrolijke kleuren geverfd. Een tweepersoonsbed voor mij alleen en de kamer zag er erg leuk uit. Zayn legde mijn koffer op het tweepersoonsbed.
    'Ik denk dat je zelf de weg wel kan vinden naar de keuken en de woonkamer beneden' grijnsde hij. 'Wil je dat ik wegga zodat je -je koffer uit kan pakken?" vroeg hij me dan en ik haalde mijn schouders op."Als jij hier nog wat wilt rondhangen ,vind ik dat best. Het is nogsteeds jou huis."zeg ik met een glimlachje ,waarna ik naar mijn koffer ga. "Dank je voor de rondleiding ,de rest zal ik ,zoals je zegt ,zelf ontdekken."bedank ik hem dan.
    Ik doe mijn roze koffer open en haal alvast als eerst mijn laptop uit ,waarna ik die op mijn bed leg. Daarna ga ik naar de enorme kledingkast en zo vervul ik mijn tijd met de kast te vullen.



    (Ik ben een dagje eerder terug dan verwacht ! ;3 Wat heb ik allemaal gemist? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oh God, ik was dit helemaal vergeten!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    [Oh God, ik was dit helemaal vergeten!]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Ik ga nu meteen met Zayn reageren]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 13:46 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."