• Op de één of andere manier heb ik 't voor elkaar gekregen om gelijk het 1e jaar mijn P te halen :3 Dus, alle te behalen punten gehaald. En dat komt van 't MBO, heu. So happy right naaaow.

    Well, dat was ut.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:50 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Proficiat ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gefeliciteerd :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haha, ik moest echt lachen door je schattige mededeling + die droge GIF. Maar Gefeliciteerd!


    Chaos is a ladder.

    yaay gefeliciteerd!
    Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik mn propedeuse heb gehaald, ook in één jaar dus yay for us hahah


    As travars

    Haunt schreef:
    yaay gefeliciteerd!
    Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik mn propedeuse heb gehaald, ook in één jaar dus yay for us hahah

    Ah, super! Gefeliciteerd :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gefeliciteerd!
    Niemand heeft overigens gezegd dat mensen die via 't MBO gaan dom zijn hoor ^^


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Gefeliciteerd!
    Niemand heeft overigens gezegd dat mensen die via 't MBO gaan dom zijn hoor ^^

    Nee, dus? :'D Ik zeg 't gewoon, omdat ik best trots ben dat ik 't met zo'n omweg heb gehaald.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Nee, dus? :'D Ik zeg 't gewoon, omdat ik best trots ben dat ik 't met zo'n omweg heb gehaald.


    Ik dacht dat je het op de manier bedoelde dat er dus mensen waren die je dom noemde daarom. Sorry voor 't misverstand! Maar ik zou ook best trots zijn als ik jou was hoor haha.


    To infinity and beyond •

    Geen idee wat dat wil zeggen, maar het is vast een goed ding, dus gefeliciteerd!


    If you're going through hell; keep going

    Vivere schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je het op de manier bedoelde dat er dus mensen waren die je dom noemde daarom. Sorry voor 't misverstand! Maar ik zou ook best trots zijn als ik jou was hoor haha.

    Oooo, neeu x) Dan zou er waarschijnlijk nog wel bij staan, 'in yo face,' o.i.d. :') Meheh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Congratz!

    Fischer schreef:
    Congratz!


    26 - 02 - '16

    Oh wat slecht van je :C


    -

    Genius schreef:
    Oh wat slecht van je :C

    Wat moet ik nu doen D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fischer schreef:
    Congratz!


    -