• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Mijn blik bleef iets langer bij Liam toen hij zachtjes zuchtte en automatisch verstrakte mijn greep. Dit was gewoon een moment om gillend gek te worden door alles. Het allerliefste zou ik dan ook ergens in een hoekje kruipen, zodat ik niet op kon vallen, mijn ogen sluiten en inslaap vallen tot het moment dat de eerste zonnestralen morgenvroeg te zien zouden zijn. Maar dat was onmogelijk.
    'Liam?' vroeg ik met een klein zacht stemmetje. Eentje waar de angst ook in te horen was. 'Wat zou je doen als ik wel iets voor je zou voelen. Niet dat ik eruit ben, maar stel..Wat zou je dan doen? Hoe zit het met onze vriendschap?'
    Ik weet niet of het een moment was om het erover te hebben, maar ik was nog best nieuwsgierig. Beter konden we het er gelijk achteraan gooien, want dan hadden we dat ook maar alvast gehad en hoefde je er meer op terug te komen. Mijn ogen had ik nog gesloten, maar opende deze uiteindelijk toch, om opzij te kunnen kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    "Liam?" Louis zijn stem klinkt klein, angstig. Totaal niet als de Louis die ik gewend ben. "Wat zou je doen als ik wel iets voor je zou voelen. Niet dat ik eruit ben, maar stel... Wat zou je dan doen? Hoe zit het met onze vriendschap?"
    "Louis." Een korte en zachte zucht rolt over mijn lippen. "Dat weet ik niet. Ik zou nu wel kunnen zeggen dat ik het niet erg zou vinden. Of iets in die richting. Maar dat kan ik nog niet. Ik ben er ook nog niet uit."
    Ik wil nog verder praten, maar sluit dan mijn mond weer en haal mijn schouders lichtjes op. "Ik weet het niet," mompel ik dan. Meer voor mezelf dan voor hem.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    "Louis." Een korte en zachte zucht rolt over zijn lippen. "Dat weet ik niet. Ik zou nu wel kunnen zeggen dat ik het niet erg zou vinden. Of iets in die richting. Maar dat kan ik nog niet. Ik ben er ook nog niet uit."
    Ik knikte langzaam, want het antwoord klonk eigenlijk best wel logisch. Ik kon er eigenlijk niet veel anders van maken, maar ergens gaf dit antwoord me toch nog de opluchting.
    Uiteindelijk haalde Liam zijn schouders lichtjes op. "Ik weet het niet,"
    'Ik vind je antwoord ook logisch.' sprak ik mijn eerdere gedachten alvast uit. 'Maar het ging me nu meer ook dat de vriendschap niet op het spel zou zijn en dat--'
    Ik haalde mijn schouders op terwijl ik langzaam stilgevallen was. 'Geen idee eigenlijk. Ik vind het gewoon eng, omdat het niet duidelijk is wat het is en ik wil mijn beste vriend gewoon niet verliezen.' maakte ik er uiteindelijk van.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    "Ik vind je antwoord ook logisch. Maar het ging me nu meer ook dat de vriendschap niet op het spel zou zijn en dat-" Hij valt langzaam stil en haalt zijn schouders op. "Geen idee eigenlijk. Ik vind het gewoon eng, omdat het niet duidelijk is wat het is en ik wil mijn beste vriend gewoon niet verliezen."
    Een tijdje kijk ik naar Louis. Behalve het regelmatige ademhalen en het af en toe knipperen van mijn ogen beweeg ik me niet. "Ik snap je," zeg ik dan maar.
    Ik ga weer zitten. Mijn hoofd weer op de zijne. "Ik ben echt bang Lou," piep ik dan.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Een tijdje keek Liam me aan waardoor ik op een of andere manier onzeker werd. Vooral omdat het regelmatige ademhalen en het af en toe knipperen van zijn ogen er geen verdere beweging was. "Ik snap je," zei hij toen maar. Ik beet op mijn lip en knikte langzaam. 'Daar en ik blij om, want anders had ik het echt niet meer geweten.'
    Liam ging weer zitten. Zijn hoofd weer op de mijne. Iets waardoor ik ook weer goed ging zitten en mijn armen beter om hem heen sloeg. "Ik ben echt bang Lou,"
    Ik kon niet anders dan knikken, want hij zei precies wat ik voelde. Angst, pure angst. 'Ik ook, ik ook, maar als we dat beide zijn..Dan moet het goed komen toch?Het kan dan toch niet ineens omslaan?' vroeg ik onzeker.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Louis bijt op zijn lip en knikt langzaam. "Daar ben ik blij om, want anders had ik het echt niet meer geweten." Ook ik knik.
    Als ik weer goed ga zitten doet Louis dat ook en slaat zijn armen beter om me heen. Een antwoord op mijn gepiep volgt dat hij dat ook is. Waarna een onzekere vraag volgt.
    Nu schud ik mijn hoofd. "Nee, dat denk en hoop ik niet."
    Maar ik blijf bang. En niet zo'n beetje ook. Ik. Ben. Echt. Heel. Bang.


    Reality's overrated.

    Heb ik iets gemist ik had nauwelijks tijd in mijn vakantie dat spijt me ook. Kan iemand me bijpraten??


    I'm finally back, Finally after a Year break