• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Een verbaasde blik zend Louis mijn kant op en ik voel mezelf rood worden. Louis opent mijn mond en ik ben bang voor commentaar. Tot mijn verbazing verlaat alleen een zucht zijn mond.
    Louis zegt iets, onhoorbaar. Louis' ogen worden groot en hij kijkt omhoog als zijn wangen kleuren. Ik vraag me af waar dat vandaan komt. Komt dat om wat hij zei? Wat zei hij dan?
    "W-Wat?" vraag ik Louis. "Wat zei je?"


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    "W-Wat?" verliet Liam zijn mond. "Wat zei je?"
    Mijn wangen kleurde nog roder dan dat ze al waren waarna ik mijn hoofd nog verder liet zakken. Ik kon er niet tegen als iemand die kon veroorzaken bij me en er waren ook heel weinig momenten.
    'Ik weet niet of ik het kan.' Zei ik deze keer iets harder, maar het was nog steeds een fluistering. 'Ik kan je niet zeggen wat het is, maar mijn gevoel en mijn verstand zijn zo tegenstrijdig op dit moment. Maar vraag me niet hoe of wat.'
    Voor het eerst sinds tijden voelde ik me een klein, onzeker kind die bang was. Bang voor de gevolgen van dit alles. Het laatste wat ik wilde was namelijk dat ik Liam zou verliezen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Louis' wangen kleuren nog roder en hij laat zijn hoofd wat verder zakken. "Ik weet niet of ik het kan," fluistert hij, wel verstaanbaar dit keer. "Ik kan je niet zeggen wat het is, maar mijn gevoel en mijn verstand zijn zo tegenstrijdig op dit moment. Maar vraag me niet hoe of wat.
    Stil laat ik mijn hoofd tegen de muur aan vallen. Ik kijk door mijn wimpers naar het plafond en zucht. Ik ben zo verward. Ik snap er gewoon helemaal niks meer van.
    "Eigenlijk..." zeg ik dan een beetje twijfelend. "Ik ook niet," zeg ik dan heel zacht.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Heel langzaam keek ik op toen 'Eigenlijk..' twijfelend de mond van Liam verliet. Ik was bang voor wat de rest zou zij, want was bang voor commentaar. Ik voelde me niet snel onzeker, maar het gevoel was nu niet meer weg te denken. Een hele kleine glimlach verscheen op mijn gezicht door de rest van de zin, alleen deze verdween ook al snel weer.
    'Wat gebeurd er met ons? Of beter gezegd tussen ons?' vroeg ik zachtjes. 'We weten beide niet wat het betekend, of wat we voelen, maar vergeten en gewoon doorgaan kunnen we niet.' vervolgde ik steeds zachter. 'Dan moet er toch iets zijn? Of tenminste iets wat ons wijzer kan maken en de vragen kan beantwoorden?'
    Heel langzaam kwam ik overeind, om me vervolgens op een van de tafels te laten vallen. Mijn gezicht verstopte ik in mijn handen en als allerliefste wilde ik nu gewoon schreeuwen. Schreeuwen tot het antwoord duidelijk zou zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    "Wat gebeurd er met ons? Of beter gezegd tussen ons?" vraagt Louis zachtjes. "We weten beide niet wat het betekend, of wat we voelen, maar vergeten en gewoon doorgaan kunnen we niet. Dan moet er toch iets zijn? Of tenminste iets wat ons wijzer kan maken en de vragen kan beantwoorden?" Louis stem klinkt steeds zachter naarmate hij vordert.
    Ik knipper verwoed met mijn ogen. Alsof ik bang ben te gaan huilen. "Maar wat dan?" Radeloos kijk ik naar Louis.
    Ik voel me zo, zo dom op het moment.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    'Maar wat dan?' Ik voelde Liam zijn blik op me branden, maar ik weigerde op te kijken. Ik kon het niet, ik kon het echt niet.
    'Jij bent de slimste van ons twee, iemand die iedereen uit de brand kan helpen. Heb je geen idee hoe dit in elkaar steekt?' vroeg ik zacht.
    Heel langzaam dwong ik mezelf om toch weer op te kijken, maar keek wel net langs Liam heen. Het lef om hem aan te kijken had ik op dit moment niet. Mijn blauwe ogen spraken, zoals altijd, vast weer boekdelen. Ik wist gewoon bijna zeker dat er verwarring, hoop en nog meer dingen uit te lezen viel.
    De blik van Liam was een radeloos waardoor ik wist dan mijn vorige woorden ook weinig nut hadden. Hij had vast ook geen idee meer waar we nu uiteindelijk in beland waren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    "Jij bent de slimste van ons twee, iemand die iedereen uit de brand kan helpen. Heb je geen idee hoe dit in elkaar steekt?" vraagt Louis zacht. Louis kijkt op, maar net langs me heen. Zijn ogen staan verward en hoopvol.
    Ik schud mijn hoofd. "Dat mag dan wel zo zijn, maar in deze situatie heb je aan mij net zoveel als een geplette pinda."
    Mijn wenkbrauwen frons ik en ik probeer na te denken. Wat nu? Wat voel ik? Hoe ben ik in deze situatie terecht gekomen. Hoe zijn wij in deze situatie terecht gekomen?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 14:36 ]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Liam schudde zijn hoofd. "Dat mag dan wel zo zijn, maar in deze situatie heb je aan mij net zoveel als een geplette pinda."
    Ik kon het niet laten om zacht te lachen door zijn woordkeuze. 'Nou geplette pinda, aan mij zal je ook niet veel hebben dan. Ik mag soms dan wel een met vreemde dingen komen die ook helpen, maar op momenten als nu...Dat ik er zelf in voor kom of tegenover jouw zit, zijn mijn gedachten gewoon blanco.' zei ik.
    Mijn gedachten waren niet echt blanco, maar echt met een idee zat ik ook niet. Nu was het meer over de vragen van wat dit nu werkelijk was.
    Net als de jongen tegenover me probeerde ik ook te bedenken hoe of wat, maar daar rolde ook niet echt een antwoord uit. Dit was een soort van hopeloos.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Louis lacht zachtjes. "Nou geplette pinda, aan mij zal je ook niet veel hebben dan. Ik mag soms dan wel een met vreemde dingen komen die ook helpen, maar op momenten als nu... Dat ik er zelf in voorkom of tegenover jouw zit, zijn mijn gedachten gewoon blanco."
    Ik maak een instemmend geluidje. En haal dan bedenkelijk een hand door mijn haar. Ik pak een flesje water uit mijn tas en neem een slok. In de hoop op die manier wat te kalmeren.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Ik liet me achterover op de tafel vallen en plaatste mijn voeten er ook op. Voor een seconde bleef mijn blik op Liam gericht, maar deze wendde ik al snel al naar het plafond. Mijn vingers plukte wat aan de beanie die ik in mijn hand had terwijl ik een keer diep adem haalde.
    'Val je van het ene in het andere relatieprobleem.' mompelde ik bijna onhoorbaar tegen mezelf. Ik maakte het echt voor niemand gemakkelijker en misschien moest daar toch echt iets aan gedaan worden.
    Heel zacht begon ik Read All About it te zingen. Ja, ondertussen was ik achter de naam van het lied gekomen, die de hele tijd in mijn hoofd zat. Ik moest toch mijn gedachten verzetten en dit was de beste manier. Nog even, want dan had ik echt hoofdpijn door het denken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iemand van Fall Out voor Quincy?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Euh, Liam en Louis zijn denk ik nog wel even bezig.
    Ik zal nu weer bezig gaan voor een stukje trouwens. Sorry.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    Louis zingt zachtjes en ik probeer te herkennen wat. Het is zo zacht dat ik het amper kan verstaan. Toch verdrink ik in zijn stem. Ik sluit mijn ogen en probeer me alleen te concentreren op zijn zang. De stem die zo bij Louis past. Bijna zing ik mee, uit gewoonte. Maar dat doe ik niet. Ik laat me iets onderuit zakken. Stoot het flesje water bijna omver. Een kriebel in mijn buik. Heb ik honger? Nee toch? Een hele zachte zucht verlaat mijn mond, niet hard genoeg om Louis te storen in zijn zang. Ik weet het gewoon niet meer. Ik weet het gewoon echt niet meer.


    Reality's overrated.

    [Is er überhaupt iemand van Wishing nog in dit topic?]


    Bowties were never Cooler

    [Ja ik, maar ik nimeer volgen door al die posts van Liam en Louis]


    16 - 09 - '17