• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Handen worden voor mijn ogen geslagen. "Rara, wie ben ik?" fluistert iemand zachtjes in mijn oor.
    Ik frons en doe alsof ik nadenk. Al weet ik het allang, ten eerste omdat ik de stem heken. En ten tweede: Wie anders zou dit doen. Toch besluit ik er een - hoogstwaarschijnlijk slecht, ik ben niet zo'n grappenmaker - 'grapje' van te maken.
    "Astrid? Babe, wat heb ik je lang niet gezien. Ik heb je zo gemist, Love!" zeg ik, zo serieus mogelijk. Maar het is gewoon uit mijn duim gezogen.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Liam fronste en deed alsof hij nadacht. Dat vond ik wel altijd wat hebben, want Liam was een van de weinige die ook echt meedeed met de dingen die mijn mond verlieten. Ik vroeg me toch echt wel is af of hij me nooit is vervelend vond worden, maar dat zou hij dan toch wel zeggen? Tenminste dat had ik vaker gewoon gehoord.
    Ik grijnsde bij zijn woorden waarna ik mijn handen liet afglijden naar zijn nek. Vervolgens klom ik op zijn rug en drukte bijna onmerkbaar zijn lippen tegen zijn wang. 'Hoe raad je het toch altijd weer? Maar het is inderdaad te lang geleden en heb ik jou ook gemist. Waarom heb je me toch nooit teruggebeld, zoals beloofd? Je hebt echt mijn hart gebroken,' zei ik zonder te lachen of te doen. Je merkte gewoon dat het serieus was, ondanks dat niet zo was. Toch kon ik een kleine grijs niet onderdrukken. 'Maar er zijn wel heel veel dingen veranderd. Heel veel en waaronder mijn naam. Al is dat maar een heel klein iets.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    De handen glijden af naar mijn nek. De persoon - Louis - klimt op mijn rug en drukt bijna onmerkbaar zijn lippen tegen mijn wang. "Hoe raad je het toch altijd weer? Maar het is inderdaad te lang geleden en heb ik jou ook gemist. Waarom heb je me nooit teruggebeld, zoals beloofd? Je hebt echt mijn hart gebroken," zegt Louis, al net zo serieus. Ondanks dat zijn lippen amper tegen mijn wang zijn kan ik voelen dat hij een beetje grijnst. "Maar er zijn wel heel veel dingen veranderd. Heel veel en waaronder mijn naam. Al is dat maar een heel klein iets."
    "Oh, het spijt me zo," zeg ik met een pruillipje. "Kan je het me vergeven, alsjeblieft, ik zal alles doen voor je!"

    [Wehe, ik had een geweldig idee, maar deed dat uiteindelijk maar niet ;p]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    "Oh, het spijt me zo," zei Liam met een pruillipje. Ondanks ik het niet zag, wist ik het gewoon. Ik kende hem nu ondertussen wel. "Kan je het me vergeven, alsjeblieft, ik zal alles doen voor je!"
    Ik trok een bedenkelijk gezicht, ondanks hij dat deze keer niet kon zien, en knikte toen langzaam. 'Omdat jij het bent en je het zo spijt, zal ik je het vergeven. Maar je mag wel zelf iets verzinnen om het helemaal goed te maken, dus kom met iets goeds.' Zei ik terwijl ik nog steeds op de jongen zijn rug zat. Iets wat eigenlijk best fijn zat, want ik was de laatste tijd echt lui aan het worden. Daar moest ik ook dringend iets aan gaan doen.

    ( En toch weet ik het ^-^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Kunnen degene die in Countless zitten weer kunnen reageren? ;/ Ik sta namelijk vast. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liam James Payne

    Louis knikt langzaam. "Omdat jij het bent en het je zo spijt, zal ik het je vergeven. Maar je mag wel zelf iets verzinnen om het helemaal goed te maken, dus kom met iets goeds."
    "Hmm." Ik denk na. "Wat nou als ik voor je zing?" vraag ik Louis - een soort van ooit Astrid op het moment, wat nergens op slaat, dit slaat sowieso nergens op - ik kan zo snel gewoon echt niks bedenken.

    [Ik krijg steeds slechtere ideeën. ^^ Ik ben zo erg...
    Sorry, het lukt gewoon niet om langere stukjes te schrijven.]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Ik klom van Liam zijn rug af en ging voor hem staan, om hem vervolgens met grote afwachtende ogen aan te kijken. Mijn armen had ik nog steeds rond zijn nek geslagen terwijl de woorden "Wat nou als ik voor je zing?" zijn mond verlieten.
    Een zachte 'Hmh' verliet mijn mond waarna ik mijn hoofd schudde. 'Nee, dat mag je later altijd nog doen. Nu wil ik iets onverwachts en wat het echt goed kan maken. J e hebt mijn andere persoonlijkheid wel een gebroken hart opgeleverd. Je weet ook dat ik moeilijk ben met deze dingen, al gaat het jou altijd een stuk makkelijker af.' dat laatste mompelde ik er zacht achteraan, maar dat wist hij zelf ook wel. Liam was niet voor niets een van mijn beste vrienden.

    ( Op dit moment zit ik met precies hetzelfde als waar jij meezit, maar dat was volgens mij al duidelijk ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    "Hmh," Louis - die van mijn rug af is - schud zijn hoofd. Louis' armen zijn nog steeds om mijn nek geslagen. En ik kijk er even naar. "Nee, dat mag je later altijd nog doen. Nu wil ik iets onverwachts en wat het echt goed kan maken. Je hebt mijn andere persoonlijkheid wel een gebroken hart opgeleverd. Je weet ook dat ik moeilijk ben met deze dingen, al gaat het jou altijd een stuk makkelijker af." Het laatste mompelt hij.
    Weer kijk ik bedenkelijk. Wat nu? Wat moet ik nu bedenken?
    "Hmm, wat nou als ik je help minder lui te worden? Of A-" Het laatste slik ik in.

    [Wehh, het lukt niet helemaal.]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Weer keek Liam bedenkelijk en ik was benieuwd waar hij deze keer mee aan zou komen. Deze jongen kende me langer dan vandaag, dus het moest goed komen. Daar vertrouwde ik op.
    "Hmm, wat nou als ik je help minder lui te worden? Of A-" Het laatste slik hij in waardoor ik een pruillipje trok. Toch maakte deze al snel plaats voor een grijns en zette ik een stap naar voren. 'Of anders?' Fluisterde ik in zijn oor waarna ik nog een stap naar voren zette. Dat zorgde ervoor dat ik nu tegen de jongen aanstond. 'Of op welke manier?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Louis trekt een pruillipje, grijnst dan en zet een stap naar voren. "Of anders?" fluistert Louis in mijn oor, waarna hij nog een stap naar voren zet waardoor hij tegen me aanstaat. "Of op welke manier?"
    Ik slik. "Euh, ehm, anders, ehh," mompel - stotter - ik. Louis staat tegen me aan en ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Een blos verschijnt op mijn wangen. Shit, ik lijk wel een meisje. Blozen is voor meisjes, toch? Ik bijt op mijn lip en kijk weg. Louis' ogen leken me wel in te sluiten. Maakte dat ik bijna stikte, zo warm kreeg ik het. Het zweet breekt me bijna uit. Oh nee, wat nu?


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Liam slikte. "Euh, ehm, anders, ehh," stotterde hij. Een blos verscheen op zijn wangen. Ik grinnikte zachtjes en drukte zacht nog een kusje op zijn wang. 'Je bent schattig zo, wist je dat.'
    Liam beet op zijn lip en keek weg. Ik vond het zo leuk om die jongen te plagen en dat deed ik dan ook vaak genoeg. Liam wist zelf volgens mij niet hoe hij moest reageren, maar dat maakte het leuker. Oké, voor mij dan.
    'Liam, vertel me wat er in je gedachten omgaat.' Zei ik zachtjes, maar een tikkeltje niewsgierigheid was wel te horen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Louis grinnikt zachtjes en drukt een kusje op mijn wang. "Je bent schattig zo, wist je dat," zegt hij waardoor ik nog erger moet blozen.
    "Liam, vertel me wat er in je gedachten omgaat," zegt Louis zacht, met een klein beetje nieuwsgierigheid in zijn stem.
    Ik haal een hand door mijn haar en stop dan beiden handen in mijn zakken, omdat ik gewoon niet weet wat ik er mee moet doen.
    "Je staat gewoon zo dichtbij en-" Al voor ik mezelf tegen kan houden floepen deze woorden uit mijn mond. Ik kijk naar beneden en doe dan maar een stap achteruit. Niet wetend wat ik anders moet doen.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Mijn woorden zorgde ervoor dat zijn wangen nog roder werden en dat zorgde er weer voor dat de bekende twinkeling in mijn ogen terugkeerde. Oké, misschien was ik erg, maar het was gewoon leuk om te doen. Daarbij kende ik mijn grenzen ook wel en wist ik ook wel bij wie ik deze dingen deed. Echt niet dat ik dit bij iedereen deed, want ik was misschien wel gestoord, maar zeker niet op die manier.
    "Je staat gewoon zo dichtbij en-" Een zachte grinnik verliet mijn mond waarna mijn armen rond zijn nek verdwenen. In plaats daarvan plaats ik twee vingers onder zijn kin, zodat hij me toch recht aanmoest kijken. Ondertussen had ik zelf ook een kleine stap naar achteren gezet waardoor er weer wat ruimte tussen ons ontstond. ''En?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Zijn armen haalt hij van mijn nek en hij zet twee vingers onder mijn kin, wat mij gedwongen maakt hem aan te kijken. Ik slik, mijn keel is ineens droog als schuurpapier.
    "En?" vraag Louis. Die ook iets naar achteren is gegaan. Tot mijn opluchting.
    Even ben ik stil. "Niks," zeg ik dan schor. Waarna ik weer weg probeer te kijken. Mijn handen haal ik weer uit mijn zakken, haal ik weer door mijn haar en doe ze er dan weer in. Wat ben ik aan het doen?


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Ik hield mijn hoofd iets schuin terwijl ik de jongen voor me een kleine glimlach toewierp, want volgens mij voelde hij zich toch niet op zijn gemak. Iets wat zeker niet mijn bedoeling was geweest, maar dat je volgens mij makkelijk zeggen. Al meende ik het wel.
    Even was Liam stil, maar al snel liet 'Niks' schor zijn mond. Waarna hij weer weg probeerde te kijken. Mijn hoofd hiel ik nog iets schuiner bij dat antwoord, want je kon me veel wijsmaken, maar dit dus echt niet.
    'Dus je gaat het erg vinden zodra ik dit doe?' vroeg ik en zette vervolgens weer een stap naar voren, om een kus op zijn lippen te plaatsen.

    ( Alstublieft ^-^ )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer