• De brandweer in Ede is in de nacht van donderdag op vrijdag met een aantal mensen uitgerukt voor een hamster.




    Het diertje zat vast onder een wc-pot in de badkamer en is bevrijd, meldde een woordvoerder vrijdag.
    Het toilet werd gedemonteerd waardoor het knaagdiertje uiteindelijk uit zijn benarde positie kon worden bevrijd.

    De moeder van het meisje van wie de hamster is, legt op Omroep Gelderland uit dat het beestje altijd vrij mag rondlopen op de badkamer. De vrouw en haar man konden het dier zelf niet bevrijden en op aanraden van de dierenambulance werd de brandweer gebeld.

    Bron: NU.nl


    Chaos is a ladder.

    Wat zielig.


    •*• Lululu •*•

    Beetje verspilling van mankracht, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zielig ): maar hoe komt die hamster in godsnaam onder die wc vast te zitten?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind het juist wel leuk dat ze zo veel moeite doen voor een hamstertje. Ze konden net zo goed zeggen 'Het is maar een hamster, daar gaan we onze moeite niet aan verspillen.'
    Haha, ik vind het wel lief.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik vind het juist wel leuk dat ze zo veel moeite doen voor een hamstertje. Ze konden net zo goed zeggen 'Het is maar een hamster, daar gaan we onze moeite niet aan verspillen.'
    Haha, ik vind het wel lief.

    Ik bedoel meer van waarom een aantal mensen, waarom niet gewoon een paar of één. En de brandweer hoort dat soort dingen te doen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik bedoel meer van waarom een aantal mensen, waarom niet gewoon een paar of één. En de brandweer hoort dat soort dingen te doen ;p

    Een 'aantal mensen' kunnen er toch ook gewoon twee of drie zijn?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Een 'aantal mensen' kunnen er toch ook gewoon twee of drie zijn?

    Klopt. Maar bij aantal denk ik toch al snel aan 4/5.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 11:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er bestaan voldoende heroïsche plaatjes van brandweermannen die katten uit bomen redden, maar een hamster uit een wc lijkt me een leuke afwisseling. :Y)

    Wel een beetje vreemd van die mensen om hun hamster vrij door de badkamer te laten lopen. Ik zou sowieso al te bang zijn dat hij ergens aan knaagt of dat ik per ongeluk op hem zou trappen, maar plast zo'n beestje niet ook gewoon overal waar hij graag wil? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er bestaan voldoende heroïsche plaatjes van brandweermannen die katten uit bomen redden, maar een hamster uit een wc lijkt me een leuke afwisseling. :Y)

    Wel een beetje vreemd van die mensen om hun hamster vrij door de badkamer te laten lopen. Ik zou sowieso al te bang zijn dat hij ergens aan knaagt of dat ik per ongeluk op hem zou trappen, maar plast zo'n beestje niet ook gewoon overal waar hij graag wil? :')

    Of hij valt in de WC hahaha.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 11:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Klopt. Maar bij aantal denk ik toch al snel aan 4/5.

    Haha, achja, zo lang het niet bekend is hoe veel man hebben geholpen, oordeel ik maar niet. :Y) Maar áls het er zo veel waren, ben ik het met je eens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik vind het juist wel leuk dat ze zo veel moeite doen voor een hamstertje. Ze konden net zo goed zeggen 'Het is maar een hamster, daar gaan we onze moeite niet aan verspillen.'
    Haha, ik vind het wel lief.


    Tijd voor koffie.

    Father schreef:
    (...)
    Of hij valt in de WC hahaha.


    Dat hoeft geen probleem te zijn. Ooit de film Flushed Away gezien? Misschien komt hij de zingende slakken wel tegen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Father schreef:
    (...)
    Of hij valt in de WC hahaha.


    haha ,ja !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Een brandweer laten komen kost rond de twee duizend euro. Gefeliciteerd, hij is nu het duurste hamstertje in Nederland.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Square schreef:
    (...)

    Dat hoeft geen probleem te zijn. Ooit de film Flushed Away gezien? Misschien komt hij de zingende slakken wel tegen. :'D


    +1


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28