• Zoals de titel al zegt: Rate de blunder
    Degene boven je geeft een blunder, jij geeft een cijfer tussen de 1 en de 10.

    Voorbeeld:
    Dingetje: De wc-deur vergeten op slot te doen
    Fishfingers: 4; Zout in je koffie doen, in plaats van suiker
    Kaboeeem: 7.3; Een tree van de trap over het hoofd zien en vervolgens van de trap vallen
    Etc.


    Ik begin:
    Struikelen over een scheerlijn van een tent, die je niet zag


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Auw, dat moet een bummer zijn ._. 9.8
    Een genant iets nét even te hard vertellen, zodat iedereen het kan horen.


    Tijd voor koffie.

    5
    Mama zeggen tegen een onbekend, per ongeluk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    5

    In Frankrijk de auto dichtgooien met de sleutels er nog in, zonder reserve sleutel.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    6, vind ik niet echt gênant, eerder... Well, ongelukkig? :'D

    I'm kinda inspirationless, atm. Dit is wat mijn vriendin heeft meegemaakt: We waren aan het lopen met gym en we moesten langs een hekje passeren. In plaats van dat ze er langs liep, deed ze stoer om erover te klimmen en viel ze plat op haar buik.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:50 ]


    help

    Oeh, een 8.
    Bij gym moesten we lopen op een parking, toen we klaar waren ging er iemand tegen een auto aanleunen en het alarm sprong aan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    9,8.
    De tas van iemand anders pakken, die dezelfde tas als jou heeft, daarmee naar huis gaan en dáár pas merken dat je de foute tas hebt meegenomen. Is bij mij gebeurd.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:53 ]


    Some people are art and do art at the same time

    9. Bij mij ook. Ohmy, ik schaam me daar nog altijd kapot voor. ._.

    Je bikinibroek kwijtraken tijdens het zwemmen. :Y) Nog nooit bij mij gebeurd, maar okay. :')

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:54 ]


    help

    Een 9, moet echt gênant zijn.
    Je ligt aan het strand, en komt er plotseling iemand naast je schreeuwen; 'Wat lig jij hier nu met je achterwerk bloot.'
    [Is gister gebeurd, niet met mij, maar toch.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha, omg. Een 8.

    In slaap vallen op het strand met een boek, om vervolgens verbrand wakker te worden met een witte rechthoek op je buik van waar je boek lag.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Geniaal, 9,5

    Door de broek heen schuren tijdens een basisschool musical.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    8.

    Je hond loslaten op het hondenveldje en dan de verkeerde hond terug mee naar huis nemen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    OMG, 9,9.

    In de tuin liggen en superluid meezingen met je MP3/iPod, en dat pas doorhebben als er iemand naar je roept.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha, 9
    Met een vriendengroepje zitten (waar ook jongens bijzitten) en dan iets uit je tas willen pakken - floept je tampon er eens uit. (bij een vriendin gebeurd, heb me doodgelachen)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    1. Elk ,meisje is wel eens ongesteld geweest.

    De tekst vergeten terwijl je voor 10.000 mensen aan het zingen bent.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 13:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    HAHA een 8. Een 3. Ik zou dan gelijk een ander liedje zingen. REMIX.

    Van de trap vallen, je been breken en krukken krijgen en als je dan weer thuis bent nog een keer van de trap vallen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 13:23 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."