• Zoals de titel al zegt: Rate de blunder
    Degene boven je geeft een blunder, jij geeft een cijfer tussen de 1 en de 10.

    Voorbeeld:
    Dingetje: De wc-deur vergeten op slot te doen
    Fishfingers: 4; Zout in je koffie doen, in plaats van suiker
    Kaboeeem: 7.3; Een tree van de trap over het hoofd zien en vervolgens van de trap vallen
    Etc.


    Ik begin:
    Struikelen over een scheerlijn van een tent, die je niet zag


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Onder 11 jaar: 6.9
    Boven 11 jaar: 8

    In een hele groep gillen, omdat je denkt dat er iets over je rug loopt, terwijl het je vriendin maar is die je kietelt. Niet echt gebeurd.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    4.7

    Je ziet in een menigte een heel knap iemand en je denkt dat diegene ook naar jou kijkt. De persoon loopt vervolgens jouw kant op. Je denkt dat die persoon naar jou toe loopt, maar dan blijkt het dat die persoon naar iemand anders loopt die iets verderop van jou staat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    5

    Over je eigen voeten struikelen, tegen een paal vallen en door de kracht ervan tegen een winkelraam gekatapulteerd worden en zo je broek scheuren.
    (Echt gebeurd bij mijn beste vriendin.)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Abelard schreef:
    8.

    Je hond loslaten op het hondenveldje en dan de verkeerde hond terug mee naar huis nemen.


    En hoe heb je het opgelost?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    een 8

    Naar een onbekend persoon in de stad schreeuwen heeey!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    6

    Bij zwemles de verkeerde mama bij de hand pakken en zeggen "o daar ben je mama!'


    ©1998

    9
    Een mannelijke leerkracht mama noemen


    Queer zijn is gewoon alles

    Auw, ook een 9.5

    Een (Genant) berichtje naar je vriendin sturen, maar het dan per ongeluk naar de hele klas sturen.


    Tijd voor koffie.

    8.3

    Cola hebben gedronken en dan zo hard moeten niezen, dat het je neus uit komt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Al is gehad, 7,5

    Praten tegen iemand, niet opletten en tegen een paal botsen

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 15:52 ]


    16 - 09 - '17

    8

    Iets op de computer kijken, wat je moeder niet goed zou keuren, en dan gaat ze ineens achter je staan en kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    6,2

    In een ander land iets met veel gebaren aan een plaatselijke bewoner proberen uit te leggen terwijl uiteindelijk blijkt dat 'ie gewoon Nederlands kan.


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    7

    Je eventwicht verliezen op de trap en dan op iemand (van het andere geslacht) vallen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    4

    doorlekken op een dae


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    8

    Door je knieen gaan en per ongeluk een scheet laten


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."