• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 3 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende


    yay, personages:
    Jongens:
    -"Knife John" <- Bendeleider <- Lolicia
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Jack Noah Johnson <- Bendejongen <- ShatterMe
    -Tyler Jay Montez <- Bendejongen <- Adnane
    -Benjamin Tyler Mc. Smith - Rijke jongen - MonkeySwag
    -Christiaan J. Janssen <- Rijke jongen - xLastKiss


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    -Charlie Swinton <- Bendemeisje <- Visenya
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje <- Wolfheart
    -Destiny Rose Montoya. <- Bendemeisje <- Adnane
    -Kara Isabella Jackson. <- Rijk meisje <- Aquari
    -Mirabel Christina Borges <- Rijk meisje - Abelard
    -Dawn Ariana Asshyiel - Bendemeisje - Scairp
    -Aymée Dominique Oakley - bendemeisje - Paradises

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 21:59 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [is goeed]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Oakley
    Ik loop verveeld door de straten, zoals gewoonlijk loopt er weer niemand die er een beetje rijk uitziet rond deze tijd op de straten. Nou ja, in ieder geval niet op de plekken waar ik ook ben. Ik heb ook niet heel veel gestolen en mensen in elkaar geslagen vandaag, gewoon omdat er nu niet veel goeds langs kwam. Ik loop langs het bendehuis, waar ik voor zover ik kan zien, niemand zie. Ik zucht eventjes en loop dan door. Als ik ergens bij de ingang van een klein parkje kom, ga ik rustig op de rand van de stoep zitten.

    [Iemand die Aymée wilt meeten ^-^?]


    That is a perfect copy of reality.

    ;x

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 21:05 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Hi guys, kan ik ergens met Charlie naartoe? ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [alex of chris lastigvallen?]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Visenya schreef:
    Hi guys, kan ik ergens met Charlie naartoe? ^^

    Ehm, ik heb nog geen post geschreven maar je kan wel naar John toe? Dan heb ik ook meteen inspiratie voor een post.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ehm, ik heb nog geen post geschreven maar je kan wel naar John toe? Dan heb ik ook meteen inspiratie voor een post.

    Allrightt, ik ga aan de gang. :'D

    @xLastKiss, anders komt Alex/Chris er ook bij ofzo?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ik kijk wel of ik er op kan reageren haha :D]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Guyss, woont het grootste deel van de bendemensjes weer in dat huis of wat? :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Visenya schreef:
    Guyss, woont het grootste deel van de bendemensjes weer in dat huis of wat? :'3

    Jaa, denk 't wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [lijkt me wel]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Charlie Swinton
    "Ik ben weg!" schreeuwde ik door het verlaten ogende huis heen. Niet dat mijn moeder het zou horen, die lag na haar dagelijkse portie alcohol weer halfdood op de bank. Ik trok aan de deur, die met een harde knal dichtviel. Als ik zo doorging zouden de scharnieren nog eens kapot gaan. Met een zucht liep ik de straat op. Natuurlijk woonde ik in de achterbuurt, maar een klein stukje bij het huis waar vrijwel iedereen (behalve ik, al begon ik daar wel mijn twijfels over te krijgen) woonde vandaan. Op mijn dooie gemak begon ik er naartoe te lopen, terwijl ik af en toe tegen een steentje of blikje aanschopte en de andere mensen die er liepen vuil aankeek.
    Na ongeveer vijf minuten gelopen te hebben kwam ik bij het huis aan. Zonder aan te kloppen stormde ik naar binnen. Ik keek rond, en zag dat de enige persoon die in de woonkamer zat Knife John was (of John, zoals ik hem liever noemde). Ik zuchtte nog eens, en plofte naast hem neer op de bank. "Ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik hier intrek," zei ik, met de twijfel in mijn stem duidelijk hoorbaar. Ik wilde hier al voor een langere tijd wonen, maar aan de andere kant wilde ik mijn moeder natuurlijk niet aan haar lot overlaten. Ze moest het van mij hebben: ik betaalde de rekeningen, maakte haar eten klaar, ruimde het huis op, deed eigenlijk alles dat zij zou horen te doen. Als ik er niet meer was zou ze er helemaal alleen voorstaan, met niets om zich aan vast te houden. Iedere keer haalde dit me weer over om toch bij haar te blijven, maar, dacht ik bij mezelf, misschien is het nu toch tijd om haar op eigen benen te laten staan. Ik kon immers niet altijd voor haar blijven zorgen.


    @Lolicia, I hope you don't mind dat ik John even in de woonkamer heb geplaatst, haha.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 18:23 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Ik heb Maya even naar Charlie en Knife John gestuurd, als jullie dat ten minste goed vinden? En het is een nogal korte post, sorry daarvoor, maar ik heb echt geen inspiratie.]

    Maya Rose Damero

    Door een klap word ik wakker. Geïrriteerd kijk ik op mijn mobiel om te kijken hoe laat het is. Jemig hé, ik had nog veel langer kunnen slapen.
    Met een zucht stap ik mijn bed uit en kleed me snel aan, ik borstel mijn haren en laat ze los hangen. Ik verwissel het shirt dat ik net aanhad voor een oversized shirt.
    Dan loop ik met een gaap door de grote bendehuis naar de woonkamer toe. Daar zie ik Knife John en Charlie zitten.
    Ik ga tegenover hun op de andere bank zitten en leg mijn benen op de bank zodat ik wat lekkerder zit.
    Verveeld begin ik een plukje haar om mijn vinger te winden en het weer los te laten. Heel even gaap ik. Ugh, ik hoop niet dat het weer zo'n dag word dat je gewoon helemaal niks te doen hebt en je nergens zin in hebt.
    Ik ga nu helemaal op de bank liggen op mijn rug en leg mijn handen op mijn buik en kijk naar het plafond toe.
    Veel helpt het niet tegen mijn verveling. Geïrriteerd zucht ik.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 18:41 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    “Knife John”
    Zweetdruppels rolden langs de zijkant van zijn hoofd naar beneden en zijn adamsappel bewoog in zijn keel. Grote, bange ogen keken naar het mes dat ik bedreigend voor hem hield. “Dus jij wilde onderhandelen, jongen?” Vroeg ik hem gevaarlijk.
    Hij was namelijk pas sinds kort drugs gaan gebruiken en nu probeerde hij met mij te onderhandelen voor de prijs, dat tolereerde ik niet en zeker niet van zo'n snotneus.
    In het zwakke licht van de spaarlamp kon je deels mijn gezicht zien – het was voornamelijk donker in de lege loods waar wij instonden. 'J-j-ja?' Had hij gevraagd met een onzekere stem. Ik begon te lachen, draaide me even om en draaide mij vervolgens snel weer om – om hem hard in zijn maag te slaan. Hij kromp in elkaar en spuugde wat bloed en speeksel eruit, maar hij werd nog steeds vastgehouden door twee andere gozers die ik had meegenomen. “Had ik dat goed gehoord? Zeg 't nog eens.”
    'N-n-nee.'
    “Goed.” Begon ik en ik liep terug naar de stoel die er stond. “Aangezien je niet zo goed de regels weet, breng ik je ze wel even bij,” en ik grinnikte door wat ik net zei. De jongen wist niet wat hem zou overkomen.
    “Eerst pak ik je geld af en ik wil nooit, maar dan ook echt nóóit,” ik keek hem met een serieuze en gevaarlijke blik aan voor ik verder ging. “tegengesproken worden.”
    Ik keek een andere jongen aan die aan mijn kant stond en gaf hem het teken. Meteen kwam de jongen in actie en duwde de slungelige jongen tegen de muur aan, waarna hij vervolgens een paar kopstoten kreeg van de forse jongen. Bloed kwam er uit de neus van de jongen druppelen, omdat zijn neus gebroken was. Hij viel op de grond en vlak voor hij bewusteloos raakte, liet ik een geniepig valse lach horen, trapte hem een paar keer in zijn maag, en ging toen door mijn knieën zakken om bij hem vervolgens in zijn oor te fluisteren: “De volgende keer word het je dood als je het weer probeert.”
    De forse jongen gooide de drugs naast hem neer en ik pakte het geld van de jongen, waarna ik wegliep, terug naar huis. Klootzak.
          Eenmaal thuisgekomen had ik in een grote stoel plaatsgenomen. Niet vlak daarna zag ik Charlie binnenkomen en naast mij, op een andere bank, plaatsnemen. 'Ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik hier intrek,' er klonk een twijfel in haar stem voor.
    “Dat was 't allang.” Had ik een beetje met een norse stem gezegd – nog steeds een beetje chagrijnig door de deal van net. Wat een lef had die gozer! “Pak nu je spullen en vertrek.”
    Dan zie ik dat Maya in haar overgrote t-shirt aan komt lopen en op een andere bank languit gaat liggen.

    Nee hoor, dat maakt niet uit. Als je er niets mee kan dan moet je het even zeggen, dan ga ik het proberen aan te passen :].

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 18:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Changed plans, ik stuur Chris wel op aymée af en Jade gaat naar de rest whoop
    Alex James Adams
    Ik droogde mijn haar af en trok mijn trui over mijn shirt aan, waarna ik snel mijn haar deed, beanie op en door het gigantische huis mijn weg baande naar de voordeur. Daar lag mijn kat te slapen. Ik grinnikte en duwde het beest opzij, waarna ik de deur opende. Ik liep naar buiten, naar het park. Ik had toch niet zo veel te doen, en ik kon maar beter niet binnen gaan zitten. Ik zuchtte, en keek om me heen. Het leek wel alsof iedereen altijd haast had, alsof ze nooit eens wachtten. Ik zette mijn iPod aan, deed mijn oortjes in, en meteen knalde In a Perfect World van Kodaline door mijn oren. Ik begon zachtjes mee te zingen terwijl ik liep.

    Christiaan J. Janssen
    Ik zwaaide vrolijk met mijn benen terwijl ik met mijn pas geverfde haar speelde, en glimlachte vrolijk naar de mensen die voorbij liepen. Ik had al de hele dag buiten gezeten maar ik was nog steeds niet van plan om naar huis te gaan. Zuchtend keek ik naar mijn schoenen, die ik de vorige dag nieuw had gekocht. Ik had er roze veters in gedaan en daarom was mijn vader boos op me geworden. "Roze is voor homo's. Ben jij een homo?" Had hij naar me geschreeuwd toen ik binnen kwam met de schoenen. Hij moest eens weten. Ik zuchtte en keek op mijn horloge. Het werd misschien wel tijd om naar huis te gaan. Langzaam stond ik op van het muurtje en begon richting huis te lopen, door het park; mijn favoriete route. Na een tijdje lopen kwam ik bij de ingang van het parkje. Ik lette niet heel goed op, en struikelde hierdoor over een meisje dat op de grond zat.

    Jade Alisha Daniels
    Na nog een kwartier rondgelopen te hebben, een paar zakken te hebben gerold en 100 euro rijker vond ik het wel genoeg geweest. Het begon aardig af te koelen en shorts en dunne gympies waren niet geschikt voor dit weer. Opeens hoorde ik geschreeuw en draaide me om, terwijl ik probeerde te kijken wat er aan de hand was. Ik zag een man waar ik net 50 euro van had gejat naar me wijzen, pratend met een politieagent. "Shit."Mompelde ik in mezelf, ik had dit de laatste tijd heel vaak, ik begon slordig te worden. Ik begon te rennen zodra de agent naar me toe kwam lopen. Na een tijdje kwam ik terecht in een bos, en schudde de agent af. Ik was intussen een paar keer gevallen en door gemene bosjes gelopen, en mijn benen begonnen aardig pijn te doen. Ik keek naar mijn benen en zag dat ze vol met schrammen en bloed zaten. "Gadverdamme" zuchtte ik, terwijl ik voorzichtig door liep naar het huis. Daar hoopte ik maar dat er niet al te veel op de grond zou komen, zodat ik niets op hoefde te ruimen. Ik stapte naar binnen en zag John, Maya en Charlie zitten. "Honey, I'm home" zei ik met een klein grijnsje, terwijl ik ze een voor een aankeek.


    And right from that moment, you took my breath away.