• Klik.



    In het land Sistris, ver van onze wereld vandaan, is een groot rijk te vinden genaamd Siephin.
    Als in het rijk een oorlog uitbreekt moet de Koninklijke familie vluchten voor de gevaren die
    voor hun gekomen zijn. De twee zoons van Koning Jewelle McMoragne zijn de enige die het
    overleven, samen met hun kokkin Proade, die ze eigenlijk helemaal niet kennen. Samen
    reizen ze door het land om bij de afgesproken plek aan te komen waar de zoons veilig
    zouden moeten zijn. De grote vraag blijft uiteraard of het wel zo veilig zal zijn als ze denken.
    ~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~


    ~ Vier abos, anders begin ik niet.
    ~ Alle rechten behoren tot mij toe.
    ~ Abo's en kudo's zouden lief zijn.
    ~ Reacties zijn ook erg awesome.
    ~ OP, fantasy, actie, romantiek.


    Ik zal ook gelijk de reden verklaren waarom ik bij vier
    abo's pas wil beginnen: Ik wil lezers hebben, ik wil reacties
    hebben. Bij mijn andere verhalen reageren er hoogstens
    drie personen (en op twee verhalen maar ééntje) en dan
    wordt het schrijven minder leuk voor mij. Ik hoop jullie hierbij
    goed ingelicht te hebben, en dat jullie een kijkje zouden
    willen nemen. Ik weet dat het alles behalve netjes is, geloof
    me. Maar ik wil gewoon dat mijn verhaal echt gelezen wordt.


    XOX.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:13 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Sorry, maar het leek me leuk tot ik zag 'bij vier abo's begin ik'. Dat vind ik persoonlijk een klein beetje van de zotte. Maar goed.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Sorry, maar het leek me leuk tot ik zag 'bij vier abo's begin ik'. Dat vind ik persoonlijk een klein beetje van de zotte. Maar goed.

    + je schrijft voor jezelf.


    Some people are art and do art at the same time

    Klopt, maar ik krijg gewoon geen lezers, en ik krijg graag feedback. En ik vind vier nog niet bepaald een vreemd aantal. Ik had ook om 20 abo's kunnen vragen, want dat heb ik ook al geregeld gezien - en dat terwijl die mensen er al zo'n 10 hadden of zo. Tja, gelukkig zijn daarover de meningen verdeeld.


    I'm your little ray of pitch black.

    Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self. - Cyril Connolly.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:21 ]

    Ik doe het ook voor mezelf, maar ik wil ook dat mensen het lezen. Ik wil feedback. Ik snap jullie heel goed, zo was ik normaal ook. Maar ik wil wel dat mensen mijn verhalen lezen, want ik deel ze graag.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb een abo genomen, het ziet er ontzettend gaaf uit en ik ben benieuwd!

    Normaal gesproken hou ik er ook niet van als mensen zeggen dat ze bij een bepaald aantal abo's beginnen, maar ik snap je wel. Jij steekt altijd veel tijd in je verhalen en het is niet leuk als er dan maar twee mensen reageren. Natuurlijk schrijf je voor jezelf en omdat je het zelf leuk vind, maar reacties maken alles altijd wel beter dus ik neem het je niet kwalijk dat je nu pas bij vier abo's wilt beginnen [:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Misschien moet je gewoon eerst iets van een proloog online zetten. Ik neem geen abo's op verhalen die nog geen hoofdstukken hebben. Aan de hand van een proloog kan ik zien of je goed schrijft. Als dat het geval is verdien je een abo. Later kun je nog altijd beslissen om niet meer verder te schrijven als je niet genoeg abo's hebt.


    And in that moment, we were infinite.

    CherokeeRose schreef:
    Klopt, maar ik krijg gewoon geen lezers, en ik krijg graag feedback. En ik vind vier nog niet bepaald een vreemd aantal. Ik had ook om 20 abo's kunnen vragen, want dat heb ik ook al geregeld gezien - en dat terwijl die mensen er al zo'n 10 hadden of zo. Tja, gelukkig zijn daarover de meningen verdeeld.

    Ja, lezers komen namelijk ook niet uit de lucht vallen. Koop credits, zet je story in de spotlight, promoot je story niet alleen maar in één topic, maar ook in topics waar ze stories zoeken. Zet je story in blogs waar je reclame kunt dumpen. Serieus, na een paar dagen krijg je niet meteen een tig aantal lezers.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ja, lezers komen namelijk ook niet uit de lucht vallen. Koop credits, zet je story in de spotlight, promoot je story niet alleen maar in één topic, maar ook in topics waar ze stories zoeken. Zet je story in blogs waar je reclame kunt dumpen. Serieus, na een paar dagen krijg je niet meteen een tig aantal lezers.


    Vooral dit inderdaad.

    fallenbadass schreef:
    Ik heb een abo genomen, het ziet er ontzettend gaaf uit en ik ben benieuwd!

    Normaal gesproken hou ik er ook niet van als mensen zeggen dat ze bij een bepaald aantal abo's beginnen, maar ik snap je wel. Jij steekt altijd veel tijd in je verhalen en het is niet leuk als er dan maar twee mensen reageren. Natuurlijk schrijf je voor jezelf en omdat je het zelf leuk vind, maar reacties maken alles altijd wel beter dus ik neem het je niet kwalijk dat je nu pas bij vier abo's wilt beginnen [:


    Dankjewel. <3 Fijn dat toch iemand het begrijpt, haha.

    Misschien moet je gewoon eerst iets van een proloog online zetten. Ik neem geen abo's op verhalen die nog geen hoofdstukken hebben. Aan de hand van een proloog kan ik zien of je goed schrijft. Als dat het geval is verdien je een abo. Later kun je nog altijd beslissen om niet meer verder te schrijven als je niet genoeg abo's hebt.


    Dat zou ik inderdaad wel kunnen doen, en waarschijnlijk ga ik daar dadelijk aan beginnen. (: Thanks.

    (...)
    Ja, lezers komen namelijk ook niet uit de lucht vallen. Koop credits, zet je story in de spotlight, promoot je story niet alleen maar in één topic, maar ook in topics waar ze stories zoeken. Zet je story in blogs waar je reclame kunt dumpen. Serieus, na een paar dagen krijg je niet meteen een tig aantal lezers.


    Ik snap ook wel dat die niet uit de lucht komen vallen, ik heb wel besef van realiteit. Ik was ook wel van plan om zulke dingen te doen, maar ik dacht dat ik gewoon beter eerst hier kon beginnen. Maar bedankt voor de tips, dat ga ik ook zeker wel doen nu. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:

    Ik snap ook wel dat die niet uit de lucht komen vallen, ik heb wel besef van realiteit. Ik was ook wel van plan om zulke dingen te doen, maar ik dacht dat ik gewoon beter eerst hier kon beginnen. Maar bedankt voor de tips, dat ga ik ook zeker wel doen nu. (:

    Graag gedaan iig. Het is ook niks persoonlijks en ik snap dat je bij de vier abonnees wilde beginnen, maar iedereen haakt dan juist af. Ik bedoel het dus gewoon goed. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Graag gedaan iig. Het is ook niks persoonlijks en ik snap dat je bij de vier abonnees wilde beginnen, maar iedereen haakt dan juist af. Ik bedoel het dus gewoon goed. :'D


    Dat begrijp ik wel, maar jullie komen ook zo met zijn allen ineens, haha. Maar het is haast deprimerend om te zien hoe weinig mensen mijn verhalen lezen terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn schrijfkunsten en dat terwijl ik soms slecht geschreven verhalen zie met meer dan honderd abo's. Ik vind vier nog weinig, maar oké om abo's vragen is inderdaad ook wel wanhopig. Maar dat ben ik dan ook, ik ga er niet eens over liegen, hahaha. En ik meen het, bedankt. ik ga er ook zeker wat mee doen. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik wel, maar jullie komen ook zo met zijn allen ineens, haha. Maar het is haast deprimerend om te zien hoe weinig mensen mijn verhalen lezen terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn schrijfkunsten en dat terwijl ik soms slecht geschreven verhalen zie met meer dan honderd abo's. Ik vind vier nog weinig, maar oké om abo's vragen is inderdaad ook wel wanhopig. Maar dat ben ik dan ook, ik ga er niet eens over liegen, hahaha. En ik meen het, bedankt. ik ga er ook zeker wat mee doen. (:


    Ugh, daar erger ik me zo erg aan ;c
    Anyway, ik zal straks een kijkje nemen :]

    Limits schreef:
    (...)

    Ugh, daar erger ik me zo erg aan ;c
    Anyway, ik zal straks een kijkje nemen :]


    Haha ik ook...
    Maar bedankt, meer vraag ik niet. (:

    Ik zal proberen de proloog er straks op te hebben zodat jullie wat meer weten over de manier waarop ik schrijf en zo. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    Haha ik ook...
    Maar bedankt, meer vraag ik niet. (:

    Ik zal proberen de proloog er straks op te hebben zodat jullie wat meer weten over de manier waarop ik schrijf en zo. (:

    Mooizo, dan zet ik een abo, maar dan alleen voor de proloog, als je schrijfstijl me niet bevalt, verwijder ik die. ;'D


    Some people are art and do art at the same time