• The Immortal:

    Samenvatting:
    Het verhaal speelt zich af in een geheel andere dimensie. Als je onstervelijk bent kun je toetreden.
    Er bestaat een hele grote groep in het geheim dat zich ''The Immortal'' noemt. Het enige wat zij willen is macht, rijkdom en overname van de wereld. Alleen de mensen die voldoende getraind zijn, kunnen hun gave ook in de aardse dimensie gebruiken.

    Informatie over The Immortals:

    Wat voor mensen zijn Immortal?
    Werkelijk iedereen kan Immortal zijn. Ze hebben een gouden hart die licht uitzend naar buiten toe. Enkel als zij hun ontdoen van hun kleding kun je dit zien.

    In wat voor demensie leven zij?
    Ze leven in een demensie waar alle onstervelijken bijeenkomen om hun plannen te bespreken om de mensheid uit te roeien. Toch zitten er goede Immortals bij die het spelletje mee spelen maar ondertussen de aarde proberen te redden en te waarschuwen.

    Kunnen mensen Immortal worden?
    Ja, dit is zeker mogelijk. Als een zeer hoog getrainde Immortal je hart eruit rukt, groeit er langzaam een nieuwe van goud.

    Wat zijn de gaven van de Immortals?
    ~Gedachten lezen van mensen maar niet van anderen Immortals.
    ~Ze hebben een bijzondere spierkracht. Ze kunnen vechten als de beste.
    ~Ze kunnen teleporteren naar verschillende plaatsen.
    ~Als ze zich inspannen straalt hun hart nog meer licht uit zodat ze echt extreem sterk zijn (Bijv. iemand kunnen vermoorden door hem/haar enkel aan te kijken.)
    ~Ze hoeven geen voedsel of drinken tot zich te nemen.

    Kunnen Immortals ook kinderen krijgen?
    Ja, dit kan door de ogen te sluiten en elkaars gouden hart aan te raken. Het gouden hart gaat zo erg gloeien, dat het proces vanzelf in gang komt. Let op.. Dit werkt alleen als ze echt verliefd zijn.


    Invullen als je mee wilt doen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Immortal goed of slecht [indien je een mens bent n.v.t]:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    ~Ik wil een echt verhaal tot stand laten komen in deze RPG... Ik verwacht dan ook dat je meer dan vier zinnen typt.
    ~Maak je personage zo uitgebreid mogelijk. Laat zien waar hij/zij voor staat.
    ~Moorden is niet toegestaan, tenzij toestemming van de eigenaar van andere personage.
    ~16+ is toegestaan, maar probeer het nog wel classy te houden.
    ~Als je meedoet, blijf dan goed op de hoogte van de RPG en mail mij als je afwezig moet zijn voor welke reden dan ook.



    Shadow Cross ~ Mannelijk ~ Goede Immortal by Paddo
    Jacelyn " Jacey" Felice Frazier ~ Vrouwelijk ~ Goede Immortal by HippieDream
    Mia Sera Roberts ~ Vrouwelijk ~ Slechte Immortal by Etoiles
    Prue Amarra Mortimer ~ Vrouwelijk ~ Slechte Immortal by Rider
    Percevale "Percy" O'Connor ~ Mannelijk ~ Slechte Immortal by TragicYouth

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 9:33 ]

    Ik wil een meisje graag.
    Ik zal haar proberen vandaag of morgen in proberen te vullen.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart,
    Je wilt een meisje.. Immortal of niet, en goed of slecht?
    Liefs,

    Etoiles schreef:
    Wolfheart,
    Je wilt een meisje.. Immortal of niet, en goed of slecht?
    Liefs,


    Immortal, en goed.:Y)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 19:59 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oké, ben benieuwd naar je rol!
    Ik neem straks zelf ook de tijd om een rol aan te maken.

    Ik wil best een vrouwelijk mens reserveren - maar ik vind dat met die kinderen krijgen een beetje vaag. :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een Immortal jongen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Malou Riley Black
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 132
    Immortal goed of slecht [indien je een mens bent n.v.t]: Immortal, goed.
    Karakter: Malou is opzich wel een vrolijk meisje, maar ze kan ook erg teruggetrokken zijn. Ze kan ook erg onzeker zijn en verlegen in de buurt van andere, vooral in de buurt van jongens.
    Maar als ze met vrienden is, is ze wat zekerder.
    Als je haar leert kennen merk je dat ze ervan houdt om te lachen. Malou kan soms ook wel gek doen.
    Sommige mensen of Immortals vinden Malou er eng/bedreigend uitzien door haar uiterlijk, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo.
    Malou houdt niet van mensen of Immortals die bevooroordeeld zijn en mensen meteen veroordelen als ze ze zien.
    Ze houdt er niet zo van om haar hart te laten zien, daarom doet ze het ook niet vaak.
    Malou is niet snel jaloers, ze gunt andere veel.
    Ze vindt het niet kunnen dat de Immortals de mensen willen uitroeien, daarom helpt ze de mensen.
    Malou zal niet zo snel haar gevoelens uiten, en ze kan haar gevoelens goed verbergen. Alleen degene die haar goed kennen kunnen haar echte emoties zien en kunnen weten hoe ze zich voelt.
    Malou vertrouwt niet zo snel mensen of Immortals. Ze moeten haar vertrouwen kunnen winnen.
    Uiterlijk:



    Malou heeft zwarte haren en lichtblauwe ogen. In haar haar zitten krullen, en haar haar is redelijk lang.
    Haar lippen zijn mooi rood en vol, en haar neus is eigenlijk een klein wipneusje.
    Malou haar lichaam zit voor de rest vol met tatoeages, maar die betekenen wel iets voor haar.
    Extra: Malou houdt van zingen, en ze kan het ook wel goed. Maar ze doet het niet vaak omdat ze nogal verlegen is. Ze doet het meestal alleen in de buurt van degene die haar vrienden zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 13:24 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hoe oud moet een Immortal eigenlijk zijn?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dit klinkt als een goeie RP! :)
    Ik maak gewoon gelijk een jongen Immortal aan, goede kant :)

    Naam: Shadow Cross
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 1839
    Immortal goed of slecht [indien je een mens bent n.v.t]:
    Karakter:

    Shadow is een persoon die al veel van het leven zelf af weet,
    Door de jaren heen heeft hij genoeg geleerd om te onderscheiden van wat goed en slecht is,
    Maakt niet uit voor welk ras dan ook.
    Shadow haat het daarom ook als andere Immortals een ras uit willen roeien,
    Hij vind dat een van de belachelijkste dingen die er bestaan.
    Shadow is zelf een persoon die alles lief heeft, het liefst alles laat leven en daarom ook het liefst mensen helpt,
    Maar als het moet, dan draagt hij twee gezichten, een gezicht dat liegt en een gezicht zoals hij werkelijk is.


    Uiterlijk:



    Extra: Shadow verbergt het liefst zijn gouden hart, hij houdt er namelijk niet van als die te erg gloeit of zichtbaar is.

    @Exposed
    Snap ik wel, maar het is en blijft mythe/fantasie. hihi.

    @Abelard
    Natuurlijk mag dat.

    @Wolfheart
    Je mag zelf kiezen. Ze zijn onsterfelijk dus je kunt ze zo oud of jong maken als je maar wilt.
    En een super personage heb je aangemaakt, ik zal je erbij zetten.

    @Paddo
    Super, ik zet je erbij!

    Naam: Mia Sera Roberts
    Geslacht: Vrouwlijk
    Leeftijd: 1000
    Immortal goed of slecht [indien je een mens bent n.v.t]: Immortal slecht
    Karakter: Mia is een ijskoud figuur. Het lijkt net alsof ze geen hart heeft en is heel koud en afstandelijk tegenover andere Immortals/mensen. Als ze alleen is kan ze haar masker afdoen en zou iedereen haar vrij emotioneel vinden overkomen. Ze is sadistisch als het gaat over het uitmoorden van mensen. Ze wilt eerst met ze 'spelen' voordat ze eindelijk vermoord. Ze is brutaal, maar met een speelse twist. Mensen kunnen dus nooit volop boos worden omdat het wel uit een grappige hoek kan komen. Ze is totaal geen gezelschapsmens, tenzij ze echt verplicht is om te vechten voor de Immortals. Dan gaat ze over lijken. Ze is ook toneelspelend tegenover anderen om te voorkomen dat ze de ware Mia zien, want daarachter zit toch een vrij kwetsbaar meisje.
    Uiterlijk:


    Mia heeft prachtig vol blond haar en volle lippen. Ze heeft groenbruine ogen wat haar zeer aantrekkelijk maakt. Ook heeft ze een hartvormig gezicht. Ze is 1.70 lang en weegt ongeveer 60 kilogram.
    Extra: Mia is haar moeder verloren toen ze nog maar 10 was. De moordenaar was een goede Immortal omdat haar moeder de mensen ook wilde uitroeien. Dit staat op Mia's netvlies gebrand, en ze wilt er alles aan doen om haar moeders droom alsnog waar te maken.

    Mag ik een vrouwlijk goede immortal reseveren?
    Ik vul hem als ik terug ben van shoppen in ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het klinkt echt vet cool. Is er nog plaats voor een slechte vrouwelijke immortal, of krijg je dan teveel vrouwen?


    Happy Birthday my Potter!

    Het is wel een perfecte wereld dan voor een Mannelijke Immortal :D xD
    Sorry kon die opmerking niet laten :P

    Paddo schreef:
    Het is wel een perfecte wereld dan voor een Mannelijke Immortal :D xD
    Sorry kon die opmerking niet laten :P


    Haha ik lag me nu rot. Lekker in een restaurant....


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial