• Hebben jullie dat ook weleens? Dat je iets vindt in een boek dat je van de bibliotheek hebt geleend? Ik was vandaag in de bieb en toen heb ik wat boeken voor in de vakantie meegenomen, en daar zat zo'n raar briefje in. Volgens mij was het van vakantievriendin naar vakantievriendin, en het zat er al een tijdje in (1 april, was de datum dat die brief was verzonden).

    Hebben jullie ook weleens een boek van de bieb geleend waar iets in zat van de vorige eigenaar?


    Searching heavens for another earth

    Ik heb wel eens kassabonnetjes gevonden tussen boeken, maar die waren zo gesleten dat ik niet meer kon lezen wat erop stond. :'D

    Nu ben ik benieuwd naar wat er in die brief stond (cat). Op boekenleggers, die vol met ezelsoren zitten, na heb ik nooit wat gevonden in die boeken.


    The odds are néver in our favor.

    Voornamelijk bonnetjes (lol)
    Nup, niks bijzonders, één keer een paar gedroogde blaadjes :S


    Nypmh > Yaspis

    Het bonnetje van de vorige lener, haha. Dus ik kon zien wie dat was, maar ik kende die persoon verder niet. Verder heel vaak pentekeningen en andere dingen die je er helaas niet meer uit kunt halen ):


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    nu wil ik eigenlijk weten wat er in de brief stond xP

    niets bijzonders bij mij, alleen oude boekenleggers =[


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Kassabonnetjes en foldertjes van andere boeken.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Meestal bonnetjes.. meestal kijk ik daar dan op voor suggesties XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Knight schreef:
    Nu ben ik benieuwd naar wat er in die brief stond (cat). Op boekenleggers, die vol met ezelsoren zitten, na heb ik nooit wat gevonden in die boeken.


    Nou, het was in een soort 9gag-taaltje geschreven met heel veel omg's en ik begreep er eigenlijk niet zoveel van. Wel had de schrijver heel erg veel zin in vrijdag. En oh, de initialen waren T en G.


    Searching heavens for another earth

    Ja. Ik leende eens een boek die ik moest lenen voor school en in dat boek zag ik het uitleenbriefje van een meisje ook op mijn school zat, twee jaar ouder. Best wel grappig.
    Anders kom ik ook nog veel van die briefjes tegen, soms stukjes die ze als bladwijzer gebruiken en eens een wenskaart/postkaart van Charlie chaplin, een andere keer een uitleenkaart (toen er nog geen digitale uitleenpas bestond, met stempeltjes etc) ergens uit eind de jaren 90


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Meh.. voornamelijk snot en bloed of een combinatie ervan (cat)

    Wat mensen wel niet allemaal uitsmeren bahbah


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Shion schreef:
    Meestal bonnetjes.. meestal kijk ik daar dan op voor suggesties


    Als ik al eens naar de bieb ga. Ze hebben hier niet zoveel, laat staan deftige boeken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Grappig haha. Nee, ik vind die dingen eigenlijk nooit, maar ik ben dan ook al in geen jaren in de bibliotheek geweest. Volgens mij vooral omdat je na je 16de voor een abonnement moest gaan betalen en ik de boeken dan gewoon kocht.


    Your make-up is terrible

    Biebbonnetjes, ik kijk altijd of er nog leuke boeken op het bonnetje staan (:


    Take risks and conquer your fears.

    Bonnetjes en lelijke kindertekeningen.
    Ooit had iemand een penis getekend bij een jonge -.-

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 22:00 ]


    -

    Wrennah schreef:
    Bonnetjes en lelijke kindertekeningen.
    Ooit had iemand een penis getekend bij een jonge -.-


    Hebben jongens die niet altijd..?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you