• Drie Demi-Gods werden ontvoerd door de God Hades. Hades dwingt Zeus om zijn bliksemschicht te geven, het meest krachtigste wapen ter wereld, in ruil voor de ontvoerde Demi-Gods. Zeus geeft niks om de drie ontvoerde halfbloeden maar de goden van Olympus zijn erachter gekomen dat de halfbloeden bijzondere krachten hebben, het zijn kinderen van Hephaistos, de God van smeedwerk, vuur en ambachten. De halfbloeden kunnen samen een nog krachtiger wapen maken dan de bliksemschicht, en als Hades die in handen krijgt neemt hij Olympus over. Omdat de goden druk bezig zijn met hun eigen oorlogen krijgen wij, de andere halfbloeden, de opdracht om ze terug te halen.


    Rollen: [van elke god het liefst één.]
    -[Kind van Aphrodite] | Ritual | Amaranthé Doreah Freylin 1,17
    -[Kind van Apollo] | Sydrian | Lainey Desai 1,5
    -[Kind van Ares] | Gawain | Damian Xifos Machon 1,15
    -[Kind van Athena] | Chilaw | Sorena Meÿa Lastornh 1,16
    -[Kind van Demeter] | Blutbad | Drew Dion Geller. 1,9
    -[Kind van Dionysus] | Skull | Ophelia Chrysante Aedefos. 1,10
    -[Kind van Hades] | DarkMark | Theseus Aiden Silverton 1,17
    -[Kind van Hermes] | Ranger | Reyna Iphigenia Jefferson. 1,9
    -[Kind van Poseidon] | Limits | Niamh ‘Nim’ Fennay. 1,5
    -[Kind van Zeus] | Edgar | Jace Leonidas Sotir. 1,4

    Saters:
    - IsA20 | Leon Arrow.- 8


    Regels:
    -Minimaal vijf regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Delphi, of Limits maken nieuwe topics aan.



    Het begin:

    Iedereen is op de halfbloedheuvel. Het is zeven uur ’s avonds en iedereen heeft zich verdeeld in twee groepen, zo komen de monsters hen minder snel op het spoor. Voor communicatie moeten ze een mobiel gebruiken, maar ze hebben afgesproken dat ze zo min mogelijk contact houden. Om uit de onderwereld te komen heb je parels nodig, die door heel Amerika liggen. Daarom gaan ze allemaal opzoek naar de parels. Op de kaart staan twee locaties afgegeven, daar liggen de parels. Wanneer de teams allebei een parel hebben bemachtigt, komt de volgende plek op de kaart tevoorschijn. Voor Team 1 ligt de parel in het grootste warenhuis van Washington, en voor Team 2 ligt de parel in een pretpark in L.A.

    Team één reist via de pegasi, en team twee bedenkt nog een paar opties, zodat ook zij van start kunnen gaan.




    Team 1:
    - Jace Leonidas Sonir.
    - Drew Dion Geller.
    - Niamh ‘Nim’ Fennay.
    - Reyna Iphigenia Jefferson.
    - Theseus 'Theo' Silverton.
    - Lainey Desai.

    Team 2:
    - Sorena Meÿa Lastornh.
    - Ophelia Chrysante Aedefos.
    - Leon Arrow.
    - Damian Xifos Machon.
    - Amaranthé Doreah Freylin.


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 13:41 ]

    | Lainey zit voor Jace op de pegasus. |


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    | Lainey zit voor Jace op de pegasus. |
    [Ik pas het aan]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niamh ‘Nim’ Fennay.

    "Waarom zou je denken dat ik dat nodig zou hebben?" vraagt Reyna nogal bot. "Trouwens, ik ben niet gewond of zo, dus ik wil niet in een hoopje as veranderen. We gaan het nog nodig hebben voor belangrijkere dingen dan... misselijkheid," Ik knik, ze heeft gelijk. Ik heb gehoord wat er vorig jaar met haar was gebeurd in het kanomeer, maar zelf was ik er niet bij. Misschien dat ze daarom nu zo misselijk is. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Jace ook trager begint te vliegen. "Hee, Reyna! Kijk eens onder je!" Bitst hij. "Dit is heel wat anders dan het kanomeer." Kwaad staar ik hem aan. "Jace, kappen! Ze heeft het al erg genoeg zonder jou geniale opmerkingen!" Mijn blik glijd naar Theo, die rood aanloopt van woede. "Zorg jij maar dat je 'partner' voor je blijft zitten," zegt hij dan. Ik grinnik even en richt me dan weer boos op Jace. "Ja, jij bent wel de laatste die zoiets mag zeggen met je bange vriendinnetje voorop," snauw ik geïrriteerd. Even kom ik in de verleiding op de pegasus van Jace en Lainey de opdracht te geven om een duikvlucht te maken, maar dan bedenk ik me dat Jace de zoon is van Zeus. Het is niet dat ik bang ben voor Zeus, maar Jace kan wel de lucht besturen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 12:21 ]

    Drew Dion Geller ~ Demeter - Team 1

    Als snel stappen we pegasi, die kort daarna gaan vliegen. Reyna heeft zoals verwacht een slecht humeur. Wat komt doordat ze misselijk is, blijkt nu. Op een pegasus reizen is ook niet mijn favoriete manier van reizen maar het gaat wel snel. Het rare gevoel in mijn maag zal pas weer weg gaan als ik vaste grond onder mijn voeten heb. Dus ik kan het Reyna niet kwalijk nemen dat ze zo reageert op Niamh. Hopelijk voelt ze zich beter als we stoppen en de pegasi laten rusten. Jace helpt niet echt mee. Waarschijnlijk mag hij Reyna niet zo. Ik hoop maar dat Niamh de pegasi niet te lang laat door vliegen. Of mijn pegasus duikvluchten laat maken. Want dan word ik wel misselijk.
    'Niamh, hoe lang blijven we nog vliegen?', vraag ik aan haar.


    Physics is awesome

    Lainey Desai || Apollo || Team één
    'Kijk gewoon voor je. Kijk naar de zon die ondergaat,' zegt Jace. 'En als die ondergegaan is dan? Dan heb ik nergens meer om naar te kijken.'
    Niet veel later vraag ik aan hem of er iets is, omdat ik eerder iets in zijn ogen had gezien. 'Nee, er was niks,' zegt hij na een tijdje. Ik geloof hem niet, hij moest veel te lang na denken over het antwoord.
    In een poging niet naar beneden te kijken bestudeer ik de rest van de leden van team één en valt het me op dat Reyna er nogal misselijk uitziet. Voor enkele seconden vraag ik me af of zij ook hoogtevrees, maar al snel bedenk ik me dat ze ooit van een pegasus gevallen is, een gedachte die me nou niet bepaald geruster maakt. Wat als ik ook val? Niamh heeft het zo te zien ook opgemerkt en gaat naast Reyna vliegen, maar die lijkt haar hulp niet te accepteren. Ik hoor Jace achter me grinniken en ik wil net tegen hem zeggen dat hij geen rotopmerkingen moet maken, als hij het al zegt. 'Hee, Reyna! Kijk eens onder je! Dit is heel wat anders dan het kanomeer.' Haast automatisch kijk ik nu naar beneden en wanneer ik zie hoe ver we van de grond - of beter gezegd: water - verwijderd zijn - begint de angst echt toe te slaan en ik verstijf er compleet van. Met moeite weet ik mijn blik los te scheuren, om vervolgens dichter tegen Jace aan te kruipen. Mijn ogen knijp ik stijf dicht en ik probeer me voor te stellen dat we gewoon op de grond staan.
    Jace is inmiddels in een ruzie met Theseus en Niamh belandt. 'Jace, kappen! Ze heeft het al erg genoeg zonder jouw geniale opmerkingen!' schreeuwt Theseus woedend. 'Zorg jij maar dat je "partner" voor je blijf zitten.' Verschrikt open ik mijn ogen. Is hij van plan me er af te duwen? Niamh grinnikt om Theseus' opmerking. 'Ja, jij bent wel de laatste die zoiets mag zeggen met je bange vriendinnetje voorop,' snauwt ze. Ik houd mijn gezicht zo goed mogelijk in de plooi, om voor hen te verbergen dat ze me gekwetst hebben. Dat zouden ze waarschijnlijk alleen maar amusant vinden.
    Ik kijk de andere kant op, terwijl ik zachtjes tegen Jace mompel: 'Ik wil naar huis.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 0:08 ]


    help

    *marthie dat was Theo met het kappen *


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    *marthie dat was Theo met het kappen *


    So you're telling me i've got to change all of that shit? D: probeer ik morgenochtend, kay?


    help

    Ranger schreef:
    (...)

    So you're telling me i've got to change all of that shit? D: probeer ik morgenochtend, kay?
    [Yeah, pretty much and okay,]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reyna Iphigenia Jefferson | | Hermes | | Team 1
    Ondertussen bevonden ze zich boven de zee. Reyna had het voor elkaar gekregen om zichzelf wat te kalmeren en zat nu meer ontspannen op de pegasus, totdat ze Jace' opmerking hoorde en ze hem van zijn pegasus wilde duwen, ook al zou dat niets uitmaken omdat hij als supermarkt over het wateroppervlak zou kunnen scheren.
    "Hé, Reyna! Kijk eens onder je. Dit is wel wat anders dan het kanomeer." Als blikken konden doden, was Jace nu een hoopje as geweest. Reyna had maar al te graag gewild dat dat dan ook kon.
    Net voordat ze een opmerking wilde maken, was Theo haar voor.
    "Jace, kappen! Ze heeft het al erg genoeg zonder jouw geniale opmerkingen!"
    "Ach hou je mond, ik kan me best wel zelf verdedigen," zei Reyna gepikeerd tegen hem.
    "Zorg jij maar dat je 'partner' voor je blijft zitten," vervolgde de zoon van Hades. Reyna zag hoe Niamh grinnikte.
    "Ja, jij bent wel de laatste die zoiets mag zeggen met je bange vriendinnetje voorop." Reyna was niet echt iemand die graag hulp van andere mensen accepteerde, maar ze was zodanig moe dat ze zich waarschijnlijk belachelijk zou gemaakt hebben door iets te zeggen in de trant van "euh... En dan? Jij lijkt op een koe!" Eerder onbewust dan welgemeend, schoot ze Theseus en Niamh beiden een dankbare blik toe, maar het duurde zodanig kort dat ze betwijfelde of ze het hadden gezien. Reyna had geen zin om te discussiëren - deels vanwege de gedachte aan de koe-opmerking - dus legde ze haar hoofd tegen de hals van het paard en staarde mijmerend naar het wateroppervlak. Het was ten minste geen vuurzee.


    help

    Jace Leonidas Sotir | Zeus | Team één | Halfbloedheuvel.
    "En als die ondergegaan is dan? Dan heb ik nergens meer om naar te kijken," zei Lainey. Jace dacht eventjes na. "Straks gaan we toch landen. Ik denk niet dat we 's nachts ook gaan vliegen. Te gevaarlijk." Niet enkel zouden er dan misschien meer monsters buitenkomen, maar als de halfgoden moe werden zouden ze van de pegasi kunnen tuimelen. Vervolgens maakte Jace de opmerking over het vallen in het kanomeer. Hij zag dat Lainey automatisch naar beneden keek en wilde haar tegenhouden, door met zijn hand tegen haar schouder te duwen, maar het was al te laat. Één blik op het water onder hen en ze verstijfde compleet. Jace voelde haar dichter tegen hem aan kruipen. "- heeft het al erg genoeg zonder jou geniale opmerkingen!" Jace draaide zijn hoofd en zag Theseus, met een rood hoofd naar hem kijken. Hij trok een wenkbrauw op. Sinds wanneer verdedigde iemand Reyna? Ze was gemeen tegen iedereen. "Ach hou je mond, ik kan me best wel zelf verdedigen," mengde Reyna zich in het gesprek. Ze klonk nogal gepikeerd. Jace keek geamuseerd van Theseus naar Reyna, maar zijn pret ging al snel over. "Zorg jij maar dat je 'partner' voor je blijft zitten." Niamh grinnikte om Theseus reactie en voegde daar aan toe, "Ja, jij bent wel de laatste die zoiets mag zeggen met je bange vriendinnetje voorop." Jace schoot meteen in de verdediging: "Calm your tits, Hadesjoch. Eerst en vooral: houd Lainey hier buiten. Heel laag van jullie dat je haar erbij betrekt. En ten tweede, jij moet niet veel praten. Jouw lieve vader is de reden wat we hier vliegen. Om nog maar te zwijgen over jou, Niamh. Vergeet niet dat je je nog steeds in mijn vaders terrein bevind en hij vind het vast niet zo leuk dat een kind van zijn broer, of beter twéé kinderen van zijn broers zijn domein komen terroriseren." Jace gaf de lucht de opdracht Theseus' pegasus een duwtje te geven, waardoor die eventjes opzij zwenkte. Jace trok één mondhoek op. Hij besloot niet hetzelfde te doen bij Niamh, aangezien zij de pegasi kon commanderen en Jace wilde niet dat Lainey nog banger zou worden. Lainey draaide haar hoofd een stukje en Jace kon aan haar gezicht zien dat ze niet blij was. "Ik wil naar huis," mompelde ze. Jace wierp een blik op de anderen en schudde toen zachtjes zijn hoofd terwijl hij haar aankeek. "We kunnen nu niet meer terug. We moeten de Hephaistos kinderen helpen. We gaan trouwens zo dadelijk landen." Hij wilde er nog aan toevoegen dat hij haar niet ging laten vallen of dat hij ervoor ging zorgen dat ánderen haar niet lieten vallen, maar besloot dat niet te doen. Drew, die zich niet in het vorig gesprek had gemoeid, sprak nu ook: "Niamh, hoe lang blijven we nog vliegen?" Jace vond het niet leuk dat hij het aan haar vroeg, aangezien hij nog steeds hardnekkig volhield dat Niamh geen leider was, maar hield zijn mond. Na wat hij net had gezegd, zouden ze haar toch stemmen als leider, mocht het erop aankomen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 15:35 ]


    kindness is never a burden.

    Theseus 'Theo' Aiden Silverton

    Als Jace in de tegenaanval trekt, span ik mijn kaak op. Ik kan er niets aan doen, maar die gast maakt me laaiend. Zeker toen hij me Hadesjoch noemde. Als ik iets voelde dat op turbulentie leek, maar zeker Jace was, houd ik het niet meer. "Als ik niet slim was zou ik nu op dit moment niet hier zijn, maar in de onderwereld. Daarbovenop had ik ook ALLEEN kunnen schaduwreizen. En je weet dat dat ons doel is, en ik zal niet naast jou staan als we daar eenmaal aankomen. En als laatste wordt ik niet kalm, zeker niet op jou commando," bries ik. Mijn schouders zijn gespannen en alert. De boog hing duidelijk voelbaar rond mijn schouder en de behoefte om hem te nemen was groot. Hij mocht misschien wel ouder zijn, ik ben ook al lang geen broekie meer. Ik wou dat ik kon schaduwreizen, maar dit was een gezamelijke queeste en ik heb niets tegen Lainey, maar Jace was me toch iets té. Hij laat een brandend vuur in me openen dat schreeuwt dat hij mijn vijand is.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reyna Iphigenia Jefferson || Hermes || Team 1
    "Calm your tits, Hadesjoch," hoorde Reyna Jace vaag naar Theseus roepen. "Eerst en vooral: houd Lainey hier buiten. Heel laag van jullie dat je haar erbij betrekt. En ten tweede, jij moet niet veel praten. Jouw lieve vader is de reden wat we hier vliegen. Om nog maar te zwijgen over jou, Niamh. Vergeet niet dat je je nog steeds in mijn vaders terrein bevind en hij vind het vast niet zo leuk dat een kind van zijn broer, of beter twéé kinderen van zijn broers zijn domein komen terroriseren."
    "Ach wat lief, je verdedigt haar!" mompelde Reyna op een zoet toontje, maar het klonk zodanig stil dat ze betwijfelde of iemand het gehoord had behalve de vogel die net voorbij vloog. Ze was weliswaar wat rustiger geworden, maar ze voelde zich slapjes.
    "Als ik niet slim was zou ik nu op dit moment niet hier zijn, maar in de onderwereld. Daarbovenop had ik ook alléén kunnen schaduwreizen. En je weet dat dat ons doel is, en ik zal niet naast jou staan als we daar eenmaal aankomen. En als laatste wordt ik niet kalm, zeker niet op jou commando," snauwde Theo terug.
    Reyna richtte zich op en zette het duizelige gevoel van zich af.
    "Hé, dramaqueens!" zei ze kwaad, met een toon in haar stem die iedereen duidelijk maakte dat ze geen zin had in reacties. "Theseus is niet verantwoordelijk voor wat zijn vader doet." Had ze net iemand verdedigd? Nee, dat was onmogelijk. Misschien was het iets onbewust dat gebeurde als ze moe was. Nee, ze was zichzelf niet vandaag.
    "En jij, Jace", ze sprak zijn naam uit alsof het het ergste scheldwoord was dat ze kon bedenken, "kan beter maar wat gaan proberen minder op de jouwe te lijken." Het was algemeen bekend dat Zeus tegen iedereen die geen knappe vrouw was minzaam deed en dacht dat hij beter was dan iedereen. Ze leunde wat terug in haar zadel en een koude bries streek door haar haren.
    "We kunnen denk ik beter meteen landen," mompelde ze tegen Niamh die schuin achter haar vloog. "In het donker vinden we nooit een goede schuilplaats, laat staan dat we dan kamp zouden kunnen opslaan." Reyna voelde zich nog steeds miserabel en had absoluut geen zin in nog méér ruzie.

    [Sorry dat ik nu al reageer, maar oma en opa zijn niet thuis, dus kan ik op de pc en dat typt een heel stuk makkelijker dan tablet.:')]


    help

    Niamh 'Nim' Fennay.

    "Calm your tits, Hadesjoch. Eerst en vooral: houd Lainey hier buiten. Heel laag van jullie dat je haar erbij betrekt. En ten tweede, jij moet niet veel praten. Jouw lieve vader is de reden wat we hier vliegen. Om nog maar te zwijgen over jou, Niamh. Vergeet niet dat je je nog steeds in mijn vaders terrein bevind en hij vind het vast niet zo leuk dat een kind van zijn broer, of beter twéé kinderen van zijn broers zijn domein komen terroriseren." Roept Jace dan. Meteen schiet Theo in de verdediging.
    “Heel laag van jou dat je zo tegen Reyna doet.” Bits ik terug. Ik hoor Reyna nog wat zeggen maar heel duidelijk is het niet. Plotseling zie ik hoe Theo’s pegasus naar voren vliegt en meteen raakt het arme beest in de war. Jace doet niet hetzelfde bij mij en ik snap wel waarom.
    "We kunnen denk ik beter meteen landen," zegt Reyna ineens. "In het donker vinden we nooit een goede schuilplaats, laat staan dat we dan kamp zouden kunnen opslaan." Ik knik, en als Drew dan ook nog vraagt wanneer we gaan landen stuur ik de pegasi naar beneden. “We gaan nu,” waarschuw ik Reyna, Theo en Drew zachtjes. Met een noodvaart gaan we naar beneden en zeg snel tegen Reyna's pegasus dat die niet zo snel moet gaan. Als we landen in een verlaten parkje stap ik van Nychta af. Hier kunnen de pegasi uitrusten en door de Mist zullen mensen het niet snel doorhebben. Wij zullen wel de nacht ergens anders door moeten brengen.

    Meÿa Lastornh - Team Dos -

    'Ik vond het alleen maar geen goed idee,' antwoord Damian geïrriteerd op mij. 'En ik hoop dat die drie daar ook gauw klaar zijn om te vertrekken.' Koppig keek ik weg, hem geen woord gunnend na mijn laatste zin. "Nou ja, kan ik het helpen." Siste ik geïrriteerd terug en draaide me van hem weg. "Leon, Amaranthé en Ophelia. Schiet op, of we gaan weg zonder jullie." Ik trok een wenkbrauw op en keek de drie een voor een aan. "We nemen de taxi van Graeae, omdat Da-Mi-An dat zo graag wilt." Ik kijk even om en als ik terugdraai mompel ik: "Te gay om te kunnen functioneren."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.