• Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start ergens tussen 9/14 juli 2013.

    Omdat ik atm op vakantie ben kan ik niet precies zeggen welke dagen ik iets online zet.

    Morticia schreef:
    (...)
    Komt wel goed. Een verhaal is toch iets anders, en daarbij was het niet mijn bedoeling om je dat gevoel te geven. D:

    Haha no worries. c:

    En Chapter 6 staat er nu ook op. Dit keer een iets langer stukje.

    Nou, je hebt m'n aandacht al bij het stukkie. Abo :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het tot nu toe echt super goed!

    Etoiles schreef:
    Ik vind het tot nu toe echt super goed!

    Aw, dankjewel! Ik ga proberen vandaag nog iets online te zetten.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Aw, dankjewel! Ik ga proberen vandaag nog iets online te zetten.

    Daar maak je me blij mee! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Die cover is echt wauw. Was die niet ontzettend moeilijk om te maken?
    Ik neem een bladwijzer en dan ga ik na de vakantie verder lezen. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Die cover is echt wauw. Was die niet ontzettend moeilijk om te maken?
    Ik neem een bladwijzer en dan ga ik na de vakantie verder lezen. :3

    Om heel eerlijk te zijn heb ik dat meisje niet zelf gemaakt. Simpelweg van internet gehaald.
    Maar ik ga nog wel proberen -wanneer ik weer thuis ben- om een geheel eigen cover te maken.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Om heel eerlijk te zijn heb ik dat meisje niet zelf gemaakt. Simpelweg van internet gehaald.
    Maar ik ga nog wel proberen -wanneer ik weer thuis ben- om een geheel eigen cover te maken.

    Oh, dat maakt niet uit. Ik vind deze juist héél goed bij de beschrijving/titel passen. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Oh, dat maakt niet uit. Ik vind deze juist héél goed bij de beschrijving/titel passen. :3

    Ah gelukkig maar. ^^

    Ik krijg alleen al de kriebels van die cover. Ik ga morgen beginnen. (:


    •*• Lululu •*•

    Amaray schreef:
    Ik krijg alleen al de kriebels van die cover. Ik ga morgen beginnen. (:

    Oh yay! c:

    Extra hoofdstukje erbij geflanst; nummero 8