• Hallow ^^
    Hebben jullie dat owk soms. Sommige moment dat je alles beu bent, dat je het leven beu bent?
    Nou dit is zo'n momen van mij ,, al een aantal weken let ik op alle negatieve dingen van mensen (ookal zijn ze superklein)
    Zelfs van mijn vriendinnen let ik daar op! Ik begin ze meer en meer beu te komen; ze worden met de dag arroganter, irritanter,...
    Ik begin mezelf te haten, mijn lichaam, mijn gedrag, mijn karakter...
    Het voelt allemaal niet meer gezond aan, maar ik weet totaal niet meer wat ik moet doen!
    Hebben jullie tips of als jullie dat al eens hebben meegemaakt, wat deden jullie toen? X.
    *Plz help me, want ik voel me minder en minder goed in mijn vel en op mijn gemak. En alles begint meer en meer tegen te steken! =S


    What you see, is what you get.

    ik heb ook wel van zulke momenten, dan wil je weg. gewoon weg!! dan lijkt alles tegen te zitten, terwel er niks gebeurt! alles aan je is fout, maar ik heb er ook nog niks tegen gevonden, dus aan mij heb je niks.


    Dunno ><

    Dat heb ik dus zo'n beetje mijn hele leven al! ><
    En daarom was ik vorig jaar ook 8 maanden niet naar school geweest.
    Niet een aanrader, want daardoor voel je je alleen nog maar kutter.
    Maar ik kon het niet meer opbrengen om te gaan.
    Maar ik heb nog een paar keer per week zo'n bui.
    Terwijl het eerst een aantal keer per dag was.
    Maar het gaat steeds beter.
    Je moet alleen mensen vinden waarmee je goed mee kunt praten.
    En bovenal die je kunt vertrouwen!
    Want dat heb ik ook vaak genoeg meegemaakt, mensen die je niet kunt vertrouwen.
    Als je wilt dat ik je help of er tenminste met je over praat, kun je me altijd een pb'tje sturen!
    xx (K)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik heb ook wel van zulke momenten, dan wil je weg. gewoon weg!! dan lijkt alles tegen te zitten, terwel er niks gebeurt! alles aan je is fout, maar ik heb er ook nog niks tegen gevonden, dus aan mij heb je niks.

    Ja, ik zou heel graag wegvagen nu, geen gezaag meer aan mijn hoofd, niets mis met mezelf dan =S


    What you see, is what you get.

    Hello, There^^
    Let niet op de negatieve dingen van jezelf, en van een ander.. Let op de Positieve dingen.
    Niemand is perfect ook niet de populairste.
    Zoiets heb ik ook meegemaakt, maar ik begin mezelf gewoon steeds meer te accepteren zoals ík ben. Als iemand mijn niet mooi vind, pech dan. Ieder zijn eigen smaak!
    En als je zegt dat je nooit een vriendje zal krijgen, is dat nooit waar! Er zijn ontsettend veel jongens op de wereld. Er zit vast nog ergens een jongen die jou wél accepteerd!
    Tips;
    1. Ga gewoon lekker shoppen en hele leuke dingen doen. Denk er niet aan dat je lelijk bent!
    2. Haal alle spiegels weg van je kamer, en kijk er niet meer naar om. JIJ BENT JIJ, en je bent niet je spiegelbeeld. In je Spiegelbeeld zie je nieteens je geest, je gevoelens, maar alleen je uiterlijk.
    3. Wordt socialer, ga naar een sportclub of wordt iets spontaner op school, krijg vrienden! Dan voel je je een stuk beter!
    4. Let niet alleen op jezelf, maar ook op een ander, dan zie je zo dat iemand anders, ook vreemde trekjes heeft!
    5. Praat erover met vrienden of andere mensen, niet met ouders, die kunnen je niet helpen en door hun krijg je alleen maar een kut-gevoel. Als je een zusje/zus of een broertje/broer hebt praat er met hun over. Zij kunnen je vast wel hebben!

    x Dr. Martine

    Dat heb ik dus zo'n beetje mijn hele leven al! ><
    En daarom was ik vorig jaar ook 8 maanden niet naar school geweest.
    Niet een aanrader, want daardoor voel je je alleen nog maar kutter.
    Maar ik kon het niet meer opbrengen om te gaan.
    Maar ik heb nog een paar keer per week zo'n bui.
    Terwijl het eerst een aantal keer per dag was.
    Maar het gaat steeds beter.
    Je moet alleen mensen vinden waarmee je goed mee kunt praten.
    En bovenal die je kunt vertrouwen!
    Want dat heb ik ook vaak genoeg meegemaakt, mensen die je niet kunt vertrouwen.
    Als je wilt dat ik je help of er tenminste met je over praat, kun je me altijd een pb'tje sturen!
    xx (K)

    Dankju! Hou ik in mijn achterhoofd, je bent een sgatt =)


    What you see, is what you get.

    ik heb echt veel zo een momenten hoor pff wnr ik echt geen leven meer wil enal,...

    glijk al iets meer dan een week :S


    Gilles (ll)

    ja, dat gezaag, dat je alles fout doet, nooit wat goed doet. maar nee, ze kunnen het niet zelf en tog moet je het blijfen doen, dat gezaag, dat ik niet moet roepen dat ik te dik ben, maar zelf roepen ze ook niet dat ik niet dik ben, dus dan ben ik dat tog gewoon! dat gezaag van, ja je cijfers dit je cijfers zo, ja doe het dan lekker zelf. Dat gezeg van, ja ik weet wat je door maakt, ik weet hoe je je voelt, dat weten mensen niet, dat weet aleen ik!

    Sorry, ik moest het gewoon even zeggen. [A]


    Dunno ><

    Hello, There^^
    Let niet op de negatieve dingen van jezelf, en van een ander.. Let op de Positieve dingen.
    Niemand is perfect ook niet de populairste.
    Zoiets heb ik ook meegemaakt, maar ik begin mezelf gewoon steeds meer te accepteren zoals ík ben. Als iemand mijn niet mooi vind, pech dan. Ieder zijn eigen smaak!
    En als je zegt dat je nooit een vriendje zal krijgen, is dat nooit waar! Er zijn ontsettend veel jongens op de wereld. Er zit vast nog ergens een jongen die jou wél accepteerd!
    Tips;
    1. Ga gewoon lekker shoppen en hele leuke dingen doen. Denk er niet aan dat je lelijk bent!
    2. Haal alle spiegels weg van je kamer, en kijk er niet meer naar om. JIJ BENT JIJ, en je bent niet je spiegelbeeld. In je Spiegelbeeld zie je nieteens je geest, je gevoelens, maar alleen je uiterlijk.
    3. Wordt socialer, ga naar een sportclub of wordt iets spontaner op school, krijg vrienden! Dan voel je je een stuk beter!
    4. Let niet alleen op jezelf, maar ook op een ander, dan zie je zo dat iemand anders, ook vreemde trekjes heeft!
    5. Praat erover met vrienden of andere mensen, niet met ouders, die kunnen je niet helpen en door hun krijg je alleen maar een kut-gevoel. Als je een zusje/zus of een broertje/broer hebt praat er met hun over. Zij kunnen je vast wel hebben!
    x Dr. Martine

    Hih, Dr Martine ^^
    Dankje, maar ik probeer alles wat je al hebt gezegd (behalve 3) ik heb immens veel vrienden [/NietEgoBedoeld] maar niets helpt. Ik voel me echt SUPERslecht in mijn vel en doe dan owk soms dingen,... maar ik weet totaal geen raad meer met mezelf =S


    What you see, is what you get.

    (...)
    Dankju! Hou ik in mijn achterhoofd, je bent een sgatt =)

    You're welcome! ^^
    Ik help graag mensen, die het nodig hebben.
    Ik bedoel; ik ben daar zelf ook geweest.
    Dus ervaringen delen is goed.
    En je kan advies en tips geven, etc.
    xx (K)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ja, dat gezaag, dat je alles fout doet, nooit wat goed doet. maar nee, ze kunnen het niet zelf en tog moet je het blijfen doen, dat gezaag, dat ik niet moet roepen dat ik te dik ben, maar zelf roepen ze ook niet dat ik niet dik ben, dus dan ben ik dat tog gewoon! dat gezaag van, ja je cijfers dit je cijfers zo, ja doe het dan lekker zelf. Dat gezeg van, ja ik weet wat je door maakt, ik weet hoe je je voelt, dat weten mensen niet, dat weet aleen ik!
    Sorry, ik moest het gewoon even zeggen. [A]

    Geeft niet, heb owk zo'n momenten. Maar als jij zaagt van ik ben dik enzow, ik heb dat owk. Maar van mij schreeuwen ze niet dat ik niet te dik ben, ze schreeuwen zelf van OE ik wil vermageren ik ben te dik! o_O En dan zou ik dat niet mogen =S Echt mijn vriendinnen beginnen meer en meer tegen te steken & mijn ouders owk. Ook is er nu onderling tussen twee vriendinnen ruzie en dat gaat TOTAAL NIET MEER! Vanaf je je scheid in 2 groepjes ofzo wéét je gewoon dat ze beginnen roddelen =S Ik durf er met niemand over praten omdat ze toch niet weten hoe ik me voel, ze zeggen van wel, maar dat doen ze niet! Ze schelden me de huid vol [vriendinnen] om dingen die ik doe, maar ze weten totaal niet waarom! =S Ze moeien zich met alles! Dat HAAT ik! o_O


    What you see, is what you get.

    (...)
    You're welcome! ^^
    Ik help graag mensen, die het nodig hebben.
    Ik bedoel; ik ben daar zelf ook geweest.
    Dus ervaringen delen is goed.
    En je kan advies en tips geven, etc.
    xx (K)

    Ja, dat is waar. Ik help owk supergraag mensen die het nodig hebben, ik sta altijd voor hen klaar als er iets met hen is en ookal voel ik mu niet zo goed in mijn vel. Maar omgekeerd o_O Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die nog iets overheeft voor de anderen, dat ik de enige ben die eens niet aan mezelf denkt of de hele tijd roddelt =S


    What you see, is what you get.

    Ik heb ook van die momenten.
    En ik zou begot niet weten wat ik eraan kan doen -.-'


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    (...)
    Geeft niet, heb owk zo'n momenten. Maar als jij zaagt van ik ben dik enzow, ik heb dat owk. Maar van mij schreeuwen ze niet dat ik niet te dik ben, ze schreeuwen zelf van OE ik wil vermageren ik ben te dik! o_O En dan zou ik dat niet mogen =S Echt mijn vriendinnen beginnen meer en meer tegen te steken & mijn ouders owk. Ook is er nu onderling tussen twee vriendinnen ruzie en dat gaat TOTAAL NIET MEER! Vanaf je je scheid in 2 groepjes ofzo wéét je gewoon dat ze beginnen roddelen =S Ik durf er met niemand over praten omdat ze toch niet weten hoe ik me voel, ze zeggen van wel, maar dat doen ze niet! Ze schelden me de huid vol [vriendinnen] om dingen die ik doe, maar ze weten totaal niet waarom! =S Ze moeien zich met alles! Dat HAAT ik! o_O


    Nou, dan weet ik niet wat voor vriendinen jij hebt!? >.0
    Bij mij roepen ze juist dat ik niet dik ben, maar ik als vrienndin ga ook niet zeggen, dat mijn virendin die zichtzelf ook te dik vind, tegen haar ga ik ook niet zeggen, ja je bent inderdaat dik.
    en ze weten, niet hoe ik me daarbij voel, als ik in de spiegen kijk. terwel ik niet eens meer naar mezelf te durfen kijken! en dan roepen ze we, ag meid, ik weet hoe je je dan voelt, ik voel me dan precies zo. maar ze weten niet hoe ik me dan voel, dat weet niemand behalfen ik!!


    Dunno ><

    (...)

    Nou, dan weet ik niet wat voor vriendinen jij hebt!? >.0
    Bij mij roepen ze juist dat ik niet dik ben, maar ik als vrienndin ga ook niet zeggen, dat mijn virendin die zichtzelf ook te dik vind, tegen haar ga ik ook niet zeggen, ja je bent inderdaat dik.
    en ze weten, niet hoe ik me daarbij voel, als ik in de spiegen kijk. terwel ik niet eens meer naar mezelf te durfen kijken! en dan roepen ze we, ag meid, ik weet hoe je je dan voelt, ik voel me dan precies zo. maar ze weten niet hoe ik me dan voel, dat weet niemand behalfen ik!!

    Nja, ik weet het zelf niet meer. Maar dat kan owk aan mij liggen dat ik mijn vriendinnen nu heel anders bekijk o_O Das de periode =S
    Nja ik zou owk wel niet zeggen tegen een vriendin van OMG! Jij bent idd wel dik, wel sarcastisch zou ik eens durven, omdat ik dat van mezelf owk vind, maar het nooit mag zeggen. En tuurlijk weten ze niet hoe ik/jij me/je voelt! Alleen de individuele persoon voelt zijn eigen lichaam aan, ze zeggen dat om je beter te voelen, maar bij mij helpt da echt nie =S


    What you see, is what you get.

    (...)
    Ja, dat is waar. Ik help owk supergraag mensen die het nodig hebben, ik sta altijd voor hen klaar als er iets met hen is en ookal voel ik mu niet zo goed in mijn vel. Maar omgekeerd o_O Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die nog iets overheeft voor de anderen, dat ik de enige ben die eens niet aan mezelf denkt of de hele tijd roddelt =S

    Ja, dat heb ik dus ook! ><
    Ik zit dan bedolven onder de problemen en dan dúrven ze nog om hulp te vragen voor hun kleine probleempjes!
    Bijvoorbeeld; Ik ben verliefd op een jongen, maar ik weet niet of hij op mij is. En daar een heel drama rond maken!
    Hallo, alsof ik géén problemen heb!
    Dus wel, en 10 x ergere!
    Maar dat begrijp je niet, als je niet zoiets hebt meegemaakt.
    Mja, ik kan gewoon niet weigeren.
    Ik móet dan gewoon helpen, en dan vergeet ik mezelf.
    Maar laatste tijd, weiger ik wel wat meer.
    Mja, dan gaan ze dan weer lopen zeiken. ><
    En als ik eens om hulp vraag, huppelen die mokkels subtiel weg!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.